LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vergoeding Kiala

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Sophie62
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2016 14:52

Vergoeding Kiala

Ongelezen bericht door Sophie62 »

Enige tijd geleden heb ik een pakket via Kiala gestuurd. Na 3 weken kreeg ik via de koper te horen dat het pakket nog steeds niet was afgeleverd. Na een hoop gedoe werd het alsnog geleverd maar wel compleet kapot. Toen begon het hele gebeuren omtrent het bereiken van Kiala. Een bijna kansloze missie. Via allerlei sites kwam ik eindelijk bij iemand van Kiala terecht die mijn bericht door heeft gestuurd naar de betreffende afdeling klachten. We zijn nu 3 maanden verder en eindelijk heb ik een bedrag gestort gekregen op mijn rekening. Ik heb tot 3x toe alle stukken in moeten leveren bij Kiala. Ook wilde zij een bewijs dat de koper mij een bepaald bedrag heeft betaald voor de goederen, maar denk maar niet dat Kiala dat bedrag vergoed.
Waar ik me aan stoor is de laksheid waarmee Kiala met zaken omgaat. Het is hun business om pakketten te bezorgen. Ik als klant betaal daarvoor. Dan is het toch krom dat ik maar een deel vergoed krijg van de waarde van het pakket. Waarom moet ik dan betaalbewijzen overleggen etc.
In totaal heeft het meer dan 3 maanden geduurd om de klacht afgehandeld te krijgen. Kiala reageert ook beslist niet op alle mails die je stuurt.
NOOIT MEER!!!

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Vergoeding Kiala

Ongelezen bericht door BL2 »

Het is al mooi dat je iets vergoed krijgt, ze kunnen het er ook op gooien dat je het niet goed verpakt hebt.
De waarde van de inhoud is natuurlijk een ruim begrip, vaak is het maar net wat de gek er voor geeft, tenminste dat is bij veel MP handel zo, daar heeft Kiala uiteindelijk maar weinig mee te maken.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Vergoeding Kiala

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Bij het verpakken van spullen die je wilt versturen moet je van het ergste uitgaan. Die pakketten gaan van auto naar distributiecentrum naar auto en misschien dat nog een paar keer. Je kunt er niet op vertrouwen dat je pakket met handschoentjes wordt aangepakt. Het is niet voor niets dat webwinkels kleine producten vaak in idioot grote verpakking met heel veel opvul- en beschermingsmateriaal versturen.

Gesloten