LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
foexie [[email protected]]

Re: Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door foexie [[email protected]] »

Al sinds het begin gebruik ik de Lipfinity en ben uitermate tevreden; ik heb in het verleden diverse (ook hele dure) merken lippenstift gebruikt die allemaal beloofden "geruime tijd te blijven zitten zonder bijwerken", maar niet heus!! De Lipfinity blijft de hele dag zitten maar je moet natuurlijk wel de finish regelmatig aanbrengen; staat trouwens in de "gebruiksaanwijzing". 's Avonds haal ik het er gewoon af met baby-olie en dat werkt uitstekend, je lippen zijn meteen ingevet!! Even een tip voor mensen die in de buurt van de Zwarte Markt wonen in Beverwijk: ik koop daar de Lipfinity, echt de originele in het doosje met de finish, voor €6,50 . Scheelt ruim de helft!!!!!

son [[email protected]]

Re: Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door son [[email protected]] »

Ben er sinds vandaag ook achter waar mijn droge, branderige en vooral dikke lippen vandaan komen. Gebruik al maanden probleemloos dagelijks lipfinity, maar nu dus niet meer. Ik zou het alleen erg prettig vinden als er een geneesmiddel zou zijn wat helpt. Vet houden oke, maar verder??? Dat helpt nog niet tegen het branden. Laat lóreal maar met een zalfje komen........

alexandra

Re: Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door alexandra »

Ik had ook last van mijn lippen na het gebruik van lipfinity. Nu had ik een mailtje naar radar gestuurd en naar aanleiding daarvan ben ik gebelt door Max Factor en kreeg ik netjes mijn geld terug. Keurige oplossing van Max Factor :lol:

alie [[email protected]]

Re: Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door alie [[email protected]] »

vertelde vanmorgen aan mijn zus dat ik weer een keer geprobeerd had lipfinity op te doen maar dat ik weer hele droge, ontstoken lippen had gekregen. Ze zei dat het onderwerp in Tros Radar was behandeld en dat veel vrouwen klachten hadden gekregen na het gebruik van lipfinity. Ik gebruikte al geruime tijd nr. 65 en 200 en daarmee nooit problemen gehad. Na de laatste aankopen, nr. 110 en 113, zijn de problemen begonnen realiseer ik mij nu.

nienkedw [[email protected]]

Re: Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door nienkedw [[email protected]] »

ik kom dit bij toeval tegen, maar ik heb het ook. Echt heel vervelend. Zulke rode, schrale mondhoeken. Zelfs n zalfje van de dokter helpt niet. De lipfinity heb ik enkele maanden geleden gebruikt. Maar ik ben ermee gestopt. Nog steeds heb ik rode lippen. Ik smeer er nu calendulan creme van vsm op. Dit helpt heel goed.

Sela [[email protected]]

Re: Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door Sela [[email protected]] »

Ik gebruik al meer dan een jaar Lipfinity, maar nergens last van. Ik gebruik het niet iedere dag maar toch wel 3 a 4 keer per week.

kelder [[email protected]]

Re: Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door kelder [[email protected]] »

:( :( :( :( :( :( Ook ik heb maandenlang Lipfinity gebruikt. Maandenlang geen last gehad. Sinds enkele weken (waarschijnlijk toen de nieuwe kleuren kwamen) heb ik blaasjes op mijn lippen. Ook gaan mijn lippen vervellen. Toen ik een tijdje geen lipfinity meer gebruikte werd het duidelijk minder. Op het moment dat ik weer met Lipfinity begon, begon de ellende weer opnieuw (en het is echt ellende!!!). - Brandende lippen, velletjes op de lippen- Een vriendin attendereede mij op de uitzending van Radar. En wat ik lees bij de andere slachtoffers komt mij heel bekend voor. Ter info: Eerst dacht ik dat ik een koortslip had. (nog nooit in mijn leven heb ik een koortslip gehad). Ik heb wel 6 lipfinity-lipsticks in verschillende kleuren, maar vanaf gebruik ik er geen een meer. Mijn klachten zijn dan ook geheel weg nu ik het niet meer gebruik. Ik ben reuze benieuwd hoe Max Factor de slachtoffers gaat schadeloos stellen. Groet Sandra [/u][/quote]

mvh [[email protected]]

Re: Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door mvh [[email protected]] »

Wat een herkenning. Ik heb ook maanden deze lipstick gebruikt, zoner enige klachten. Ik was juist blij dat ik eindelijk een lipstick gevonden had die goed bleef zitten en waar ik erg tevreden over was. Echter een maand of 2 geleden kreeg ik last van branderige, dikke lippen en op een gegeven moment kwam zelfs een soort van "etterige"afscheiding uit mijn lippen. Echt heel genant. Gelukkig had ik meteen door dat het van de lipstick kwam, ik heb hem dus niet meer gebruikt. Ik vind het zonde van het geld, maar nog meer dat ik zo'n heftige reactie krijg van een lipstick. Ik heb trouwens elke avond mijn lippen zorgvuldig gereinigd, ingevet met een lippenbalsem en nog nooit eerder een koortslip gehad. Misschien ben ik nu te laat met mijn reactie, maar ik hoorde vandaag pas dat dit op radar geweest was. Groetjes MvH

corrine [[email protected]]

Re: Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door corrine [[email protected]] »

hallo, het is misschien een beetje laat ,maar ik had 2 jaar geleden al last van lip finity.Had wel 4 verschillende kleuren en van de een op de andere dag ging het mis opgezette lippen ,gescheurde lippen, gewoon hele korsten heb ik er op gehad. Heb het probleem voorgelegd aan de manager van de ETOS waar ik ze gekocht had, en kreeg m,n geld terug van de 4lipfinity,s zonder problemen moest wel m,n naam en telefoon nummer achterlaten voorhet geval ze moeilijk gingen doen bij max factor ,maar daar heb ik nooit wat van gehoord.

Gast

Re: Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door Gast »

komt nog wel.

Pattie [[email protected]]

Re: Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door Pattie [[email protected]] »

Hallo, in april 2003 als kadootje een Lipfinity lipstick gekregen. Ik heb altijd allerlei merken gebruikt en nooit eerder last van mijn lippen gehad. Deze Lipfinity ongeveer 1 week elke dag gebruikt en mijn lippen werden heel erg droog. Zoals bij de andere dames ; de vellen hingen eraan. Steeds braaf met de vaseline stick erover. Deze was dus na 1 week al helemaal op. De Lipfinity lipstick heb ik na 1 week in de prullenbak gegooid. Mijn zus echter gebruikt deze lipstick al een jaar en heeft nergens last van. Groeten, Patty

user [[email protected]]

Re: Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door user [[email protected]] »

Ik heb vlak voor mijn vakantie Lipfinity gekocht. Ik kreeg last van kleine blaasjes op mijn lippen. De 2e dag van mijn vakantie kreeg ik last van pijnlijke, branderige en dikke lippen. Heb geen lipstick meer gebruikt en ben vervolgens na een apotheek gegaan. Ik heb daar een zalf gekocht maar deze zalf hielp niet. Ben toen een vaseline stick gaan kopen maar ook dit hielp niet. Ik kon niet meer fatsoenlijk eten omdat ik het gevoel had dat er zoutzuur op een open wond werd gegooid. Lekker in de zon zitten of liggen kon ik ook wel vergeten, tenzij ik mijn lippen bedekte. Mijn vakantie stond - hoe belachelijk dit ook klinkt -in het teken van mijn lippen. Bij thuiskomst vertelde ik vrienden mijn vakantieverhaal en uiteraard de kwaal van mijn lippen en ook dat ik een nieuw merk lipstick had gebruikt. Zo kwam ik achter het verhaal van deze lipstick en de uitzending van Tros Radar. Ik heb deze lipstick deze week weer 1x geprobeerd om te testen of het inderdaad aan de lipstick lag en jawel mijn lippen werden weer droog en branderig. Ik vindt het schandalig dat zoiets nog verkocht mag worden. Ik zal deze vakantie dankzij de aanschaf van Lipfinity van Max Faxtor niet gauw vergeten. Ik hoop dat hier iets aan gedaan wordt en dat dit produkt niet meer verkocht mag worden en dat op z'n minst om de pijn te verzachten ik het aankoopbedrag terug krijgt. Helena

jacymi [[email protected]]

Re: Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity

Ongelezen bericht door jacymi [[email protected]] »

Kan iemand mij helpen aan meer info!? Afgelopen zomer heb ik een brief gekregen van Lipfinity dat er niets aan het probleem te doen was en dat Proctor & Gamble mij niet verder kon helpen. Deze reactie zou je volgens hun van alle lippenstiften kunnen krijgen. Mijn klachten zijn nog steeds niet over, maar ik kan het een beetje onder bedwang houden met vaseline. Niet erg prettig natuurlijk om de rest van je leven elke minuut met vaseline te smeren. Ik was het dus niet eens met de 'uitslag' en heb mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Nu wil ik graag weten of er mensen zijn of dat radar zelf meer weet dan ik, want mijn rechtsbijstandverzekering probeert zoveel mogelijk gegevens te verzamelen.

Gesloten