LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iPhone 3G

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door Big-V »

De berichten betreffen absoluut een haantjes-gedrag dat ik eigenlijk niet wil lezen. Hou eens op met dit nutteloze en onzinnige gedoe en ga lekker buitenspelen. Indien je iets zinnigs te melden hebt dan doe je dat, daar is een Forum voor maar dit zinloze geharrewar heeft niets met een Forum van doen
Het was wel degelijk een inhoudelijke discussie. Dat een gebruiker ervoor heeft gekozen zijn berichten te verwijderen, maakt dit topic er niet beter leesbaar op, maar dat doet er niets van af dat de posts wel degelijk ergens over gingen.

Misschien staat de toon je niet aan, maar discussies kunnen soms nu eenmaal wat verharden. Hier doe ik zo nu en dan ook aan mee en op zijn tijd is hier ook niets mis mee.
Ondanks dat ik mezelf zo nu en dan uit in felle bewoordingen doet niets af aan het feit dat ik de ander altijd met respect probeer te bejegenen. Ik geef toe dat ik hierbij soms de grenzen opzoek, maar ik verwacht ook niet dat anderen mij met fluwelen handschoenen aanpakken.

Ik wil daarom ook nogmaals benadrukken dat de discussie geenszins "zinloos geharrewar" was.
svp haal dit soort onzinnige dingen alstubieft van jullie site en blokkeer desnoods deze gebruikers
Ik wil nog even melden dat ik bijzonder blij ben dat de redactie zo veel als mogelijk forumbijdragen laat staan. Dit forum wordt niet te strak gemodereerd en daardoor is het, in mijn ogen, een volwassen forum.
Een forum waar een redactie bij iedere post een (vrijwel altijd subjectieve!) afweging maakt of het wel niet toelaatbaar is, is een forum waar ik - en ik denk vele anderen - weinig zin in hebben.
want na het lezen van tientallen berichten weet ik nog amper wat men nu werkelijk vindt van dit product.
Ik kan me niet voorstellen dat, wanneer je werkelijk mijn posts hebt gelezen, echt geen idee hebt wat ik van de iPhone vind.


En ten slotte:
dit zul je wel weer kwalificeren als "haantjesgedrag", maar ik vind het nogal opmerkelijk dat je andere mensen veroordeelt op hun toon van discussiëren, terwijl je zelf nog maar één enkele bijdrage hebt geleverd aan dit forum, namelijk de bovenstaande post.
Nogmaals; uiteraard heb ook jij het recht op het uiten van je mening in dezen, maar het vragen om het verwijderen van posts en gebruikers van het forum om zoiets vind ik nogal wat.

mickey40
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2006 21:38

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door mickey40 »

Beste BIG-V,

het spijt me, maar door al die zinloze berichten is jouw info me inderdaad ontgan, dat bedoel ik met zinloos gedoe, je leest de werkelijk info al niet eens meer.

supernov
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 jan 2005 20:05

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door supernov »

Zo, ik kijk ook eens even niet en het lijkt wel Goede Tijden Slechte Tijden. :) Vreemde zaak met die 3 dezelfde accounts, misschien moeten we verbieden dat mensen van <15 mee doen. En Mickey40, helemaal gelijk, we gaan gezellig door met een goede discussie. Vooral in de eerste pagina's kan je die nog wel lezen. Het is soms erg jammer dat discussie waarbij Apple om de hoek komt kijken, geplaagd worden door mensen die anderen voor fanboy uitroepen en vice versa lekker inhakken. Ook al ben ik het ook niet altijd eens met de mensen hier, dat is juist voer voor een goede discussie. Als men maar open staat voor de voors- en tegens.

djmaze
Berichten: 234
Lid geworden op: 02 mei 2006 01:45

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door djmaze »

Wat een zinloze discussies.
iPhone is zooooo 2006. Waarom nu die hype over een 3G versie?

3G is ouderwets en achterhaald.
Tegenwoordig hebben KPN en Vodafone prima HSDPA bereik wat mijn HTC mobieltje prima ondersteund.
http://nl.wikipedia.org/wiki/HSDPA

Tuin er nou niet in. Apple heeft dit zelf ook gemeld dat ze de plank hebben misgeslagen en de winstverwachting terug geschroeft

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door Big-V »

Volgende keer even jezelf inlezen.

- De iPhone3G ondersteunt óók HSDPA.
- T-Mobile heeft óók een HSDPA-netwerk.
- Het bijstellen van de winstverwachting had niets te maken met het al dan niet achterhaald zijn van de iPhone3G.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door queenfan »

@ djmaze, zo jammer he dat gezeik over de HTC en maar klagen over die Applefanboys.

Nee de HTC Fanboys zijn nog erger overal waar je een artikel vindt over de iPhone zit er weer een HTC dombo tussen die HTC de hemel im prijst.

Ik heb een HTC Pro en een HTC Diamond beide bagger heb aan de baas maar weer een Nokia gevraagd (en inmiddels gekregen).

En daarbij als je niet verdiept hebt in de materie reageer dan niet....
http://www.apple.com/nl/iphone/specs.html

De iPhone ondersteund dus wel HSDPA.

En winstverwachting terug geschroeft???? ze hebben de verwachte 10 miljoen iPhones al gehaald.

http://tweakers.net/nieuws/56038/apple- ... kocht.html

r21
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 okt 2008 20:04

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door r21 »

Hallo allen,

Ik ben ook een trotste bezitten van een iphone en met het toestel is NIETS mis. Zeker na update firmware 2.1 is het bereik en de 3g sterk verbeterd.

ECHTER

Ik heb grote problemen met t-moblie op het vlak van nummerbehoud en in eerste instantie met het bereik. Dat laatste punt is inmiddels wel redelijk geworden door de software update.

Ik heb al 5 weken lang mijn eigen nummer niet in bezit door fouten gemaakt door t-mobile. Mijn mobiele nummer was gekoppeld aan een andere klant, na 12 dagen het nummer eindelijk in mijn bezit en prompt na 1 week fijn gebeld te kunnen hebben is mijn mobiele nummer weer 'kwijt' en heb ik een tijdelijk nummer.

Dit alles begint me zo de keel uit te hangen! Al uren gespendeerd aan t-mobile klanten'service' maar nog altijd geen nummer terug! Ook direct na de TROS uitzending gemaild naar het iphone mailadres en die reactie en compensatie binnen 48 uur heb ik nooit gehad.

Op dit moment ben ik voort bloed link en wil ik weg bij T-mobile. Probleem is dat ik mijn nummer nog niet heb, T-mobile niet eens reageert op mijn lopende klachtenn en ook niet op een brief waarin ik ontbinding van mijn contract vraag door alle problemen. T-mobile levert wanprestatie en ik eis ontbinding van het contract plus vergoeding van de geleden schade. Zelfs daarop komt geen antwoord!

Bel je met de klantenservice dan zijn ze 'nog bezig' met het terug toveren van mijn nummer en kunnen ze me niet garanderen dat dit lukt. Daarnaast zeggen ze nu dat mijn klacht netjes op zijn beurt moet wachten en dat dit 35 dagen gaat duren. Idem voor alle post/fax/mails die ik stuur!

Ondertussen kan ik mijn contract niet ontbinden, want dat kan alleen schrfitelijk via diezelfde afdelign klachten, maar moet ik wel mijn facturen blijven betalen omdat ik anders word afgesloten.

Ik ben er zo klaar mee en ik heb eigenlijk geen enkele optie dan maar weer af te wachten of nog een keer te bellen. Deze hele maand heb ik nog geen seconde gebruik kunnen maken van mijn eigen nummer, ik ondervind schade doordat mensen mij niet kunnen bereiken en iedere 2-3 dagen hang ik weer 30-45 minuten aan de telefoon met t-mobile zonder enig resultaat!!!

Hoe kan ik dit oplossen? Ik ben geen moeilijk klant, maar wil gewoon mijn nummer terug. Heb t-mobile al per brief/fax/mail in gebreke gesteld en wanprestratie ten last gelegd. Ik wil zsm weg bij de slechtste provider van Nederland, zonder enige vorm van service

misschien dat iemand me hier nog kan helpen??!?! Ben de wanhoop voorbij.

supernov
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 jan 2005 20:05

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door supernov »

Kwestie van een aangetekende brief sturen naar T-Mobile Nederland met de klacht, adres van de desbetreffende verkooppunt en ze 2 weken de tijd geven om de hele handel op te lossen. Gebeurt dit niet, kan je verdere stappen ondernemen aangezien ze in gebreke zijn en zou ik zeker het abbonnementsgeld terugvorderen. Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt kan je daar ook even informeren naar je opties. Ik neem echter aan dat men bij T-mobile even iets beter hun best doen op het punt dat ze je brief ontvangen.

r21
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 okt 2008 20:04

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door r21 »

Bij deze wil ik Vodafone Web Relations hartelijk bedanken!
Ik las hier ergens wat kritiek over die service en twijfelde eerst of het echt was, maar ze hebben me erg goed geholpen:

* Via de mail contact op genomen om te bekijken hoe zij me konden helpen met mijn T-mobile nummerbehoud probleem
* Contact gezocht met T-mobile afdeling nummerbehoud. T-mobile heeft toegezegd dat het max 48 uur duurt voordat het nummer overgezet is
* Directe contacten binnen vodafone, vaste aanspreekpersonen met directe communicatiemogelijkheden (nr`s en mail) die me ook helpen als het probleem niet verholpen is.
* Een mooie aanbieding voor mij gemaakt waardoor ik als oude klant weer terug kom naar Vodafone

Bij T-Mobile heb ik het inmiddels voor elkaar dat mijn contract ontbonden wordt op het moment dat mijn toestel terug ontvangen is.


Zo hoort het en zo kan het dus ook. Echte klasse van Vodafone!

arnocs
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2009 00:13

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door arnocs »

De dekking is zo slecht omdat er o.a. geen gsm 900Mhz netwerk aanwezig is. Dit is met name nodig om binnenhuis goed bereik te hebben.

Verder heb ik zelf in m'n iphone een KPN netwerk gehad en daar was tot zover de 3G dekking uitstekend.
Waar t-mobile gewoon niet eens gsm signaal heeft.

vankooten
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 okt 2009 00:31

Re: iPhone 3G

Ongelezen bericht door vankooten »

ik heb 2 iphones beide werken niet goed en heb alleen maar problemen ermee en T-mobile wil het niet oplossen

Gesloten