LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door D1RK »

Je krijgt afhankelijk wat je toen ooit invulde vragen als het jou betreft, dus als Sateliet gebruiker krijg ik nooit vragen over de Kabel TV of Digitenne!

Dus wat je invulde, en die groep sturen ze soms een link met vragen lijst per mail, dus werkt dat adres nog?
Inloggen en aanpassen als verouderd!

Speldje heeft mijn zoon, en oude auto rijd nu rond.....

Ik heb al 3x vragen lijst gehad, dus soms wel, maar afhankelijk wat zij voor onderwerp hebben, en als verander val je soms erbuiten!
Als je als Huurder plotseling Eigenaar word, kloppen de gegevens niet, dus controleer eens wat je toen invulde!

Zo houden we alles up to date!

goorix
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 okt 2006 16:28

Re: lid van tros radar geworden en nooit meer wat gehoord

Ongelezen bericht door goorix »

Tja, het is me toch wat met dat testpanel.
Ik ben al lid vanaf het eerste begin, ik meen ergens van 2003 of zo.
In al die tijd ben 1 1 keer gevraagd om mijn medewerking bij een test.
Wel ik ik zeer onlangs nog maar eens een speldje gehad met een bedankje voor mijn aanmelding?????.......... heb nu dus 2 speldjes :D
Maar ik geloof toch niet dat dit nou hetgeen was dat ik voor ogen had toen ik mij aanmeldde, inmiddels dus al jaren geleden.
Het bevreemd mij dan ook dat bij elke uitzending mensen worden aangespoord om zich op te geven.
Op een mailtje van mij aan de Tros, waarin ik hier aandacht voor vraag, wordt totaal niet gereageerd. Erg slordig en zeer teleurstellend.
Misschien moeten we dit eens aankaarten bij Kassa :lol:

Gesloten