LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rob de Groot ( prutser )

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
10D
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:52

Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door 10D »

Ook wij hebben gekeken naar deze prutser Rob de Groot op Tros Radar

8) Onze rob heeft zelfs een website http://www.robdegroot.nl/
Hoe kan een installatie monteur nu een muurtje metselen.
Als die site bekijkt snap ik ook niet dat mensen met die man in zee gaan als het om een verbouwing gaat.
Een bakker gaat toch ook geen vlees verkopen?

Gast

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door Gast »

Hij verandert de reclame op zijn auto misschien wel vanwege de uitzending:

Rob de Grote Oplichter

Het moet vreselijk voor die mensen zijn om op zo'n manier te worden behandeld, het is gewoon een prutsende beunhaas, die wel eens naar Eigen Huis & Tuin heeft gekeken. Méér kennis heeft ie niet!

beun

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door beun »

die wel eens naar Eigen Huis & Tuin heeft gekeken.
Misschien dat die andere Rob bij hem kan gaan werken

VanOmmen

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door VanOmmen »

Als je zoals De Groot zegt, niet alles met een schaartje moet knippen, moet je dat zeker ook niet met zijn rekeningen doen.
Dus gewoon een duizend of wat euro's minder betalen. Het werk moet je volgens hem niet zo nauw nemen, dus ook de betalingen niet!!! Of zou hij dit nou net niet bedoelen???
Hij leert dus ook niet van zijn fouten als dit al jaren zo gaat!

de Jong

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door de Jong »

Met afschuw heb ik naar de uitzending van radar gekeken, natuurlijk zie ik ook wel in dat dit niet allemaal goed is gelopen bij deze mensen maar ik heb al ruim 20 jaar zeer goede ervaringen met de heer de Groot, zowel op het gebied van CV ketels als op het gebied van badkamers! En zeg nou zelf: in elk bedrijf gaat wel eens wat mis! Maar gezien mijn ervaringen met het bedrijf van de heer de Groot ga ik er van uit dat hij dit professioneel gaat oplossen!
Ik wil hierbij de heer de Groot heel veel succes wensen de komende tijd!

K. meester

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door K. meester »

Ben zelf geen klant van Rob de Groot, maar ik weet wel dat hij hier in de regio ook goed werk heeft afgelevert. Door deze uitzending wordt het wel heel moeilijk voor hem om zijn hoofd boven water te houden. Treurig voor hem en zijn gezin, terwijl hij ook klanten heeft die enorm positief zijn over zijn handelen.

Sterkte dus voor Rob en ik hoop dat hij dit op een elegante wijze op zal kunnen lossen!

K vd laan

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door K vd laan »

jammer dat die mensen niet zo beschaafd zijn om eerst zelf naar een rechter te stappen en het onderling proberen op te lossen alvorens een tv-programma in te schakelen..
er zijn fouten gemaakt die niet door de beugel kunnen, maar om dan meteen dat bedrijf het fallisemment in te helpen vind ik toch wat overdreven...
ook wel dom dat de groot niet reageert op de camera mensen, maar ik vind ook dat de mensen van die programma wel erg brutaal en asociaal willibrord-achtig achter hem aan gaan rennen en naar hem schreeuwen. maak dan gewoon een afspraak met hem en laat hem zijn verhaal doen.
maar dat zal wel minder goed zijn voor de kijkcijfers.....

L. Wijsman

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door L. Wijsman »

L.S.

Inderdaad heel jammer dat de uitzending op deze manier is vormgegeven. Ik heb ook niet het idee dat ze Rob op de een of andere manier voor een afspraak benaderd hebben of zoiets, dat komt tenminste niet uit het telefoongesprek of verder in het item naar voren. Ikzelf ben trouwens een zeer tevreden klant van de heer de Groot (al 15 jaar, hij staat altijd voor je klaar, zelfs als je op kerstmis een probleem met de ketel hebt o.i.d.) en ik hoop dan ook dat meer tevreden klanten zich zullen melden op het forum zodat ze hier misschien volgende week wat over kunnen zeggen in radar. Kortom: Rob, zet em op!!! Ik vertrouw erop dat je met steun van je klanten het echt wel gaat redden!!!

L. Wijsman

Gast

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door Gast »

meneer de jong , dat was hoop ik voor u een andere Rob de Groot.
Want als u genoegen neemt met het prutswerk dat deze man aflevert zegt dat ook iets over u. U heeft er dus ook niet veel verstand van en dat zal duidelijk te zien zijn in uw huis maar u ziet t zelf niet. Simpele mensen, simpel zien, die Rob zouden ze eem kanl moeten verkopen, knutselt ie nergens meer.

de Jong

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door de Jong »

beste gast,

beetje jammer dat u zo reageert, ik weet echt wel het verschil tussen prutswerk en vakwerk en wat de heer de Groot bij mij thuis heeft afgeleverd zit er gewoon pico bello in orde uit. En nou niet gelijk gaan zeggen dat ik simpel ben (u bent waarschijnlijk zelf niet erg hoog geschoold, gezien het aantal taalfouten), last van mijn ogen heb, altijd zonder bril douche of genoegen neem met een badkamer die half uit elkaar valt of dat soort flauwekul want dat slaat natuurlijk nergens op. U heeft immers geen idee waarover u praat dus dan lijkt mijn zo'n reactie een beetje een greep in het luchtledige.

Mvg

de Jong

10D
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:52

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door 10D »

Als onze Rob zich nu gewoon met de installatie techniek bezig had gehouden, was dit allemaal niet gebeurt.
Installatietechniek is nog steeds geen metselaar.

Wat ook erg dom was, dat ie onnozele reacties richting klantem deed.
Iets wat je altijd achterwege moet laten.
:shock: Nu ligt zijn naam op de vuilnishoop, en daar kom je niet snel meer vanaf.

timtech

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door timtech »

Ik heb de uitzending over de Groot gezien heb de reakties hier op het forum gelezen, en wil het volgende kwijt.
Wat de Groot heeft gedaan grenst aan oplichting (als dat het al niet is).
Het feit dat hij het nog over de VNI heeft ipv UNETO-VNI duidt op weinig kennis van zaken.
Dat hijn het logo van VNI voert is bewuste misleiding.
Ik snap dan ook de lovende recensies op dit forum niet; als mede-installateur schaam ik mij dit voor deze rotte appel uit de beroepsgroep

Henna

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door Henna »

Je stapt ook nooit direct naar de advocaat of naar de televisie. De heer de Grrot heeft diverse brieven van ons gehad waarin wij verzochten en later zelfs eisten zijn werkzaamheden te hervatten waar hij niet op reageerde en wij hebben gebeld met de vraag wanneer hij zijn werkzaamheden wilde afmaken en als antwoord kregen wij "na de kerst". Onze verzekeringsadviseur heeft hem gebeld en hij heeft de telefoon opgehangen.
De verbouwing die 5 weken zou duren duurt dus nu nog steeds voort. [quote][/quote]

Van Schoonwijk

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door Van Schoonwijk »

Het is vrij simpel allemaal: schoenmaker, houd je bij je leest!

Je mag dan wel iets afweten van vd-keteltjes en zo, maar als je denkt ook nog te kunnen tegelzetten en dergelijke dan ben je al gauw verkeerd bezig.

Dan is het gewoon een beunhaas.

Dat bewijst ook hoe hij met zijn klanten omgaat. Hij weet het even niet meer, of heeft te veel hooi op zijn vork genomen en dan kunnen de klanten het heen-en-weer krijgen. Wel achter zijn centjes aangaan, maar niks uitvoeren? Een beetje bedrijf levert knap werk en komt dan pas om de centen.

De man moet hoog nodig met pensioen! Laat 'm maar lekker in zijn knollentuintje klooien in plaats te rotzooien in andermans badkamer.

Van Schoonwijk

vanommen

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door vanommen »

Hebben de heren wijsman en de jong ook wel eens de maanden oktober tot en met NU in de Kou gezeten figuurlijk maar ook LETTERLIJK! De familie Ter Bork dus wel! ook "geleverd" door de Groot.Volgens het filmpje heeft de Groot meer dan eens gelegenheid gehad zijn verhaal te vertellen en zich te verdedigen. Als je dat niet doet, beken je m.i. schuld.

K.meester

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door K.meester »

Sorry, tuurlijk zijn er wat zaken niet netjes geregeld, maar beseffen jullie je wel wat voor leed het berokkend om een firma (bijna, denk ik nue) failliet te laten verklaren? Kon dat ECHT niet anders, via een rechter of i.d.????

Wel erg drastisch op deze manier.................

vanommen

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door vanommen »

Het berokkend deze families ook heel wat leed denk ik zo, K. Meester (kennis/familie van?) en hun faillissement komt ook dichtbij!! Het had ook zonder Radar EN zonder advocaat opgelost MOETEN worden, maar nee!

timtech

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door timtech »

Zoals Dhr. de Groot het zo treffend zei: "Voor iedere ondernemer gaat het om de eerste plaats om het geld".
En die kortzichtige bedrijfsvisie is hem nu fataal geworden.
Ik heb totaal geen medelijden met dit soort overspannen prutsers

k.meester

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door k.meester »

geen relatie, noch fam, noch kennis, sorry...........

Vind het alleen maar diep triest................!

Mitchel
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 feb 2005 23:51

Re: Rob de Groot ( prutser )

Ongelezen bericht door Mitchel »

We zitten hier in Alphen aan den Rijn al maanden in een bouwput, wij zijn bijna failliet, en niet Rob de Groot, die dat overigens naar mening snel mag worden! Wat de man (lees: jochie) aan het doen is, is gewoon pure oplichting! Hij was iets duurder dan de rest, maar kreeg je wel kwaliteit... Yeah, right!

Vanaf het begin is het al ellende geweest; bouwtekeningen klopte niet, zijn personeel wist niet wat ze moesten doen, materiaal werd verkeerd geleverd etc etc... Hij zou lid zijn van het VNI, jammer dat het VNI ondertussen anders heet, een ander logo heeft etc etc, maar tóch kregen wij bij de offerte een boekje van het VNI (oud dus) en hij adverteert met het logo van VNI, dat is toch te zot voor woorden? Iemand die aannemer of installateur is zou het zeker moeten weten!

Daarnaast zijn er nog velen anderen die problemen hebben (gehad) met Rob de Groot. Tuurlijk kan er wel een keer wat misgaan, maar toch niet álles wat gedaan moet worden? En toch niet bij zoveel klanten van hem!

Mensen op dit forum beweren dus dat wij het niet op een andere manier wilden oplossen? Mocht hij willen, we hebben brieven verstuurd, geprobeerd te bellen, gewacht, via zijn eigen personeel boodschappen meegegeven. Ik zit middenin deze verbouwing, en mener de Jong en K Meester hebben een uitzending gezien en reageren vervolgens op het feit dat wij geen contact wilden met Rob de Groot??? Dan ben je pas echt dom!

Tot slot nog even een mededeling over dit forum zelf: **** elkaar niet af op spelfouten... Iemand niveau bepalen door te gaan muggenziften op spelfouten bewijst zijn eigen niveau zeker niet!

Ik wens Rob de Groot daarom ook vooral GEEN sterkte toe!
Laatst gewijzigd door Mitchel op 24 feb 2005 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten