LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leeggehaalde envelop postnl

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Nijogeth
Berichten: 9993
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Leeggehaalde envelop postnl

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Xen111 schreef:Dit is toch verschrikkelijk mensen. Dit gebeurde niet of nauwelijks bij voorgaande organisaties.

Het lokale postagentschap heeft geweigerd nog langer zaken te doen met PostNL en dat is toen bij de Bruna terechtgekomen (en niet meer bij de kwaliteits-kantoorwinkel).

Ik wist niet dat het zo erg was. Ik had 25 euro opgestuurd. Niet aangekomen. Blijkbaar heeft een tijdje geleden mijn moeder hetzelfde gedaan richting mijn broertje. Ook niet aangekomen.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat post niet aangekomen is. Dus ze halen specifiek het geld eruit. En het zit nog tussen meerdere lagen papier ook, dus ze gebruiken een scanner.

Als die mensen goed betaald kregen zou dit niet gebeuren. Er waren eerder al artikelen over de verschrikkelijke arbeidsomstandigheden bij PostNL. Mensen die gewongen worden binnen bepaalde vierkante meters te blijven met een streep op de grond omdat dit efficiënter zou zijn. Nou dan moet je niet vreemd opkijken als de rest van de atmosfeer ook verziekt.

Structureel mensen, structureel. Geen rotte appels. Structureel omdat het beroep geen eerbaar of eervol beroep meer is. Mensen gedragen zich vervolgens eerloos en dat is vreemd???

En die persoon die zegt dat de "pakkans" nagenoeg nihil is. Denk je niet dat PostNL degene moet zijn die die mensen pakt? Nee, dat moet de politie doen? Ffs. De boefjes worden niet hard genoeg aangepakt. Dat begint bij PostNL en die mensen goed betalen, inclusief de mensen die ze moeten aanpakken.

En een goede sfeer op het werk, daar begint het mee. En dat begint met respectabel loon.
Waar dan niet aangetekend versturen?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Leeggehaalde envelop postnl

Ongelezen bericht door renewouters »

Yvon123 schreef:Bedankt voor je bericht. Zou toch niet moeten kunnen. Wanneer neemt iemand die invloed heeft actie?
Zo te zien op internet heeft half Nederland last van dit soort ervaringen.
Je hebt berichten van ca. 8,5 miljoen unieke Nederlanders gevonden?

Gesloten