LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMS Chat advertenties via TV

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
PePe

SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door PePe »

Wie heeft ervaringen met de sms advertenties die via Net5 RELAXTV worden aangeboden.

Zijn deze wel of niet te vertrouwen.

Zou voor gerenormeerde bedrijven als een TV omroep toch eigenlijk niet moeten kunnen dat er via TV aan oplichting wordt gedaan.

Want volgens radar komt het daar over het algemeen wel op neer.

Hartelijk dank voor de reacties.

PePe

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Ik heb er geen ervaring mee,

maar wat verwacht je van sms-chat?

1. sms-chatten?
dan zit je wel goed, jij betaald ervoor en iemand chat met je...
2. een date?
dan zit je fout, het is een "bedrijf" dat aan jou verdient door sms-jes te sturen en te ontvangen, dus als je kan rekenen... reken er dus maar niet op..

hertz

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door hertz »

het eerste wat ik me altijd afvraag is " waarom zou een mooie vrouw gaan zitten sms-en met een wildvreemde??" ze zal toch wel wat beters te doen hebben en kunnen krijgen. die mooie foto's doen je je hoofd op hol slaan trap er niet in en laat je niet besodemieteren . grote kans dat je met een vent zit te sms-en

Gast

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Gast »

weet je wat pas nep is? als je op veronica text 305 kijkt wordt je doorverwezen naar sites als smschatdating.nl en smsparadijs.nl, daar staan allemaal vrouwen op die ook op russische datingsites staan. hoezo word je hier belazerd!!!

smsje

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door smsje »

quote: weet je wat pas nep is? als je op veronica text 305 kijkt wordt je doorverwezen naar sites als smschatdating.nl en smsparadijs.nl, daar staan allemaal vrouwen op die ook op russische datingsites staan. hoezo word je hier belazerd!!!

dit zijn de sites van de grootste oplichter Freddy Binnenmars

Gast

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Gast »

wie is dat dan die Binnenmars?

h.w

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door h.w »

ach net als smsvrijgezel ook een groot stelletje oplichters krijg je ook geen date met een vrouw

Gast

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ken iemand die SMS chatt doet.
Dus een van de profieltjes van de TV "speelt."
Het is voor hen gewoon werk.

En je zou toch ook beter moeten weten dat je gewoon geld in hun laadje brengt. Deze meisjes zijn vaak ook jongens die gewoon van achter hun computertje een zinnetje tikken en hun bazen worden er rijk van.
De "meisjes" krijgen er een klein procent van, maar goed het is ook erg makkelijk verdienen aan lozers die bellen voor veel geld per minuut en echt denken dat er een date uit zal komen.

Denk toch na! Het is een plaatje van een naakt wijf maar je gelooft toch zeker niet dat die aan de andere kant van je sms zit?

Welnee!! Gewone huisvrouwtjes, moedertjes en mannen die op commando geile dingetjes tikken naar die hopeloze gevallen.

Maar goed, het is wel goed dat het er is, want beter smssen voor veel geld per minuut dan gefrustreerd raken en een onschuldig meisje van haar fiets trekken.

Gast

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Gast »

Je moet ook een ongelooflijke ******** zijn om te geloven dat bloedmooie meiden op jouw sms-je zitten te wachten... Ja, dat het hun geld oplevert. En jij maar 'jurken' aan je 'jodokuskwakkert'...

susie22

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door susie22 »

hoi,

Ik lees net al die berichtjes over die chat en ik kan je bevestiging geven want het is idd allemaal nep want ik heb namelijk voor dutch moderating gewerkt en iedereen die begint te smsen die wordt genept waar die bij staat!! Het verdient ook nog eens bar weinig! 7 cent per verzonden smsje! en als je het niet goed doet krijg je nog een grote mond ook nog eens erover heen!

dus ik ben blij dat ik ermee gestopt ben.
Wil er in ieder geval niets meer mee te maken hebben!

groetjes susie22

Romany

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Romany »

Er zijn inderdaad heel erg veel oplichters bij ik weet het want ik ben er zelf ingestonken maar ik weet dat er wel van die sms diensten zijn waar je wel mag daten en waar het ook gebeurd, daar is de keuze aan jezelf en oke ze verdienen er misschien op maar moet je eens kijken wat je er voor terug krijgt en wat hun ervoor moeten doen.
Makkelijk geld verdienen lijkt het me niet maar goed dat is ieder zijn eigen mening.
Waar ik me wel boos over maak zijn die datingbureau's net als mens en relatie.
1100 euro betalen om een man te leren kennen dat is schandalig. Wat je oplichterij noemt.
Daar wordt alleen helemaal niets van gezegd.
Dat smsen dat kan je zelf in de hand houden maar die 1100 per maand dat krijg je nadien op een reking gepresenteerd hé...
En betaal je niet dat sturen ze vrolijk een incassobureau...
Kijk daar maar eens naar en doe daar maar eens iets aan denk ik dan.....

Een zeer boze Angela

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Michellangelo »

1100 euro om een man te leren kennen? Waar is de tijd nog gebleven dat de man een drankje aanbood aan de dame in plaats van 1100 euro te kosten :shock:

Misschien ben ik wel ouderwets geworden :cry:

Gast

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Gast »

Tegenwoordig is dat ook niet meer wat het geweest is. Zit er een leuke meid achter de bar, dan is het een animeermeisje: Iemand voor wie ik drankjes ga betalen. :?

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Vroegûh (lees 10 jaar geleden voor mij ;) ) was het een privilege om een meisje wat te drinken te geven. Maar goed, times change, n'est ce pas?

Maar als er vrouwen zijn die 1100 euro willen spenderen, ik stel voor om die 1100 euro aan iets leuks uit te geven voor zichzelf en gewoon gezellig een hapje eten met mij, eventueel mag ze wel een drankje betalen voor mij, als ze erop staat ;)

Marijke72

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Marijke72 »

Ook ik ben de dupe geweest van een soortgelijk verhaal hoor, je schrijft je in bij een wat ze noemen een erkend datingbureau, papieren invullen, even 20 euro afrekenen en je mag zo vaak in de data kijken als je wilt, wanneer je dan denkt de geschikte partner te hebben gevonden gaat het datingbureau bemiddelen, je hebt een leuke date en misschien andere wel vaker dan die ene keer. Dan komt drie weken later de postbode met een brief waarvan je achterstevoren, ondersteboven en ook nog stijl achterover valt omdat het dating bureau dan een rekening stuurd van de bemiddeling, wilt u even 743,13 betalen en dit graag binnen twee weken, met vriendelijke groet het dating bureau. nou daar moet ze echt wel iets aan doen want hier raken onwetende mensen de dupe van, en lees die super kleine lettertjes en als je ze niet kan lezen, leen de bril van een bekende maar stink er niet in. en ja zowel ik, een vriendin van me en haar moeder hebben allemaal met dit bijltje te kappen gehad. ik kan er maar een ding op zeggen.... :evil: STELLETJE OPLICHTERS ZIJN JULLIE ALLEMAAL !!! :evil:

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Marijke,
Iedereen wil gelukkig worden met een ideale vent of vrouw, dat weten ze, en ze weten dat in deze tijd de éne helft van de mensen te weinig tijd heeft en daar maken ze misbruik van.

Doe mij 1 plezier,
voortaan, voor je je inschrijft, koop in plaats van een date wat leuks voor jezelf, praat je wat moed in en ga lekker op stap of zo... dat werkt beter en mocht je aan het eind van de dag geen date hebben dan hou je er wat leuks aan over, namelijk dat wat je gekocht hebt voor jezelf...

take care

slacht

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door slacht »

Ik heb een hele grote ervaring die me zeker 4000 euro heeft gekost, ik werd een soort van verlliefd op een van die meisjes en zij vertelde mij de leukste en mooiste dingen, maar steeds als we een dat hadden dan had ze weer een reden om af te moeten zeggen, ze wou haar eigen nummer niet geven omdat ze vroeger gestalkt was en ik vond dit wel een gegronde reden.
ik had wel verhalen gehoord over smsdiensten die niet klopten maar die zouden ze toch zeker niet op grote nederlandse zenders gaan promoten, nou dus wel.
ik vroeg het meisje het tegendeel te bewijzen maar dat kon ze niet en zei alleen maar dat ze zich beledig voelde dat ik dit dacht en dat ik haar niet gewoon geloofde en dat het ooit goed zou komen nou niet dus
ik ben gewoon goed afgelegd, en trap er nooit meer in.
ik hoef echt geen moeite te doen om meisjes te krijgen, maar dacht dat zij de ware was. nou niet dus

MENSEN DOE HET NIET

hertz

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door hertz »

4000 euro ?? dan heb je zeer intensief en lang contact gehad met een wildvreemde .. , had je niet gewoon na 2 sms'jes haar privenummer/ (email)adres o.i.d. kunnen vragen? zegt ze nee, dan weet je gelijk genoeg. Moraal van het verhaal: trap er niet in, hoe de site ook heten mag, al die sms dating/sex etc etc. is een grote nepzooi. je zult de dame in kwestie nooit zien of spreken, simpelweg omdat die dame niet bestaat ( alleen de foto) . deze zgn "liefdes" of hoe je ze dan ook wilt bestempelen zouden jou nooit op zulke enorme onkosten willen jagen als ze eerlijk en oprecht zijn. In al deze gevallen kun je dus na 2 sms-jes de bui voelen aankomen. dus geef je geld uit aan leukere dingen en gooi het niet over de balk.

ikkah

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door ikkah »

Jongens trap er toch niet steeds in..... al die reclames van de tv zijn nep...maakt niet uit op welke zender het is, evenals de internet sites!!!
ZE ZIJN ALLEMAAL NIET ECHT EN JE SMST MET EEN TYPMIEP
Heb zelf ook bij zo'n bedrijf gewerkt..dus weet waar ik over praat, dus word verstandig!
Groetjes ikkah

Gast

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Gast »

is mobile fun service failliet? wie weet dat

Gesloten