LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL zorgt zelf voor tevreden klanten

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
parkerfan
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2016 21:50

PostNL zorgt zelf voor tevreden klanten

Ongelezen bericht door parkerfan »

vandaag heeft PostNL onze nieuwe vaatwasser bezorgd in opdracht van Mediamarkt.
we hoefden geen afleverbon te tekenen, hoewel de verpakking rondom beschadigd is, wat we wel vreemd vonden
toen we vervolgens op de website van PostNL keken zagen we waarom : de chauffeur had de afleverbon zelf ingevuld en de handtekening vervalst. Uiteraard waren we volgens de chauffeur 'zeer tevreden'.

Klantenservice van PostNL luistert geduldig maar doet niets, want Mediamarkt is hun klant, niet wij.
(Mediamarkt laat binnenkort de vaatwasser in de beschadigde doos terughalen maar ik krijg geen nieuwe want die kunnen ze niet meer leveren voor dezelfde prijs)

zo zorg je dus als PostNL dat iedereen denkt dat je tevreden klanten hebt ? Gewoon de afleverbonnen vervalsen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: PostNL zorgt zelf voor tevreden klanten

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Zolang Mediamarkt tevreden is met PostNL is er geen probleem. PostNL stelt terecht dat MM hun klant is. Als er genoeg klachten bij MM over de bezorging door hun partner binnenkomen gaan ze misschien een andere transporteur zoeken. Tenzij mensen wel klagen maar gewoon blijven kopen. En dat is niet ondenkbaar in dit geval: als je dit forum moet geloven is MM de slechtste winkel ooit, maar het is er altijd druk.

Gesloten