LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verlenging Radar via digitale kabel

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
jvr
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 dec 2005 11:56

Verlenging Radar via digitale kabel

Ongelezen bericht door jvr »

Ik erger me nu ook al aan Radar, net zoals Kassa, dat zij een verlenging uitzenden via de digitale kabel en internet.
Ik ontvang digitale televisie via UPC, maar het wordt nog steeds niet doorgegeven (Consumenten TV). Kunnen Radar en Kassa nu UPC met klem verzoeken om Consumenten TV door te geven? Mogelijk vraagt UPC een ruime vergoeding, maar bij de publieke omroepen worden grote bedragen beschikbaar gesteld voor de digitale zenders. Andere aanbieders van digitale televisie geven het wel door.

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Verlenging Radar via digitale kabel

Ongelezen bericht door 16again »

Bedenk dat UPC vaak lijdend voorwerp is in de uitzending....

stegel
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2007 17:41

Re: Verlenging Radar via digitale kabel

Ongelezen bericht door stegel »

Waarom niet zoals bij Paul de Leeuw, op een later tijdstip de digitale verlenging ook gewoon nog een keer via de TV zender doorgeven?
Lang niet iedereen heeft of wil digitale TV en niet iedereen heeft een computer.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Verlenging Radar via digitale kabel

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Dan te bedenken dat Essent voor zover ik heb vernomen fuseert met UPC! Dat beloofd niet veel goeds!
Dat gerucht zal weinig hoge ogen gooien als dat waar is!

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Verlenging Radar via digitale kabel

Ongelezen bericht door Inter »

Bijna alles (TROS vermist nog steeds niet ) kan je toch ook via uitzending gemist of via Nederland 4 bekijken .
Ik woon ook in een UPC gebied en heb ADSL en mijn PC op de TV aangesloten.Of was het nu andersom :lol:


Het wel grappig dat bijvoorbeeld Kassa in de verleniging het bijvoorbeeld over @Home hebt .Maar als je Internet eruit ligt zal je dit nooit kunnen zien .

Gesloten