LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL levert product niet

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: PostNL levert product niet

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

alfatrion schreef:de verzender kan er nu al voor zorgen dat de vervoerder aansprakelijk te houden bij verlies door betaling van 10 euro.
Als je hiermee doelt op verzekerd en met handtekening voor ontvangst verzenden dan gaat deze vlieger niet op als de klant ontkent de handtekening gezet te hebben. Dan zegt postnl simpelweg..de bezorger zegt dat de klant wel getekend heeft en is daarmee de kous af.

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: PostNL levert product niet

Ongelezen bericht door alfatrion »

Jij kan dan aangeven dat je een verklaring hebt van de klant dat deze het product niet heeft ontvangen en in een procedure diens handtekening vergelijken met die PostNL heeft opgegeven. Als dat niet overeenkomt, dan gaat PostNL het niet winnen. En ik snap best dat je geen rechtszaak wilt voeren, gelet op de kosten, tijd en energie die je er moet in steken, maar dat betekent niet dat je PostNL niet aansprakelijk kan houden.

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: PostNL levert product niet

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Als je 'even' terug leest dan zie je dat het wel zo zou moeten werken, maar in de praktijk dus niet zo werkt.

Gesloten