LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMS Chat advertenties via TV

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
PePe

SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door PePe »

Wie heeft ervaringen met de sms advertenties die via Net5 RELAXTV worden aangeboden.

Zijn deze wel of niet te vertrouwen.

Zou voor gerenormeerde bedrijven als een TV omroep toch eigenlijk niet moeten kunnen dat er via TV aan oplichting wordt gedaan.

Want volgens radar komt het daar over het algemeen wel op neer.

Hartelijk dank voor de reacties.

PePe

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Ik heb er geen ervaring mee,

maar wat verwacht je van sms-chat?

1. sms-chatten?
dan zit je wel goed, jij betaald ervoor en iemand chat met je...
2. een date?
dan zit je fout, het is een "bedrijf" dat aan jou verdient door sms-jes te sturen en te ontvangen, dus als je kan rekenen... reken er dus maar niet op..

hertz

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door hertz »

het eerste wat ik me altijd afvraag is " waarom zou een mooie vrouw gaan zitten sms-en met een wildvreemde??" ze zal toch wel wat beters te doen hebben en kunnen krijgen. die mooie foto's doen je je hoofd op hol slaan trap er niet in en laat je niet besodemieteren . grote kans dat je met een vent zit te sms-en

Gast

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door Gast »

weet je wat pas nep is? als je op veronica text 305 kijkt wordt je doorverwezen naar sites als smschatdating.nl en smsparadijs.nl, daar staan allemaal vrouwen op die ook op russische datingsites staan. hoezo word je hier belazerd!!!

smsje

Re: SMS Chat advertenties via TV

Ongelezen bericht door smsje »