oud personeel nti

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Gast

oud personeel nti

Ongelezen bericht door Gast »

Als oud medewerkster van de telefoonkamer wil ik ook wat zeggen.Ik heb er gelukkig niet lang gewerkt maar lang genoeg om te weten hoe het daar aan toe gaat.Het is zo dat alles wel netjes is geregeld voor de cursist maar dat het bv aan de telefoon niet altijd netjes word gehandeld.Het is ook zo dat cursiste je uit maken voor van alles en nog wat als het hun niet bevalt.Het is wel zo dat de antwoorden die meestal gegeven worden van de supervisor af komen .die zit daar niet op haar plaats.Ze kan niet met personeel en niet met cursiste omgaan.Als ze de klachten en vragen wat serieuser had genomen was het nu niet zo ver gekomen.Ze kan heel slecht met mensen omgaan alleen zij zelf is belangrijk het enige waar ze aan denkt is macht en als je haar een keer terecht zet ergens voor vlieg je eruit want je moet met haar slijmen dan red je het daar wel.Het nti zou wijs zijn om een apparte groep mensen die goed met cursiste om kunnen gaan en weinig ruzie met ze heeft alle klachten goed uit te laten zoeken en op te laten lossen.De brieven komen nooit op de goede plaats terecht en worden altijd met standaard brieven beantwoord.Er was toen een bepaald persoon die dit al had aangeboden maar mocht dit niet gaan doen want de klachten waren niehil vergeleken bij de aantal cursisten die het nti heeft.Klacht is klacht en kijk is waar het naar toe gaat.Maar goed waar maak ik me nog kwaad over ik werk er niet eens meer .Maar 1 ding is zeker als een bepaald persoon van haar functie word ontslagen zal het een stuk beter gaan.Want zij alle complimenten en de telefoniste niets dat kan niet. groet miep

Gesloten