LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pensioen fonds Detaillhandel niet handige uitleg

Discussieer hier over pensioenregelingen, levensloopregelingen en aanverwante zaken.
sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Pensioen fonds Detaillhandel niet handige uitleg

Ongelezen bericht door sombody »

Detaillhandel heeft een brief verzonden over de regelingen aow.
Deze gaat echter uit van 1 jaar verder,klopt niet helemaal.

Leeftijd gaat natuurlijk naar 67,dit houd in dat u nu een maand later aow krijgt.

Volgend jaar is dat anders,detaillhandel gaat van hele jaar berekeing uit,dit klopt niet.

Op de site van de Rijksoverheid staat de stelling duidelijker,het werkt daar per half jaar ,zo doen zei dit ook.

Dus per half jaar gaan er nieuwe regels gelden ,en niet zo als detaillhandel pensioen het voorbeeld geeft,per jaar/want dan krijg je kleine rol beroerte

Het is al 7% gekort pensioen en dan dit ook nog ,iedereen heeft er last van ,maar vind alles allemaal een beetje van god los ,word het niet leuker op in ieder geval

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Pensioen fonds Detaillhandel niet handige uitleg

Ongelezen bericht door kweenie »

Dan heb je zeker een andere brief ontvangen dan de brief die ook op hun site staat. Want daarin staat heel wat anders dan wat jij zegt.En in die brief staat gewoon hoe de nieuwe aow regels zijn.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Pensioen fonds Detaillhandel niet handige uitleg

Ongelezen bericht door sombody »

kweenie schreef:Dan heb je zeker een andere brief ontvangen dan de brief die ook op hun site staat. Want daarin staat heel wat anders dan wat jij zegt.En in die brief staat gewoon hoe de nieuwe aow regels zijn.
Dat weet ik niet natuurlijk welke brief u gehad heeft,maar die van mijn man is niet handig.
Had zelf bij de rijsoverheid gekeken .

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Pensioen fonds Detaillhandel niet handige uitleg

Ongelezen bericht door kweenie »


sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Pensioen fonds Detaillhandel niet handige uitleg

Ongelezen bericht door sombody »

kweenie schreef:Heb je het over deze brief?
http://www.pensioendetailhandel.nl/Imag ... brief).pdf
Dat had ik kweenie,maar heb ze ook gebeld ,het is niet mijn pensioen maar van mijn man,die begreep dit echt niet ,hij zegt ik krijg 7 maanden geen aow ,maar het onhandige aan de stelling is per jaar in de folder.
Had het zelf al gezien,hij is van 51 ,dus word 5 maanden ,dus waarschijnlijk snap je de link dat ik zie dat sommige het niet snappen ,waaronder dus mijn man,hij is top vakman ,maar dit begreep hij niet,ieder zijn ding he.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Pensioen fonds Detaillhandel niet handige uitleg

Ongelezen bericht door kweenie »

Ze geven in die folder alleen een paar rekenvoorbeelden. Ze zeggen toch helemaal niet dat ze een uitgebreid overzicht voor iedere situatie geven? Daarom verwijzen ze, voor je eigen situatie, ook naar een website waar je dat kunt bekijken.

Gesloten