LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energie

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
bartels jam
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 jul 2009 21:26

Re: Energie

Ongelezen bericht door bartels jam »

Bedankt voor je uitleg het is mij nu geheel duidelijk :D

jade24
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 aug 2009 18:52

Re: Energie

Ongelezen bericht door jade24 »

Waarom worden bij Eneco zogenaamd de tarieven verlaagd per 1 juli, maar zien wij als consument daarvan niets terug in ons termijnbedrag?

Als ik Eneco goed begrijp wordt er gekozen voor een (bewust?) ondoorzichtige methode van verrekening met de jaarrekening, maar dat voelt een beetje als een slag om de arm om de prijzen, die tegen die tijd misschien al weer veel hoger liggen, in het voordeel van Eneco om te buigen.

Hebben wij als consument geen recht om te zien hoe de lagere prijzen worden doorgevoerd in ons termijnbedrag? De omslachtige methode van Eneco voelt bijna alsof het bedrijf ergens iets uit wil halen. Ik vind deze bewuste onduidelijkheid erg vreemd.

frenkievee
Berichten: 284
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19

Re: Energie

Ongelezen bericht door frenkievee »

@jade24
Toen de prijzen omhoog gingen in januari is het termijnbedrag ook niet omhoog gegaan. Dus waarom zou het dan nu wel aangepast moeten worden?

tinus1979
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2009 09:26

Re: Energie

Ongelezen bericht door tinus1979 »

Vraagje??

Vorige week stond bij mij de Eneco voor de deur.
Dat de Nuon waar we nu bij zitten overgenomen wordt (is) door een buitenlands bedrijf en veel duurder wordt.

En de Eneco nu door de overheid geholpen wordt en dat we maar snel moeten overstappen.

Scheelt ons zowiezo veel in de kosten en we "krijgen" €150,00.

Nu ben ik niet zo van het overstappen.

Zijn er andere mensen die deze ervaring ook hebben en wel of niet zijn overgestapt en waarom???

Gesloten