LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grote pakketten PostNL

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
LarsVerboom3
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2015 11:51

Grote pakketten PostNL

Ongelezen bericht door LarsVerboom3 »

Hallo,

Hebben mensen ervaring met het verzenden van hele grote pakketten via PostNL? Ik moet iets versturen met de afmetingen 250 x 75 x 45 maar op de site kan ik niet echt informatie vinden en bellen duurt eeuwen! Heb 20 minuten in de wacht gestaan, en nog was ik de 5e wachtende...

Graag ervaringen/advies!

sweet-devil
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 dec 2014 14:27

Re: Grote pakketten PostNL

Ongelezen bericht door sweet-devil »

Via Twitter heb je binnen een uur antwoord

stofzuigertje

Re: Grote pakketten PostNL

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Plaatselijke post agentschap kan het direct vertellen, de kosten en ze zullen niet blij zijn met die winkel vulling, hadden ze maar een ander vak moeten nemen!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Grote pakketten PostNL

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Maximum formaat binnen NL: 176x78x58cm
buiten NL 100 x 50 x 50 cm

http://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten/

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: Grote pakketten PostNL

Ongelezen bericht door langste adem »

Ik denk dat het formaat sowieso te groot is voor een gangbare koerier zoals Post.nl, TNT of UPS, en dat je uitkomt op (pallet)vervoer per vrachtwagen..

Probeer anders even Parcelinternational. Die doen zaken met verschillende vervoerders .

stofzuigertje

Re: Grote pakketten PostNL

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Post NL groep heeft ook service voor bedrijven zoals Wehkamp... daar zitten ook koelkasten bij van 2 meter hoog en zware wasmachines...

Dan is de maximale maat gaan punt, maar niet met de pakketjes in de bestelbus maar via vrachtwagens die ze ook hebben.

Gesloten