LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chronisch zieken en gehandicaptenvervoer

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Chronisch zieken en gehandicaptenvervoer

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

99% van de mensen hedame, ben ik toch benieuwd naar je bron dus kom maar op.
Je zou zo iemand bij je op de centrale hebben zitten :( dan weet je zeker dat je geen omzet meer maak.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Chronisch zieken en gehandicaptenvervoer

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Zo hedame is uitgereageerd.

jsp
Berichten: 382
Lid geworden op: 15 jun 2005 00:50

Re: Chronisch zieken en gehandicaptenvervoer

Ongelezen bericht door jsp »

Hedame heeft zeker het bericht in de Telegraaf en/of TC tubantia gelezen over de voortreffelijke dienstverlening van Valys.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Chronisch zieken en gehandicaptenvervoer

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

:wink:

Jobbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 nov 2007 21:03

Re: Chronisch zieken en gehandicaptenvervoer

Ongelezen bericht door Jobbie »

Voor de twijfelaars beterffende mijn veiligheidsgordelverhaal,
Vandaag in de ""Limburger"" Vette kop basischool weigert taxibus vanwege ontbrekende veiligheidsgordels,.!!

Doei!!!

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Chronisch zieken en gehandicaptenvervoer

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Geen veiligheidsgordels.

Dit betekend dus ook Geen geldige APK !!.
De chauffeur krijgt dan de bekeuring en niet de taxi-ondernemer, hoe gek dit ook klinkt!!

Bovendien, geen geldige APK betekend ook onverzekerd.
Ik sla beslist niet stijl achterover van dit soort dingen.
Het taxibedrijf is voor de cowboys en halve onderwereldfiguren.
De gemeenten nemen deze vanwege de prijs en niet de vakbekwame chauffeurs/taxibedrijven.
Tsja, vanaf die May-Weggen (inderdaad, ook die van de Betuwelijn hebben politici die geen donder (willen) weten van het taxibedrijf allemaal maatregelen genomen zonder naar de gevolgen te kijken.

En ja, dan krijg je (onder andere) ook dit soort uitwassen.
De loonchauffeur blijkt ook al de dupe want een meerderheid van de taxibedrijven betalen niet uit volgens het overeengekomen CAO (bron FNV).

Grootvader
als treurige ex-taxichauffeur/eigen-rijder.

anna60
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2008 07:08

Re: Chronisch zieken en gehandicaptenvervoer

Ongelezen bericht door anna60 »

De uitzending is n jaar oud,maar wil toch reageren.mijn zusje is gehandicapt woont in Breda,en krijgt ook maar 750 km,is veel te weinig,ikzelf woon in berlicum,heb 3 keer verhoogd budget aangevraagt,hoorzitting met haar geweest en nog afgewezen,ben nu met advokaat bezig.Ze vinden dat er van Breda uit begeleiding mee kan gaan naar mij,en dan weer terug.of optie 2 ze kan alleen reizen,en op t station is dan n ns assistent,nu weten we allemaal wat er mis kan gaan,en daarbij moet ik dan n paar uur ivm de marge op t station gaan staan om haar daar op te vangen,moet zelf ook met de bus reizen eer ik er ben.Ik moet er niet aan denken,wat er gebeurt als iemand mn zusje lastig valt,ze kan zich niet verweren,ze staat gelijk aan een 4-jarige met verstand,en is ook visueel gehandicapt,ik zou haar nooit alleen met de trein durven laten gaan,we waren en zijn nog n hechte fam,mn ouders zijn sinds 2jr overleden,en we vinden t fijn als onze zus .met pasen kerst sinterklaas de vacanties en de weekenden komt,omdat mn broer in Tilburg woont is t voor hem geen probleem,van Breda naar hem kan ze met de deeltaxi,maar ik val er net buiten ,en nu heeft ze maar 750km,ze zijn al op en t jaar is nog niet om.Waarom word er niet mensenlijker beoordeeld,en argonaut is n kille bedoening.Ze komt juist t meeste naar mij,en hebben dan allebei veel plezier,ik vraag me alleen af,of t wel nut heeft om naar de rechter te stappen,door op de radar-site te gaan kijken kom ik er nu pas achter dat er n uitzending is geweest,en ben ik te laat voor n reactie,groetjes n teleurgestelde zus.

Gesloten