LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Concertkaartjes

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
bobjillis
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2008 11:33

Re: Concertkaartjes

Ongelezen bericht door bobjillis »

Via livenation.nl / Eventim net 3 Bob Dylan tickets gekocht, 7 euro creditcard transactiekosten (stel je voor dat je steeds 7 euro zou moeten betalen als je met een cc betaald in een winkel of zo). Reserveringskosten 6,20 euro per ticket, een nieuw persoonlijk record in ieder geval. Mooi begin van Eventim, na Tros Radar item over ticketmalaise de reserveringskosten verhogen. Wat een hufters.

Pietje_Puk_80
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2008 12:05

Re: Concertkaartjes

Ongelezen bericht door Pietje_Puk_80 »

Zojuist 4 kaartjes voor AC/DC gekocht. Alles bij elkaar ruim 300 euro waarvan 38.23 euro alleen al aan bijkomende kosten. Echt belachelijk, zeker omdat ik de kaartjes nog zelf uit moet printen ook.

mickey49
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:32

Re: Concertkaartjes

Ongelezen bericht door mickey49 »

Het lijkt wel overal plaats te vinden dat men de servicekosten opvoert
Speciale tentoonstelling Van Goghmuseum
Omdat ik een museumkaart heb is normaal de toegang gratis.
Voor de speciale tentoonstelling moet 2,50 bijbetaald worden per kaartje ,oke

Maar dan : per kaartje :per internet besteld en zelf geprint:
3,50 servicekosten PER KAARTJE

Dus ipv 2,50 wordt het dus 6 E

rguich
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2009 17:00

Re: Concertkaartjes

Ongelezen bericht door rguich »

Zag nu pas de uitzending van eind 2008 en dat gaf me even een deja-vu gevoel. Ik blog eigenlijk nooit, maar heb toen wel even mijn 'ervaring' van me af getypt:
http://shadow-z.hyves.nl/blog/17133384/ ... FAAL/ifSP/

Volgens mij is er in de tussentijd helemaal niks veranderd! >:/

vissy
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 nov 2009 17:14

Re: Concertkaartjes

Ongelezen bericht door vissy »

Het is heel eenvoudig, als je een TV of iets dergelijks wil kopen dan is er een keur aan leveranciers, als je een kaartje voor een concert wil kopen dan kun je maar bij een of twee terecht en die weten dat en vragen je prijzen waar je steil van achterover slaat
maar ja jullie moeten zo broodnodig naar dat concert dat je iedere prijs betaalt en daar zouden jullie gewoon eens een half jaartje mee op moeten houden zodat niemand maar dan ook echt niemand naar die concerten gaat . Dat vinden die artisten ook niet zo leuk om voor lege zalen te spelen en de zwarthandel verdient geen cent. Dat zou net goed zijn maar dat zal wel nooit gebeuren

Gesloten