LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Dylan1968
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:57

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Dylan1968 »

Goh... ik zat gister te kijken. Wou het zeer graag zien maar werd halverweg e gebeld en kon echt niet even dat gesprek afraffelen... helaas.

Ik denk, ach ik kijk morgen wel even verder op uitzendinggemist.nl - maar haha.... dat werkt dus WEEEEER niet... audio en beeld stotteren of stoppen compleet

Ik denk dat ik zo maar even Ziggo weer even bel...

Overigens gister al opgezegd na maanden drama... Vandaag is mijn mobiel internet in de lucht (Vodafone) zodat ik in ieder geval de voor mij bedrijfskritische internetverbinding heb

(Ik ben zelfstandig IT professional, heb dus wel (ahem)enige(/ahem) kennis van zaken en heb dus ALTIJD internet, mail, skype voor mijn buitenlandse klantjes, enzovoorts enzovoorts enzovoorts nodig...)

Momenteel rijd ik gewoon drie keer per week naar mijn compagnon omdat ik daar tenminste wel internet heb. Internet cafe is geen optie, want daar heb ik natuurlijk niet mijn eigen programma's, bestanden en dergelijks. Zou internet cafe wel een optie zijn dan is het enige hier in de negorij (regio Hoorn/Enkhuizen) de coffeeshop - ja haha, da's handig een knaak per kwartier en met een kind van 4 de hele dag in de wietdampen hangen, nou nee dank U... IK blow zelf niet eens joh...

Nou ach, ik geef de moed op... verhuis toch binnenkort en weet 1 ding zeker: NOOOOOOOOIT MEER ZIGGO

Voor nu probeer ik de humor te blijven zien en zal dus straks Ziggo met enige ironie melden "Ik wou even Radar terugkijken maar dat gaat dus niet"...

t verbeek
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2008 13:22

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door t verbeek »