LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eredivisie Live

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Eredivisie Live

Ongelezen bericht door Radar »

Met de Eredivisie Live kadokaart geef je iemand een aantal maanden live-voetbal kado. Maar is dit wel zo'n fijn kado om te krijgen?

Live uitzending: maandag 2 februari 2009, 20.30 uur, Nederland 1
Herhaling: woensdag 4 februari 2009, 15.25 uur, Nederland 1

gooner
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2009 12:58

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door gooner »

Natuurlijk is het een leuk kado! Voor een voetballiefhebber is het het ultieme kado denk ik. Het is leuk en orgineel en weer eens wat anders. Als ik zelf geen abbonement zou hebben zou ik het als vrouw zijnde heel erg leuk vinden om te krijgen! Voorwaarde is wel dat degene die het krijgt niet na die maanden vast zit aan een abbonement.

Vriendelijke groet,

Linda

Jenus
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2009 20:42

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door Jenus »

ik heb een eredivisie live kado kaart gekregen
ik heb op 7 januari naar eredivisie live gebeld om hem te activeren er werd mij verteld dat het 4 tot 5 werkdagen zou duren
ik heb ondertussen nog steeds geen beeld
ik heb eredivisie 5 keer gebeld erover er werd toen gezegt dat ze het uit zouden zoeken en ik zou worden terug gebeld
maar eredivisie heeft mij nooit terug gebeld
ook heb ik ze op allemanieren gemailt
maar ze reageren nergens op

ik vind het een slechte zaak ze doen er ook niks aan


met vriendelijke groet jimmy

StevenQ
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2008 10:56

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door StevenQ »

Ik denk dat de problemen vooral aan sommige digitale TV providers liggen, ik heb zelf al sinds het begin van het seizoen eredivisie live(UPC) en heb hier nooit problemen mee gehad.

J&A
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 feb 2009 21:25

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door J&A »

Wij hebben direct in het begin eredivisie live via kpn digitenne aangeschaft.
En zoals in de uitzending duidelijk werd is dat je maar 2 kanalen krijgt.
Dit terwijl wij telefonisch te horen kregen alle wedstrijden uit de eredivisie live! en dit stond toen der tijd ook op de site van digitenne! We hebben hier al meerdere malen contact over gehad en dan wordt er gezegt als je internet van KPN neemt krijg je 4 zenders van eredivisie live, Maar we willen helemaal geen internet! We willen gewoon alle zenders zoals beloofd werd toen we het aanschafte!

wdgravendeel
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mar 2004 17:12

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door wdgravendeel »

Ik heb in november Eredivisie Live speciaal via KPN Digitenne aangeschaft, omdat je de tuner en de antenne mee kunt nemen als je, zoals ik, in het weekend ergens anders op bezoek ga en daar dan ook Eredivisie Live wil volgen.

Ik heb dit dus naast mijn gewone ZIGGO kabelabonnement aangeschaft! Dat betekent dus ook dat je het gewone digitale pakket à € 7,50 van KPN verplicht bent af te nemen. Ik had gevraagd of ik enkel Eredivisie Live kon afnemen voor die € 10. Nee dat ging niet.
OK daar heb ik nog begrip voor.

Mijn favoriete club was tot nu toe gelukkig op Kanaal 1 of Kanaal 2 te zien. Afgelopen zondag wilde ik echter Sparta-AZ zien, dat was op Kanaal 3. Ik had wel de tuner-handleiding doorgespit om te kijken of ik de zenders anders moest installeren. Dat hielp niet. Ik hoorde dus gisteren voor het eerst via jullie dat KPN slechts de Kanalen 1 en 2 doorgeeft.

':evil:' Ik betaal dus € 17,50 voor een halve service Eredivisie Live!

Gebeld met Eredivisie Live, die kunnen er niets aan doen, maar zeiden dat ZIGGO wel 4 kanalen aanbiedt, maar ik ben gekke Henkie niet, ik ga niet ZIGGO nog eens € 14,95 (wel duurder dus dan de € 10 van KPN) voor een abonnement op Eredivisie Live betalen, bovendien heb ik daar niets aan i.v.m. mijn bovengenoemde mobiliteit.

Daarna KPN gebeld of er misschien via een extra abonnement de kanalen 3 en 4 ook beschikbaar konden komen? Nee dus.

Ik vind dat KPN de boel belazerd heeft door te suggereren dat heel Eredivisie Live te zien zou zijn. Net als J & A heb ik NERGENS in de aanbieding gelezen over deze beperking tot 2 kanalen.

Sterker nog, ik dacht dat je een abonnement voor jouw favoriete club nam. Dus in principe voor 1 Kanaal. In dat opzicht is ook Eredivisie Live zeer misleidend in haar reclames.

zande
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2009 14:23

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door zande »

een DVD bij de Albert Heijn waarmee mensen 2 maanden gratis Eredivisie Live kunnen kijken

De flop van de eeuw. Mijn kabel maatschappij doet niet mee aan de actie, maar ik mag van Eredivisie Live wel een abbonement daar nemen, want het is wel beschikbaar.

Snapt u het nog! Wat een vervelend actie... en wel mooi praten in radar!

parkita
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2009 21:07

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door parkita »

Op 4 januari heb ik mij voor de eerste keer aangemeld bij Eredivisie Live en op 5 januari kreeg ik een mailtje dat mijn aanvraag was doorgestuurd naar UPC, na een paar dagen weer gebeld, waar de aansluiting bleef, op 17 januari de 2de aanvraag versuurd en vandaag mijn geld maar terug geeist. Als ze na een maand nog niet iets kunnen bieden dan zal het wel nooit meer wat worden. Wat een aanfluiting!

Willke
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2009 21:05

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door Willke »

Ik heb mij zondag 1 februari 2009 middels e-mail aangemeld voor ErediviseLive via de DVD van AH.

Ik maak gebruik van Ziggo Digitale TV Z1.

Hedenavond (5 februari) gebeld met de klantenservice van Ziggo en gevraagd wanneer ik EredivisieLive kon gaan kijken. Tot mijn verbazing werd mij medegedeeld dat dit nog wel enkele weken zou duren; mijn aanvraag middels de e-mail was zelfs nog niet geregistreerd cq bekend bij Ziggo.

Het zou toch niet waar zijn dat ik pas EredivieLive kan gaan kijken als de competitie nagenoeg voorbij is !!!

Mijn vraag is dus of andere aanbieders hun klanten ook zo lang laten wachten voordat zij gebruik kunnen maken van EredivieLive ?

Maaike Boerboom
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2009 11:06

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door Maaike Boerboom »

Ik heb ook aan de actie van AH mee gedaan en kreeg inderdaad een bevestigingsmail van Tele2 dat ik er gelijk een jaar aan vast zit. Eredivisie Live heeft beloofd dat je het toch maandelijks kan opzeggen, hoe toon ik dat aan bij Tele2?

groeten Maaike

Boyke_2002
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2009 12:38

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door Boyke_2002 »

Mooie actie van AH,

voor 2 eurie's live voetbal kijken.... :shock:

6 feb. snel aangemeld op de website van Eredivisie Live met actiecode.
Wauw :D
Dezelde dag nog een email reactie gekregen:

Gefeliciteerd! Je ontvangt 2 maanden gratis Eredivisie Live, het kanaal van alle Eredivisie clubs waarop je 7 dagen per week voetbal kunt kijken.

Je hebt gekozen voor het uitbreiden van Ziggo Digitale TV Z1 met Eredivisie Live Upgrade via onze website.

KENMERKEN VAN JE ABONNEMENT
Actie: Eerste 2 maanden gratis Eredivisie Live*

(op basis van restitutie)
Prijs Eredivisie Live na actie: €14,95 p/m
Contractvorm: Loopt tot wederopzegging door
Opzegtermijn: Per kalendermaand
Hoe opzeggen: Telefonisch bij Ziggo
Kanalen: 4 Eredivisie Live kanalen

* Na bestelling ontvang je de kosten van de eerste 2 maanden Eredivisie Live à €14,95 p/m teruggestort op je rekening (het totale bedrag van €29,90 zal binnen 4 weken op je rekening teruggestort worden).

HOE WORD JE AANVRAAG AFGEHANDELD?
Je bestelling wordt automatisch verwerkt, je hoeft verder geen actie te ondernemen. Binnen 4/5 (werk)dagen heb je Eredivisie Live in huis. Je ontvangt een schriftelijke bevestigingsbrief van Ziggo. Voor vragen over je abonnement, kan je bellen met de klantenservice van Ziggo op 0900- 1884.

ACTIE VOORWAARDEN
Kijk voor de actievoorwaarden op:
http://www.eredivisielive.nl/AH/Voorwaarden.htm

ALGEMENE VOORWAARDEN
Kijk voor de algemene voorwaarden op:
http://www.ziggo.nl/alle-voorwaarden

Heb je verder nog vragen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 0909-0101 (10 ct. p/m). We wensen je alvast veel kijkplezier!

Met vriendelijke groet,
Eredivisie Live

mooie dus na max. 5 werkdagen zou je Eredivisie-live kunnen hebben.....

En helaas :cry: daar gaat het fout. Voor de zekerheid heb ik eerst Ziggo gebeld om te checken of de aanvraag was aangekomen.

Nee vertelde een medw. van Ziggo, je moet bij Eredivisie live zijn :!:
Want die hebben de aanvraag nog niet doorgezet.
Dan maar bellen met Eredivisie-Live.

Nee meneer uw aanvraag is nog niet doorgezet. Dit duurt minimaal 5 tot 10 werkdagen :idea: En gezien de vele aanvragen kan dit dus veeeeeeeeel langer gaan duren.
Ik hoop dat ik dit nog voor juli gaat lukken.

Mooie actie ......

Elboo
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2009 18:27

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door Elboo »

Kijk bij mij hebben ze het al iets aangepast:

Je hebt gekozen voor digitale TV van Ziggo met Eredivisie Live Upgrade via onze website.

KENMERKEN VAN JE ABONNEMENT

Actie: Eerste 2 maanden gratis Eredivisie Live*
(op basis van restitutie)

Prijs Eredivisie Live na actie: €14,95 p/m

Prijs Digitale TV na actie: Kosten digitale TV en analoog zijn gelijk.

Kosten decoder en smartcard: €39,95 incl. verzendkosten (je krijgt deze
z.s.m. thuis bezorgd.)
Contractvorm: Loopt tot wederopzegging door
Opzegtermijn: Per kalendermaand
Hoe opzeggen: Telefonisch bij Ziggo
Kanalen: 4 Eredivisie Live kanalen

* Na bestelling ontvang je de kosten van de eerste 2 maanden Eredivisie Live à €14,95 p/m teruggestort op je rekening (het totale bedrag van €29,90 zal binnen 4 weken op je rekening teruggestort worden).

HOE WORD JE AANVRAAG AFGEHANDELD?
Je bestelling wordt automatisch verwerkt, je hoeft verder geen actie te ondernemen. Binnen 10/15 (werk)dagen heb je Eredivisie Live in huis. Je ontvangt een schriftelijke bevestigingsbrief van Ziggo. Voor vragen over je abonnement, kan je bellen met de klantenservice van Ziggo op 0900- 1884.

Boyke_2002
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2009 12:38

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door Boyke_2002 »

:shock: na een belletje op vrijdag de 13e heeft Eredivisie Live (ja ik geloofde het eerst echt niet) mij en vele anderen toegang gegeven tot het 2 maanden proefpakket :shock:

ik herzie mijn mening ... :lol: :lol: :lol:

Hele goeie actie :idea:

Sylvia68
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2009 12:53

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door Sylvia68 »

Maandag 9 feb heb ik mezelf aangemeld voor de actie van Albert Heijn om gratis 2 maanden Eredivisie Live te kijken. De bevestiging door Eredivisie Live werd gelijk uitgestuurd waarin staat dat Digitenne ong. 4 tot 5 werkdagen nodig heeft om de order uit te voeren. Toen ik op zondag 15 feb voetbal wilde kijken en dit niet mogelijk was heb ik gebeld met Eredivisie Live (daar was alles in orde) en naar KPN Digitenne. Bij laatstgenoemde gaven ze toe zich in de actie te hebben verslikt en langer nodig te hebben. Ik kreeg een nummer voor de zgn. AH hulplijn. Dit bleek het nummer van slachtofferhulp te zijn. Opnieuw gebeld. Dit keer kreeg ik een nummer wat niet bestond. Weer bellen. Uiteindelijk kreeg ik een nummer wat bleek dus gewoon van Eredivisie Live te zijn! De wedstrijden waren al voorbij dus goede hoop voor de week erna; maar ook dan niks en de week erna nog steeds niks. Digitenne zegt niets te hebben ontvangen van Eredivisie Live en die zeggen het is doorgezet. De competitie duurt nog 2 maanden. Wie weet kan ik nog een wedstrijd zien. Mijn vader had ik op donderdag 12 feb aangemeld via deze actie en die kijkt via Ziggo en kon ook gelijk de volgende dag voetbal kijken. Alleen blijkt nu dat je de 2 maanden bij Ziggo moet voorschieten en dan weer terug gestort krijgt van Eredivisie Live. Ook het opzeggen loopt anders dan voorspeld. Eredivisie Live stuurt een brief dat je zelf moet opzeggen bij je provider en anders wordt het met een maand verlengd. Bij het aanmelden staat dat Eredivisie Live je in de bewuste 2 maanden benadert voor een evt. verlenging en niet dat je zelf contact moet opnemen met je provider.
Ik heb in ieder geval, naaste een hoge telefoonrekening, mijn buik vol van alle partijen.

milarepa
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2008 22:42

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door milarepa »

Ik heb ook meegedaan aan de actie die ingesloten is/was bij een DVD bij de Albert Heijn. Een actie waarmee mensen 2 maanden gratis Eredivisie Live kunnen kijken!

Tot nu toe heb ik plaats van 2 maanden gratis Eredivisie Live tot 2 keer aan toe een rekening gekregen van 2 voetbalpakketten per maand, in totaal 4 * € 9,95. Dit in plaats van 2 maanden gratis.

Ondertussen heb ik alle opties bij de KPN achter hun nummer 0900 0244 wel gehad maar niemand die dit probleem op kan lossen. Een al dat doorschakelen ..... als er niet opgenomen wordt heb je na een minuut alweer de piep, piep-toon te pakken en kan je weer van voren af aan beginnen.

J&A
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 feb 2009 21:25

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door J&A »

Ik vind dat KPN de boel belazerd heeft door te suggereren dat heel Eredivisie Live te zien zou zijn. Net als J & A heb ik NERGENS in de aanbieding gelezen over deze beperking tot 2 kanalen.


Ik vind het nog steeds triest dat KPN de andere kanalen niet uitzend!
Dit is niet wat je afsluit! alle wedstrijden uit de eredivisie live op je TV !
Nou niet dus. ik ben hier nog steeds heel :twisted: :evil:
over. dat dit zomaar kan.

nightraider
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 apr 2010 17:44

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door nightraider »

Ik ben n.a.v. de actie van KPN Digitenne met 1 maand gratis Eredivisie Live (begin dit jaar) laatst ook gebeld door Eredivisie Live (EL) met de vraag of ik niet nog intresse had in nogmaals 2 maanden gratis Eredivisie Live (blijkbaar een nieuwe actie).

Normaliter ga ik nooit op dit soort telefonische advertenties in, maar ik dacht laat ik voor deze ene keer een uitzondering maken. Dit was dus echt de laatste keer!

Er wordt namelijk aangeboden dat je 2 maanden GRATIS EL krijgt en er wordt netjes bij verteld dat wanneer je dit niet opzegt het je 10 euro per maand gaat kosten.
Ik was dan ook van plan om het voor het eind van die 2 maanden op te zeggen aangezien ik er dan niets aan heb aan het eind van het seizoen en toch alleen boven Digitenne heb. Bovendien kan ik het zo weer aanvragen als ik het toch zou willen volgend seizoen.

Vorige week kreeg ik echter een factuur van Digitenne met daarop de kosten van 2 maanden EL. Hierop heb ik KPN gemaild en hen verteld dat ze een fout hadden gemaakt.
Als reactie kreeg ik echter terug van KPN:
De korting van € 20,- wordt aan u overgemaakt na betaling van uw tweede factuur met Eredivisie Live. Het bedrag zal verrekend worden op uw Digitenne factuur. U ontvangt alleen de korting van € 20,- als u na twee maanden nog steeds Eredivisie Live lid bent.
Dit is mij aan de telefoon echter nooit verteld. Ik vraag me sowieso af of het wel toegestaan is om te adverteren met "2 maanden gratis", terwijl er eigenlijk "2 maanden korting wanneer u klant blijft" bedoeld wordt.
Ook in de mail die ik van Eredivisie Live kreeg als bevestiging wordt gesproken over "gratis Eredivisie Live":
Gefeliciteerd! Je ontvangt 2 maanden gratis Eredivisie Live, het kanaal van alle Eredivisie clubs waarop je 7 dagen per week voetbal kunt kijken.

Lees deze e-mail aandachtig door zodat je zo snel mogelijk iedere wedstrijd live kunt volgen!

Je hebt gekozen voor het uitbreiden van je Digitenne van KPN met Eredivisie Live via onze website.

KENMERKEN VAN JE ABONNEMENT
Actie: 2 maanden gratis Eredivisie Live
Prijs Eredivisie Live na actie: € 10,- p/m
Contractvorm Eredivisie Live: Loopt tot wederopzegging door
Opzegtermijn: Per maand
Hoe opzeggen: Telefonisch bij KPN 0900-0576 (0,45 ct p/m).
Kanalen: 2 Eredivisie Live kanalen
Het geld is inmiddels van mijn rekening afgeschreven en ik ben sterk geneigd om meteen maar met Digitenne te stoppen en een coax kabel naar de TV boven te trekken. Uiteraard moet ik eerst wel een maand EL houden (wat mij 10 euro kost) om de 20 euro terug te krijgen.

Ik heb dit net ook naar KPN gemaild en als ik de 20 euro niet teruggestort krijg zonder lid te moeten blijven zal ik zeker opzeggen. Ben benieuwd naar hun reactie.

Zijn er meer van dit soort ervaringen met deze vreemde actie?

J&A
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 feb 2009 21:25

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door J&A »

Schandalig dat zo maar kan,wij hebben inmiddels kpn de deur gewezen,
dat dit zomaar mag wat kpn en eredivisie live doen.
citaat"het kanaal van alle Eredivisie clubs waarop je 7 dagen per week voetbal kunt kijken.
En bij kpn heb je maar 2 kanalen.

nightraider
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 apr 2010 17:44

Re: Eredivisie Live

Ongelezen bericht door nightraider »

Vandaag kreeg ik deze reactie terug:
Het is mogelijk om alleen 2 maanden gebruik te maken van Eredivisie live, echter dient u dan wel rekening te houden met de opzegtermijn van een maand. De korting wordt op de derde factuur verrekend.

Onze excuses voor de ontstane verwarring.
Hieruit begreep ik dat ik dus wel 2 maanden gratis kreeg als ik maar tijdig opzegde.
Heb dit voor de zekerheid nog even nagevraagd:
Dus als ik het goed begrijp zou ik vandaag mijn Eredivisie Live op kunnen zeggen zodat dit eind mei stopt en dan krijg ik de 20 euro retour op mijn Digitenne factuur van juni?
en kreeg dit bevestigd:
Ja, als u uw abonnement op Eredivisie-Live wilt laten beeindigen dan kunt u een reply sturen op deze email.
Ik heb hierop telefonisch mijn Eredivisie Live opgezegd zodat dit vlak voor het eind van de 2 gratis maanden afloopt en ik verwacht in juni dus de 20 euro terug te krijgen.
Uiteindelijk dus gelukkig storm in een glas water.

Gesloten