LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantieveilingen

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
sterretje77
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jan 2009 12:42

Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door sterretje77 »

Wie heeft er hier ook de ervaring met de vakantieveilingen dat de biedingen op dit moment niet gewoon meer zijn en er zodanig geboden wordt dat mensen er gewoon van afzien om nog te bieden

Er gaan weken weg die gewoon meer kosten dan wat ze werkelijk zouden kosten als je rechtstreeks gaat boeken

Ik heb contact gezocht met de vakantieveilingen en die zeggen er niks aan te kunnen doen maar in de voorwaarden staat dat er niet met meer dan 50 euro op geboden mag worden en dat ze niet gelijk van 1 naar 50 euro mogen gaan maar dat gebeurt dus wel

Ik heb dus geen zin om nog te bieden daar

Zijn er dus meer mensen die daar nu tegen het zelfde probleem oplopen???

Angel75
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2010 18:09

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Angel75 »

vakantieveiling
Laatst zag ik een leuke site waarin vakanties, weekendjes weg e.d. worden geveild.
Toen ik wat beter keek, zag ik iemand die 2 keer achter elkaar bod ere was een bod van €61,00 en dan opeens €111,00 en dan dezelfde persoon weer bod €161,00 binnen 1 minuut, terwijl de veiling pas begonnen is. "dat klopt toch niet "!!!
Ik wil vragen of iemand ervaringen heeft met zo'n veilingsite, en of het betrouwbaar is om mee te bieden.

jammer dat dit zo verpest wordt. :(

fammoen
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2010 23:31

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door fammoen »

halllo wij hebben nu 3x gebruikt gemaakt van de site vakantie veilingen.nl
2 x zijn we al bij het nobis hotel geweest telkens voor 2 overnachtingen de eerste keer voor 36€ de 2 e x 55 € dit alles voor 2 personen( normale prijs standaard kamer 140€ per nach)(zoals vele negatieve reacties wil ik dan toch ook een positieve kant laten horen sinds we de
site bezoeken hebben we al vele keren een mooie prijs gewonnen zoals een 5 gangen menu in thais restaurant voor 2 personen voor 34 € met champange whahahha raad de mensen dus toch eens aan om te kijken en mensen het s normaal dat je tegen elkaar opbied en dat er dubbel geboden wordt dus ook wel is me eens opgevallen dat er een hotel is in een toren die pas begint bij 100€ maarja jacuzi op de kamer etc fijne jacht en sucses met bieden

vabusje
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2010 11:07

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door vabusje »

ik wil even een positeief verhaal hier kwijt over vakantieveiling.
Wij zijn al geregeld weggeweest via de vakntieveiling soms echt waar voor absurde prijzen 7 euro voor een midweek 30 euro vor 2 nachten in een hotel.
Het maakte niet uit de prijs werd niet door andere opgevoerd. Het zal wel geregeld voorkomen mensen die zich vervelen die dat dan gaan doen. Maar ja het is hun eigen probleem zijn ze de hoogste dan zullen ze moeten betalen. Dus niet druk om maken en er zitten vaak heel erg veel leuke aanbiedingen tussen voor jong en oud

Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Juist ja »

Grappig dat ook hier weer 2 personen reageren die hier nog nooit iets gepost hebben en beiden melden dat vakantieveiling zo fantastisch is. Spammmmmmm....

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door tennis »

Juist ja schreef:Grappig dat ook hier weer 2 personen reageren die hier nog nooit iets gepost hebben en beiden melden dat vakantieveiling zo fantastisch is. Spammmmmmm....

Je mag op een veiling bieden, zo hoog als je zelf wilt.
Maar een volwassene mens, moet toch zien, dat dit geen zuivere koffie is!
Dus Nederland wordt wakker!
@juist ja
Dit denk ik ook!!

sablex
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2010 18:11

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door sablex »

Wij hebben ook verschillende keren iets gewonnen voor een klein bedrag.
Volgende maand gaan we weer een paar dagen naar Scheveningen en zondag lekker een dagje naar de Zwaluwhoeve.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door tennis »

sablex schreef:Wij hebben ook verschillende keren iets gewonnen voor een klein bedrag.
Volgende maand gaan we weer een paar dagen naar Scheveningen en zondag lekker een dagje naar de Zwaluwhoeve.
Dan veel plezier! :mrgreen:

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door mje »

Het is fantastisch wij hadden een lang weekend geboekt, normale prijs € 150,00 onze prijs € 225,00 zo voordelig is het.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Chocomelk »

mje schreef:Het is fantastisch wij hadden een lang weekend geboekt, normale prijs € 150,00 onze prijs € 225,00 zo voordelig is het.
Dat is dan niet erg voordelig geweest. :roll:

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door poespas »

mje schreef:Het is fantastisch wij hadden een lang weekend geboekt, normale prijs € 150,00 onze prijs € 225,00 zo voordelig is het.
Dat is idd heel goedkoop :mrgreen:

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door mje »

We blijven stug bieden op die fantastische aanbiedingen.

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door poespas »

Ik ga ook maar meebieden denk ik :mrgreen:

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door mje »

Dat is de juiste instelling om nog eens wat van de wereld te zien :lol:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Chocomelk »

mje schreef:We blijven stug bieden op die fantastische aanbiedingen.
Uhm heb je wel in de gaten wat je zelf geschreven hebt hier een paar berichten voor dit bericht ?

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door poespas »

Dat bedoeld hij/zij toch juist, dat het via vakantieveiling duurder was dan normaal. Sarcastisch dus.

Of begrijp ik het verkeerd :?:

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door mje »

Nee hoor poespas je snapt het prima :wink:

Lapidee
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 nov 2008 20:35

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Lapidee »

Dankzij vakantie veilingen een heerlijke vakantie voor maar 130.- p week incl de honden, samen een slipcursus de 16 e AS. naar het kerstcircus voor weinig.

Ehh sorry hoor je kijkt toch eerst even wat de normale prijs is en wat het allemaal inhoud en pas dan breng je een bod uit. Okee het is ff wat werk extra maar dan weet je ook waar je op bied.

Doen dus.

Ruud

Rebeltje
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2010 22:57

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door Rebeltje »

Al meerdere keren voor weinig geld hele aantrekkelijke weekendjes weggeweest. Het was het geld dubbel en dwars waard. Na de winnaar te zijn van het hoogste bod meteen een mail met de link waar je mee kunt betalen. Daarna gelijk de waardebon waarmee je kunt boeken. Al met al nooit problemen gehad met vakantieveilingen zelf. Wel vind ik het jammer dat sommige mensen de prijs veel te snel laten stijgen. Biedt gewoon met 1 of 2 euro verhoging, dat houdt de prijs laag en leuk voor iedereen. Lees wel goed waar je op biedt om teleurstellingen te voorkomen. En kijk eerst wat de normale prijs is voor hetgeen wat je biedt. Als je dat allemaal goed in de gaten houdt, kun je écht hele leuke dingen boeken voor super weinig geld.

WMG
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2010 17:18

Re: Vakantieveilingen

Ongelezen bericht door WMG »

Mijn moeder heeft ooit eens bij een bedrijf gewerkt waar ze ook wel eens hun vakantiehuisjes veilden. Hier was het zo dat ze bij een programma aan konden geven voor hoelang de veiling liep, hoeveel het minimaal moest kosten enz. Het programma gaf dan af en toe met een naam uit een systeem een eigenbod uit.

Op deze manier zal ook vakantieveilingen wel werken. Alle veilingen van bv de zwaluwhoeve gaan altijd voor ongeveer dezelfde prijs weg en op een bepaalde tijd als dan het minimum nog niet geboden is dan doet de computer zelf een bod. Vandaar dus ook dat er soms opeens een hoog bod komt.

Gesloten