LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantie checklisten

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Dutch_Polo
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 nov 2012 11:01

Vakantie checklisten

Ongelezen bericht door Dutch_Polo »

Ik vroeg me af of mensen hier misschien ook online checklisten als ze op vakantie gaan? Zelf heb ik deze inpaklijst online gevonden en ziet er vrij compleet uit. Misschien iemand nog een grotere checklist?

http://www.tirendo.nl/inpaklijst/

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Vakantie checklisten

Ongelezen bericht door bprosman »

Ziet er vrij compleet en mooi uit. 7 Jaar geleden heb ik ooit eens een PhP/MySQL versie gemaakt die ieder jaar ge-update is. Na 7 jaar is hij voor ons gezin wel redelijk compleet.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vakantie checklisten

Ongelezen bericht door Har06 »

Aardige lijst.

Wij gaan zovaak weg dat we de lijsten kunnen dromen, indien er iets ontbreekt ter plekke aanschaffen :)

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Vakantie checklisten

Ongelezen bericht door sjohie »

Het enige algemene zijn de reisdocumenten, paspoort en (plastic) geld. De rest hangt af van de bestemming, het weer, en wat we er gaan doen (strand/actief etc) Uitgebreide lijstjes gebruiken we niet echt meer.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vakantie checklisten

Ongelezen bericht door Har06 »

sjohie schreef:Het enige algemene zijn de reisdocumenten, paspoort en (plastic) geld. De rest hangt af van de bestemming, het weer, en wat we er gaan doen (strand/actief etc) Uitgebreide lijstjes gebruiken we niet echt meer.

Klopt, we kunnen wel dromen wat we moeten meenemen, ontbreekt er iets gaan we de winkel, is allemaal peanuts :)

Gesloten