LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Account bij PostNL opheffen lukt niet

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Petra199
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2016 21:23

Account bij PostNL opheffen lukt niet

Ongelezen bericht door Petra199 »

Ik wil mijn account opheffen bij Post.NL omdat ik de afhaal-locatie niet kan wijzigen in een bestaand account. Ik kan, als ik niet ingelogd ben, kiezen uit 2 afhaal-locaties volgens mijn postcode, ik wil dus van degene die zij gebruiken af en naar de andere toe omdat deze voor mij beter bereikbaar is. Dit schijnt niet te kunnen als je al een bestaand account hebt dus wil ik een nieuwe maken. Dit kan niet eerder dan dat de bestaande is opgeheven en dat kan niet anders dan bij/via klantenservice. Ik ben nu al 4 maanden bezig om dit voor elkaar te krijgen, via de chat, via facebook en via de mail maar niet via de dure 0900 nummer daar pas ik voor, een account maken kan je toch ook gewoon online doen. Ik heb al 3x een toezegging binnen dat het nu wel gelukt is maar helaas ik kan nog geen nieuwe maken omdat het account (nog)steeds bestaat en dit duurt nu al 4 maanden. Ik kan inderdaad ook nog steeds inloggen op dat account, hoe lang gaat dit dan duren. Gewoon een 2e maken met een ander email-adres heeft geen zin want het naw is al bekend en werkt dus niet. Mocht het (per ongeluk) wel lukken is het maar de vraag welke van de 2 ze(post) aanhouden, daar moet ik dan maar naar gissen. Wie kan mij vertellen hoe ik dan van mijn account afkom? Als er een manier is om van afhaal-locatie te wijzigen met bestaand account is dat ook goed maar mijn geloof in het IT-systeem van de Post is helemaal verdwenen. Ik word hier helemaal gggrrrr van (ik weet dat helpt niets). Heeft iemand suggesties?

Petra199
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2016 21:23

Re: Account bij PostNL opheffen lukt niet

Ongelezen bericht door Petra199 »

Even een update:
Na ca. 1.5 week hier op het forum mijn probleem te hebben vermeld is het ineens gelukt om mijn account op te heffen. Nou ja, opheffen, het is geblokkeerd. Maar goed, er is iig aktie door Post.NL ondernomen. Nu maar hopen dat ik mijn afhaal-locatie zo kan zetten dat ik mijn gekozen locatie krijg. Maar de 1e stap is gezet, pppffff, nu op naar stap 2.
De volgende update is hopelijk een melding dat alles eindelijk is gelukt.

Gesloten