LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Dylan1968
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:57

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Dylan1968 »

Goh... ik zat gister te kijken. Wou het zeer graag zien maar werd halverweg e gebeld en kon echt niet even dat gesprek afraffelen... helaas.

Ik denk, ach ik kijk morgen wel even verder op uitzendinggemist.nl - maar haha.... dat werkt dus WEEEEER niet... audio en beeld stotteren of stoppen compleet

Ik denk dat ik zo maar even Ziggo weer even bel...

Overigens gister al opgezegd na maanden drama... Vandaag is mijn mobiel internet in de lucht (Vodafone) zodat ik in ieder geval de voor mij bedrijfskritische internetverbinding heb

(Ik ben zelfstandig IT professional, heb dus wel (ahem)enige(/ahem) kennis van zaken en heb dus ALTIJD internet, mail, skype voor mijn buitenlandse klantjes, enzovoorts enzovoorts enzovoorts nodig...)

Momenteel rijd ik gewoon drie keer per week naar mijn compagnon omdat ik daar tenminste wel internet heb. Internet cafe is geen optie, want daar heb ik natuurlijk niet mijn eigen programma's, bestanden en dergelijks. Zou internet cafe wel een optie zijn dan is het enige hier in de negorij (regio Hoorn/Enkhuizen) de coffeeshop - ja haha, da's handig een knaak per kwartier en met een kind van 4 de hele dag in de wietdampen hangen, nou nee dank U... IK blow zelf niet eens joh...

Nou ach, ik geef de moed op... verhuis toch binnenkort en weet 1 ding zeker: NOOOOOOOOIT MEER ZIGGO

Voor nu probeer ik de humor te blijven zien en zal dus straks Ziggo met enige ironie melden "Ik wou even Radar terugkijken maar dat gaat dus niet"...

t verbeek
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2008 13:22

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door t verbeek »

Heel toevallig zat ik gisteren wat te zappen.. kwam bij Radar uit.. Het ging over Ziggo, wat heel toevallig was, want ik had net na 1 uur!! in de wacht gestaan opgehangen. Ik had Ziggo aan de lijn, voor de zoveelste keer..

Zoals veel mensen in de uitzending zijn ook wij verhuist.. alleen is er geen verhuizing doorgegeven, maar is er een nieuw pakket aangemaakt. We kregen 1 oktober een brief in de bus; Welkom bij Ziggo.. op 7 oktober zou alles werken inclusief een nieuw telefoonnummer....
Maar dit was natuurlijk niet de bedoeling, uiteindelijk deed alles het op 10 oktober. Dat dan weer wel.. Toch vertrouwden wij het niet en hebben we weer gebeld.. Bleek inderdaad dat alles op het oude adres nog werkte en dat wij 2 rekeningen zouden krijgen.. 'maar meneer, u moet uw oude adres wel opzeggen', werd mij verteld.. Uiteindelijk is het door een medewerker wel opgelost, die echt begreep wat het probleem was.. want ik moet zeggen.. veel medewerkers van Ziggo snappen er echt geen ene moer van..

De tweede rekening komt te vervallen en we krijgen weer een ander telefoonnummer.. en we hoeven ook geen verhuiskosten te betalen.. (kreeg net de brief in de bus; met nieuw telefoonnummer weliswaar maar we moeten nu WEL de verhuiskosten betalen..)

Nog twee dingetjes: wat ik wil weten.. ik heb ook vaak heel lang in de wacht gestaan, wat niet nodig was geweest als alles fatsoenlijk had gewerkt.. Ik wil dat deze kosten ook vergoed worden.. en ik ga deze ook zeker declareren...

En als laatste heb ik nog een tip voor iedereen: www.coax.nl
Dit is een site die je helpt als je problemen hebt met kabel. Je kunt hier lid van worden van deze belangenvereniging maar vaak helpen ze je ook gratis.. het is echt de moeite waard om op deze site te kijken..

mvg

Briks
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2006 19:30

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Briks »

als ziekko net zo snel was met het afhandelen van mails, telefoongesprekken, brieven [waar ik dus al maanden mee bezig ben] als de snelheid waarmee ze het geld van je rekening afhaald . ............. dan zou het perfect zijn.

ik heb na 1 1/2 maand van opzegging van alles bij ziekko [want ziek zijn ze zo ] eindelijk een antwoord per brief gehad, binnen een week word ik afgesloten [dat kan blijkbaar wel snel :? ] ook toen gelijk aangemeld bij een andere maar daar ging het mis afgelopen week nogmaals aangemeld kreeg en de excuuses van hun en een enorme BOS bloemen, :D :o KIJK zo kan het dus ook.

ben nu al ee week bezig ziggo te bellen[ op uit 1 lopende tijd stippen] kom er met geen mogelijkheid door. in brief staat dat je ook in de weekende kan bellen dus dat afgelopen weekend ook weer gedaan. na een half uur aan een bandje gehangen te hebben kreeg ik te horen 'we zijn GESLOTEN !!!!! :evil: :evil: :evil:

nu net weer geprobeert, ze zijn te druk 'bel op later tijdstip' IK BEN TOCH ZO ZIEKKO !!!!!

axasjaak
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 sep 2007 12:24

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door axasjaak »

Ik had er de voorkeur aan gegeven als RADAR op een rijtje had gezet
wat de verhouding is tussen het totaal aantal Ziggo klanten en het aantal
probleemgevallen , en hoe dit ligt b.v. bij de gebruikers van het KPN Netwerk.
In ons geval is de Ziggo dienstverlening een constante factor , misschien hebben wij gewoon geluk in het voormalige Multikabel-gebied.
Tevens heb ik gemist een uitleg over het ontstaan van de problemen :
een snelle fusie i.v.m. de overname van Ziggo door twee beleggingsmaatschappijen.

Schuim
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2008 15:48

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Schuim »

Ook ik heb gisteren de uitzending over Ziggo gezien. Ik ben via Casema bij Ziggo gekomen. In het begin heb ik bij Casema problemen met aansluiten gehad. Verder niet. Natuurlijk heb ik ook wel eens storingen. Dit waren geen grote problemen. Door restart van de Modem was het opgelost.

Ik ken veel mensen die van Casema naar Ziggo zijn over gegaan. Ook hun hoor ik nooit over problemen. Ook verhuizingen zijn goed uitgevoerd. Ik zou graag wel eens willen horen wat het klachten percentage is ten opzichte van het aantal aansluitingen. En wat is het klachtenpercentage van andere kabelaars. Als je natuurlijk veel aansluitingen hebt is de kans op veel klachten ook groot.

heidoger
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2008 17:23

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door heidoger »

begin van 2006 had ik bij de toenmalige @home internet aangevraagd, maar het bleek niet te werken, monteur geweest en die zei dat het niet kon. Heb de spullen terug gestuurd en nooit wat gehoord tot mei van dit jaar toen het ziggo werdt want er kwam namelijk een deurwaarder met een vordering voor abo geld vanaf jan 2006, ondanks het overleggen van parieren dat alles binnen de 2 weken was terug gestuurd en dat we internet hadden via de kpn en vele telefoontjes is de zaak in september van dit jaar voor geweest, na 2 weken kreeg ik bericht van de rechter dat ziggo hun werk niet hadden gedaan door alles te controleren en dat ik aan mijn plichten had voldaan en dat ziggo nu mijn gemaakte kosten moet vergoeden, maar dat is nog niet gedaan, (ik kan echter wachten tot eind december want ik stuur gewoon dan een deurwaarder naar hun). Want dan weten zij ook eens hoe dat is

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ulbe »

Update bericht 26 oktober,

De Digitale TV die werkt weer, ze waren zo slim om de boel maar uit te schakelen daar bij Ziggo, dus de boel weer opnieuw geactiveert,

De telefoon echter blijft nog buiten dienst, er blijkt een filter in de stekkerdoos defect te zijn, zodat het telefoonsignaal gestoord wordt, dus theoretisch staat er morgen een koerier met een nieuw installatiepakket aan de deur!, dus dan weer de kast aan de kant en ik kan de boel weer opnieuw aansluiten, en dan maar hopen dat het signaal weer ruisvrij is, en wij weer telefoon hebben,

Zelf bekruipt mij het gevoel dat Ziggo de boel uitgeschakeld heeft, want op Mijn Ziggo staat er niks van een Alles-in-1 pakket, en de telefoon staat al helemaal niet genoteerd!, dus waar zijn we mee bezig?

Echter kreeg ik vandaag "verheugd" de bevestiging van het Alles-in-1 pakket thuis gestuurd, en er wordt geschreven dat het modem "geactiveerd" moet worden, leuk, maar dat modem kom je niet in!, het is afgeschermd en alleen voor Ziggo toegankelijk!,

Daarbij wordt er nog eens € 39.45 aansluitkosten berekend!, voor het overschakelen van het oude pakket naar het "nieuwe Alles-in-1 pakket!,

Terwijl ik van begin af aan het Alles-in-1 pakket heb aangevraagd, het is zelfs vastgelegd op band tijdens de aanvraag!, wat moet je hier nu mee! :evil:

Ik wacht nog even af met bellen, want wanneer de telefoon het met het nieuwe installatiepakket nog niet doet, hoef ik niet nóg een keer te bellen, een gesprekje naar de helpdesk met een pre-pay telefoon kost al snel € 6.-!,

Ik hoop dat iedereen snel uit deze ellende is, want het wordt onderhand knap duur en irritant door de loze beloftes van Ziggo!. :evil:


Vriendelijke groeten.


Ulbe

cattystyle
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 apr 2004 20:23

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door cattystyle »

Jarenlang probleemloos internet met casema.
Laatst gewijzigd door cattystyle op 21 okt 2010 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.

cameijer
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2008 21:21

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door cameijer »

Betreft Ziggo....................
3 weken geen internet en een mobiele tel rekening van 54.00 euro extra.
Fout lag bij Ziggo na resetten van het modem door Ziggo .
Gaarne zou ik de kosten van 3 weken geen internet en de tel. kosten vergoed zien door compensatie.
dit is trouwens ook de 3e keer dat ik dit invul voor Radar ,die bij verzenden aangeeft dat de code niet goed gegaan is !!

H.Metselaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2008 10:06

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door H.Metselaar »

Na de uitzending van afgelopen maandag heb ik geprobeerd te reageren per telefoon. Niet gelukt.
De problemen genoemd in de uitzending zeer herkenbaar. Ziggo heeft nu eindelijk alles opgelost. Op 2 oktober brief ontvangen met toezegging dat de zaterdag erop een bos bloemen bezorgd zou worden; en dat een bedrag als schadeloosstelling overgemaakt zou worden.
Dit hebben ze tot op heden nog niet waar gemaakt.
Ben benieuwd wanneer Ziggo zijn afspraken gaat nakomen.

ajms
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2008 13:51

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door ajms »

Afgelopen maandag in de uitzending gezeten over Ziggo.
Na afloop directeur gesproken en probleem schriftelijk voorgelegd.
Hij heeft toegezegd alle klachten te hebben behandeld binnen 3 weken!

Ben benieuwd wat komen gaat, en hoe lang het nog mag duren.

Briks
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2006 19:30

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Briks »

ook ik heb de uitzending gezien en opgenomen. zoasl het hier nu bij mij gaat hoop ik dat ik er idd van verlost ben. [op de betalingen na dan die ik nog steeds wil regelen met ze] met dat betreft was en is de telefoon vanaf het begin hopeloos geweest. internet gaat wel goed. maar 1 mei verhuist naar friesland. vanuit midden nederland daar toen omdat casema niet in dit gebied zit. athome aangevraagt. ach hemeltje wat een ellende casema, athome, multie, werd ineens ziggo. maanden op casema blijven staan, [waar dus geen verbinding mee is hier] dus mails enz kon niet of gingen niet weg. via de site ziggo geprobeert, maar als je nog met je oude [of athome] mailadres zit, kom je dus nergens in, athomeadres was nog niet geactiveerd bij hun blijkbaar, dus met 2 providers zitten kl*** :twisted: die 1 werden en nog steeds zit ziggo niet hier als goed verbinding.

MAAR GELUKKIG NIET VOOR LANG MEER NOG EEN PAAR DAGEN EN DAN POEF !!!!!! [hoop ik] BEN IK WEG BIJ DAT **** BEDRIJF. als ze nog geld willen mogen ze kontact met mij opnemen ik stop er mee. eindeloze wachttijden. trouwens mijn reageer tijd is toch al verstreken, om een regeling te treffen dus ze ziekko maar.

ik wens iedereen heel veel sterkte met de rest van dit ellende bedrijf. en ik hoop dat het OOIT allemaal voor iedereen die nog druft verder te gaan met ze beter kom/gaat.

vr gr

LAMPY
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2008 14:26

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door LAMPY »

We moeten altijd !!!! 2x bellen als we storing hebben .
Na 1x bellen waar we al een grote 20 minuten gewacht hebben,veranderd er niets.
Na de 2e x gebeld te hebben na een wachttijd van een kwartier wordt mijn klacht pas juist behandeld.
Waarom moet ik altijd 2x bellen , verdienen ze nog niet genoeg aan ons ????

lapaulien
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2008 15:01

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door lapaulien »

zijn er ook mensen van @home, die probemen hebben vraag ik mij af.. Ik ben al vanaf dag 1 abbonee bij @home en af en toe wel eens een storing, maar al 9 jaar tevreden. Bij een probleem heb ik binnen 5 minuutjes een vriendelijk persoon aan de lijn, en 3 weken geleden was mijn modem stuk. s morgens gebeld en smiddags om 1500 uur de monteur op de stoep met een nieuw modem. hoefde ook niets te betalen. misschien is het tijdstip van bellen ook belangrijk. ik bel meestal smorgens tussen 9 en 10 uur.

JRB
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2008 23:19

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door JRB »

Geachte meneer, mevrouw,

Naar aanleiding van de TrosRadar uitzending inzake Ziggo ofwel Zesko Holding BV wil ik TrosRadar bedanken, dat zij zijn opgekomen voor de gedupeerde klanten, werknemers en ook aandeelhouders en banken!

Blijkbaar, heeft Ernst& Young met name de heer F.J. Blenderman zitten slapen of er is sprake van samenspanningen tussen de directie van Zesko Holding en de heer F.J. Blenderman van Ernst & Young. Aangezien de heer F.J. Blenderman een goedkeurende accountantsverklaring geeft gegeven bij het Jaarverslag van Ziggo over het jaar 2007 en over de Gebeurtenissen na Balansdatum! Terwijl Trosradar aantoont, dat er heel veel gedupeerde klanten en werknemers bij Ziggo ofwel Zesko Holding BV zijn!

Er is hier dus sprake van Fraude! Ik hoop, dat er Positieve veranderingen hierin komt! Anders wordt Nederland voor u en voor mij Geen Paradijs om in te leven!

Advies
TrosRadar en de Nederlandse Toezichthoudende instellingen blijven jullie
Ziggo ofwel Zesko Holding BV te Amsterdam
heel Goed in de gaten te houden!:
- dat ze hun belofte aan de gedupeerden nakomen,
- dat Fraudepraktijken(samenspanningen tussen de directie Ziggo en de huisaccountant Ernst& Young, de heer F.J. Blenderman ) vergoed worden verbroken,
- dat ze een Gezonde Positieve Bijdrage leveren aan de Nederlandse samenleving!

Hierdoor wordt Nederland voor u en voor mij een Paradijs om in te Leven!

Nogmaals bedankt TrosRadar en ik hoop spoedig een u te vernemen.

Met vriendelijke groeten,
JRB

jgmjv
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2008 15:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door jgmjv »

Sinds vorige maand september ben ik klant van Ziggo met een alle-in-one pakket. Ik ben van Het Net (volle KPN dochter) overgestapt naar Ziggo. Ik heb een jarenlange strijd met Het Net gevoerd en veel ellende gehad. Nog steeds worden mijn brieven niet beantwoord en helpdesk (0,40 euro per minuut) kost je niet alleen tijd maar verschrikkelijk veel geld. Het is voor mij verbazingwekkend dat ik zoveel klachten over Ziggo hoor. Alles is bij mij begin september prima geïnstalleerd. De paar vragen die ik had, werden door de helpdesk prima beantwoord en ik heb geen enkele keer lang hoeven wachten. Dus al met al ik ben tot nu toe zeer tevreden met Ziggo. Ik ervaar Ziggo als zeer klantvriendelijk in tegenstelling tot die afschuwelijke provider HET NET.

carola1983
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:32

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door carola1983 »

Sinds twee weken hebben wij digitale tv van Ziggo. Altans, dat was dus de bedoeling.

Gisteren hadden wij ineens geen digitale tv meer, de proefperiode was verlopen. Nu is het zo dat wij de antwoordkaart de dag na het aansluiten van Ziggo op de bus hebben gedaan.

Ik heb gisteren eerst een uur continu geprobeerd te bellen, maar de verbinding werdt steeds verbroken. Daarna heb ik een uur in de wacht gehangen om 'geholpen' te worden (heb wel al mijn huiswerk gemaakt, das dus wel een plus). Had ik eindelijk die medewerker te pakken, weet ze de helft niet en wordt ik weer iedere keer in de wacht gehangen zodat zij het aan 1 van haar collega's kan vragen...

Als laatste antwoord komt dan dat ik terug moet naar de winkel die mij dat pakket heeft verkocht. Die moest mij aanmelden. Nu is dat met tv-internet en bellen wel zo, maar met alleen tv niet. Kwam ik dus achter toen ik met de desbetreffende winkel had gebeld.

Kon ik weer bellen, gelukkig kreeg ik een ander nummer van die winkel, daarmee stond ik MAAR een half uur in de wacht. Alleen om te horen te krijgen dat we niet op de kabel zijn aangesloten en daarom geen digitale tv kunnen ontvangen. Een ander antwoord was er niet.
Laten we gisteravond nog heerlijk naar de kabeltv hebben gekeken!

Blijkbaar werken er alleen maar mensen die er niks geen verstand van hebben!

cattystyle
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 apr 2004 20:23

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door cattystyle »

niet meer van toepassing inmiddels, zie latere posting
Laatst gewijzigd door cattystyle op 21 okt 2010 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.

cattystyle
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 apr 2004 20:23

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door cattystyle »

Je hebt gelijk
Laatst gewijzigd door cattystyle op 21 okt 2010 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.

illempie
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2008 16:37

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door illempie »

Ik ben het onmiddellijk met de Ziggo meneer eens dat de datum van 16 mei niets betekend. Daarvoor was het namelijk bij de toenmalige Casema ook al een enorme puinhoop. Die presteerde het om drie abonnementen op mijn woonadres te registreren waaronder de koper van mijn vorige woning. Vindt ik trouwens nog steeds echt knap . Omdat er natuurlijk niet betaald werd door deze mensen werd ik dan maar afgesloten. Mocht ik daarna ook nog de heraansluitkosten betalen. Uiteindelijk heb ik het er maar bij laten zitten omdat ze anders nog een keer je tv afsluiten. Want dat konden ze helaas wel goed. Ik zweer het je een roman van Orwell of Kafka verbleken compleet bij een bedrijven als deze. Het mooiste is nu nog dat ze zich beroepen op aanloopproblemen terwijl het gewoon de oude vertrouwde Casema chaos is in een nieuwe vermomming.

Gesloten