LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Testpanel werkt nog steeds niet.

Hier kan je jouw vragen over het Testpanel kwijt.
Peter 2

Testpanel werkt nog steeds niet.

Ongelezen bericht door Peter 2 »

Tros Radar kan het onderwerp nou wel afsluiten, maar daarmee werkt het nog steeds niet...

Ik heb geen hotmailaccount, maar een account bij xs4all. Vorige keren had ik geen enkel probleem met het testpanel, het werkte feilloos. Maar nu krijg ik steeds meldingen dat de inloggegevens onvolledig zijn. Zoals ik in vorige berichten al schreef, heb ik al geprobeerd via de site in te loggen en heb ik ook geprobeerd pop-upkillers uit te schakelen en cookies te enablen, maar zonder succes.

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Testpanel werkt nog steeds niet.

Ongelezen bericht door MicheLM »

waarom haalt hel tros panel items weg die nog niet bezig waren met scanderen, maar gewoon een discussie op gang zetten.
zijn er misschien mensen bij trospanel die politiek een bepaalde richting heen willen, en geen andere ideeen niet toelaten.
Misschien pro extremisme die geen tegenspraak duld

Gast

Re: Testpanel werkt nog steeds niet.

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 25 Okt 2004 11:16 door Peter 2


--------------------------------------------------------------------------------

Tros Radar kan het onderwerp nou wel afsluiten, maar daarmee werkt het nog steeds niet...

Ik heb geen hotmailaccount, maar een account bij xs4all. Vorige keren had ik geen enkel probleem met het testpanel, het werkte feilloos. Maar nu krijg ik steeds meldingen dat de inloggegevens onvolledig zijn. Zoals ik in vorige berichten al schreef, heb ik al geprobeerd via de site in te loggen en heb ik ook geprobeerd pop-upkillers uit te schakelen en cookies te enablen, maar zonder succes.
Hallo Peter 2,

Ik weet niet hoe het je nou vergaat met het aanmelden bij Trospanel, maar ik heb dat probleem ook nog steeds.
Ik hou het voor gezien, Tros doet er niks aan, dan zoeken ze het maar uit.

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: Testpanel werkt nog steeds niet.

Ongelezen bericht door security »

(edit)
Laatst gewijzigd door security op 24 okt 2005 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Testpanel werkt nog steeds niet.

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 24 Okt 2005 21:11 door security


--------------------------------------------------------------------------------

gmail adresje hebben?
:?: :?: :?: :?: Ik begrijp je opmerking niet!

security
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 okt 2005 20:53

Re: Testpanel werkt nog steeds niet.

Ongelezen bericht door security »

my bad me post verwijderd verkeerd gelezen :oops:

marry46
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jun 2005 18:51

Re: Testpanel werkt nog steeds niet.

Ongelezen bericht door marry46 »

Ook ik heb me al verschillende keren aangemeld. Ik heb al 2 keer stickers en speldjes gekregen maar weet nog steeds niet wat het testpanel inhoudt. Ik heb het al zo vaak aan radar gevraagd en iedere keer zeggen ze dat ik me even opnieuw moet aanmelden, Maar ik blijf natuurlijk niet aan de gang. Ze willen het graag of helemaal niet.
Nou schijnbaar dus liever niet

Gesloten