DHL

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Jolanda2005
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2019 20:26

DHL

Ongelezen bericht door Jolanda2005 »

Op 4 november heb ik via DHL een pakket verstuurd naar Griekenland met DHL.
OP 6 november staat er in de app.....Vertrek vanuit het internationaal sorteercentrum.
Daarna bleef het stil tot
9 december.......daar stond dus Verwerkt in het sorteercentrum
Op 9 december ook Afgegeven bij DHL door de verzender en afgehaald door de bezorger???
Op 13 december staat er weer Verwerkt op het sorteercentrum, Daarna vertrokken uit het sorteercentrum.
Op 14 januari staat er Onjuiste gegevens voor de bezorging en daarna Adresgegevens onjuist, het pakket gaat retour naar de verzender.....
Wij dachten Joepie het komt terug............nou...............
We zijn er achter gekomen dat DHL het overgedragen heeft aan DHL Express.........
Nieuw vrachtbriefnummer gekregen waarbij er staat Shipment informatio received............
Wij weer bellen met DHL en DHL express.........
Het zou weer retour Nederland dus gaan.....weer een nieuw vrachtbriefnummer gekregen en het is dus op 27 januari vanuit Athene verstuurd via Italië naar Neurnberg in Duitsland.
Daar is het op 2 februari afgeleverd, een kleine 7 uur rijdend vanaf waar we wonen.
NU al een aantal keren DHL gebeld, van wat word het nieuwe track en trace nummer, zodat ik het in de gaten kan houden wanneer het hier eventueel bezorgd wordt............
Tja mevrouw we weten niet waar het pakket is, en u moet wachten tot 14 maart voordat we weer wat kunnen ondernemen....................
Wat de )#(&(*&(&^&*.................
Ik hoop dat ik mijn pakket nog mag terugontvangen en neem het voortaan wel zelf mee naar Griekenland...............NOOIT meer via DHL......................... :oops: :oops: :oops:
Wie heeft hier nog meer negatieve ervaringen meeeeeee
Bijlagen
Screenshot_20220210-154233_My DHL.jpg
(52.59 KiB) 138 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Screenshot_20220210-154222_My DHL.jpg
(51.72 KiB) 138 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Screenshot_20220210-154210_My DHL.jpg
(51.25 KiB) 138 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

J. Deltoer
Berichten: 3089
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: DHL

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ja ik, gisteren ging de bel, ik naar de voordeur en reed de dhl coureur al weer weg een briefje achterlatende met u was niet thuis.
Ik was WEL thuis, en nu moet ik maar liefst tweehonderd meter gaan naar het dichtbijzijndste dhl punt. Waar kan ik de taxikosten declareren hiervoor?

Gesloten