LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] POSTNL maakt ontvangers criminelen

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Moenen
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 nov 2015 14:12

POSTNL maakt ontvangers criminelen

Ongelezen bericht door Moenen »

Hoe kan het dat een pakket verzonden uit het buitenland verschillende statussen kan hebben?

De ene geeft aan dat het afgeleverd is, de andere dat het nog niet eens in Nederland is aangegeven.
Ik kan me indenken dat de verzender denkt dat ze met een oplichter van doen hebben.

Bellen met POSTNL heeft geen zin. Je krijgt te horen dat het pakket retour afzender is gezonden omdat het adres niet goed zou zijn ingevuld. (wat een hoop BS is. op de website is het correct ingevuld)
Op het verzoek dat wat verteld is op papier te zetten wordt geen gehoor gegeven.
naar de leiding gevende vragen heeft ook geen zin, POSTNL gooit gewoon de hoorn op de haak.

Ongelofelijk die werkwijze
Bijlagen
2.png
(125.91 KiB) 2660 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
1.png
(123.38 KiB) 2660 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: POSTNL maakt ontvangers criminelen

Ongelezen bericht door sjohie »

Moenen schreef:Hoe kan het dat een pakket verzonden uit het buitenland verschillende statussen kan hebben?

De ene geeft aan dat het afgeleverd is, de andere dat het nog niet eens in Nederland is aangegeven.
Ik kan me indenken dat de verzender denkt dat ze met een oplichter van doen hebben.

Bellen met POSTNL heeft geen zin. Je krijgt te horen dat het pakket retour afzender is gezonden omdat het adres niet goed zou zijn ingevuld. (wat een hoop BS is. op de website is het correct ingevuld)
Op het verzoek dat wat verteld is op papier te zetten wordt geen gehoor gegeven.
naar de leiding gevende vragen heeft ook geen zin, POSTNL gooit gewoon de hoorn op de haak.

Ongelofelijk die werkwijze
Euhh dat iets digitaal goed staat op een website, betekent niet automatisch dat het ook goed staat op het fysieke adreslabel op het pakket. En het zijn screendumps van 2 verschillende sites, mogelijk dat dáár de verklaring van die statussen in te vinden is?

pvrooij
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 nov 2015 15:02

Re: POSTNL maakt ontvangers criminelen

Ongelezen bericht door pvrooij »

Ik heb hetzelfde gehad, pakket stond op bezorgd echter niet bij mij....
Gebeld antwoord van postnl; als de bezorger het niet lukt om het pakket die dag te brengen meld hij het af en probeert de volgende dag weer.
Maar dan zou op de website staan pakket bezorgd.....

Moenen
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 nov 2015 14:12

Re: POSTNL maakt ontvangers criminelen

Ongelezen bericht door Moenen »

sjohie schreef: Euhh dat iets digitaal goed staat op een website, betekent niet automatisch dat het ook goed staat op het fysieke adreslabel op het pakket. En het zijn screendumps van 2 verschillende sites, mogelijk dat dáár de verklaring van die statussen in te vinden is?
dat is het bizarre van het ... beide sites zijn van POSTnl
De uitleg van POSTnl is dat het pakket succesvol is afgeleverd op het postkantoor dat de retourzending verricht.

Gesloten