LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bezorgservice Albert

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
zeeman-b
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 aug 2010 19:03

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door zeeman-b »

Ik vind de titel van de topic op zich al komisch. Dus klokkenluider
gaat u maar weer aan de slag :lol:

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door glith »

sjoegel schreef:Wees blij dat de supermarkt deze service aanbiedt. Er is altijd wel een slak om zout op te leggen.
Onterecht deze hetze en gestook tegen Albert heijn.
Dat is geen service sjoegel; Hier betaal je grof voor helaas

Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door Thundercracker »

Deze service is super en je MAG het gebruiken het hoeft niet..

En vers is vers mensen als Maxiem moeten altijd meekletsen met mensen terwijl persoon zelf geen ervaring heeft ppff kansloos.

foutjes worden overal gemaakt en hier ook goed opgelost dus helemaal goed..

En al helemaal als je idd je huis niet uit kan door ziekte oid.

Jack Donkervoort
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 nov 2010 16:41

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door Jack Donkervoort »

Bezorgkosten vanaf €4.95 (bij een bestelling boven €100*)
Keuze uit duizenden producten. Met je eigen auto ben je duurder uit
als je boodschappen gaat halen. Benzineprijs is nog nooit zo hoog geweest :D

Misschien zijn er mensen die voor 25 euro gebruik willen maken van deze dienst
dan loont het niet natuurlijk om te laten bezorgen.

@glith
Dat is geen service sjoegel; Hier betaal je grof voor helaas
Nonsens dus !

visliefhebber
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2010 19:55

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door visliefhebber »

Wat een gezeur over de kosten als je b.v. bij Wehkamp een bestelling
plaatst dan betaal je al € 5,95 aan bezorgkosten.

StevenQ
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2008 10:56

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door StevenQ »

Ik maak regelmatig gebruik van Albert en heb nooit klachten, dezelfde prijzen als in de Albert Hein winkels(ook de aanbiedingen), je betaald alleen bezorgkosten die nog best wel meevallen(afhankelijk van het tijdstip).

natuurlijk is de bezorger wel eens wat later, maar dan word er keurig gebeld, en de enkele keer dat er een product ontbrak is dat ook keurig opgelost.

je krijgt zelfs af en toe nieuwe producten gratis erbij(probeerverpakking of gewone verpakking)

hennymost
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 apr 2009 20:57

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door hennymost »

Buiten dat alles niet even vers zou zijn.
Ze discrimineren ook, ik woon in moerdijk maar daar wordt niet bezorgt, terwijl men zegt dat ze overal bezorgen.
Wij zijn toevallig samen ff in de lappenmand, mijn vrouw copd enz, ik heb net een rugoperatie gehad.
Dus ik denk das gemakkelijk om je spullen thuis te laten brengen, NOT!! dus. Dus zijn we van anderen afhankelijk.

MAXIEM

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Thundercracker

Lees jij wel eens een bericht? Ik bedoel echt L E Z E N!

Groetjes, Maxiem.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Jack Donkervoort schreef:Bezorgkosten vanaf €4.95 (bij een bestelling boven €100*)
Keuze uit duizenden producten. Met je eigen auto ben je duurder uit
als je boodschappen gaat halen. Benzineprijs is nog nooit zo hoog geweest :D

Misschien zijn er mensen die voor 25 euro gebruik willen maken van deze dienst
dan loont het niet natuurlijk om te laten bezorgen.

@glith
Dat is geen service sjoegel; Hier betaal je grof voor helaas


Nonsens dus !
Nou, om het nonsens te nomen, terwijl je vlak daarvoor concludeert dat het dus geen nut heeft om € 25,- aan boodschappen thuis te laten bezorgen....
Als je elke dag vers wilt eten en de deur niet uit kan, bestel je toch niet voor € 100,- aan boodschappen?
Dan komt € 25,- dichter in de buurt.
En ik vind onder de € 100,- aan boodschappen € 5,95 bezorgkosten rekenen nog al duur.
De afhaalchinees/pizzeria/snackbar brengt vaak gratis, als je meer dan € 10,- bestelt!

WimvanBeek
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2011 13:11

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door WimvanBeek »

Wij maken al jaren gebruik van Albert beszorgservice. Helemaal geweldig. Prima service: tiot in de keuken, waar je ook woont!
En: altijd veel verser dan in de winkels van AH!

Er zijn veel van dit soort reacties. We hopen dat deze ook aan bod kiomen vanavond.
Familie van Beek
Vlaardingen

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door seconds-out »

TROS Radar schreef:Albert is de bezorgservice van Albert Heijn. Via internet geef je je boodschappenlijst door, je geeft aan wanneer je het thuisbezorgd wil hebben en de rest gaat vanzelf. Handig, maar zijn alle producten wel even vers? En hoe zit het met de houdbaarheidsdata? Radar zoekt het uit.

Maandag 18 april in Radar, 20.30 uur op Nederland 1
Verbazingwekkend hoeveel mensen al hun oordeel klaar hebben.
Dat zijn de tevreden klanten die zich moeilijk kunnen voorstellen dat het niet overal goed gaat. (bezorgen, versheid enz)
Want...overal gaat wel wat mis, kan Radar geen nuttigere zaken behandelen bla bla bla ...
Vanavond zien we ongetwijfeld consumenten met problemen over de bezorgdienst van Albert Heijn. die hebben dus gewoon pech gehad. (?)
Het feit dat de consument Tros Radar probeert te weerhouden om hierover een topic te starten is te belachelijk voor woorden.

Wedden dat zij WEL de echt verse produkten krijgen?
Wedden dat zij ook zouden klagen als veel produkten net voor de houdbaarheidsgrens geleverd zouden worden?

Jack Donkervoort
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 nov 2010 16:41

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door Jack Donkervoort »

Als je elke dag vers wilt eten en de deur niet uit kan, bestel je toch niet voor € 100,- aan boodschappen?
Dan komt € 25,- dichter in de buurt.
Een normaal persoon die gebruik maakt van deze dienst bestelt volgens mij
de boodschappen voor de hele week, anders loont het toch niet 8)

Engeltje65
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2011 20:45

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door Engeltje65 »

Hallo.

Ik heb een visuele beperking en is dus moeilijker om boodschappen te doen. Nu woon ik niet al te ver van de Albert Heijn in vught en ze hebben daar 3 dagen in de week geregeld dat je hulp krijgt bij het boodschappen doen. Zou een optie zijn als dat bij alle supermarkten zou zijn. Ik zag het filmpje van de boodschappen service dat bv de verse groente en fruit niet lang houdbaar zijn. Vind het dan ook zonde om veel weg te gooien. Zou het een idee zijn als die mevrouw een vrijwilliger aanvraagt die of samen met haar of voor haar de boodschappen doet? Hier in Vught hebben we bij de bibliotheek een vrijwilligersbank waar je je in kunt schrijven en waar je oa. gebruik van wilt maken. Misschien is dat in de stad waar die mevrouw woont ook mogelijk.

Met vriendelijke groet,

M. Thijssen

janny.kuijten
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2011 20:43

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door janny.kuijten »

Albert heeft bij mij op feestdagen 4 opvouwbare kratjes gevuld met boodschappen gesbracht. Ik mocht ze niet omkiepen in de keuken zodat hij ze meteen mee terug kon nemen. De kratjes liggen nog steeds in mijn kast. Wat moet ik er mee? Ik heb gebeld en gevraagd waar ik ze kan inleveren. Dit kan niet. Ik kan alleen een nieuwe bestelling doen waar ik weer alles in de krat geleverd krijg en weer 4 euro statiegeld voor moet betalen. Dat doe ik dus niet. Ik heb nu heerlijke stevige kraten die ik in mijn caravan gebruik!!! Wat moet ik anders mee. Dom he van Albert!!!! Waar blijven toch al die kratjes???????? :lol:

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door Shine »

Eerlijk gezegd een nogal dubieus onderwerp titel.
Met de bezorgservice van Albert is namelijk totaal niets mis. Waar het om gaat is de houdbaarheid van de afgeleverde verse producten.
Ik vind eerlijk gezegd 2 dagen voor versproducten ook erg kort. In de winkel zelf pak je ook vers verpakkingen die minimaal 3 dagen (liefst langer) houdbaar zijn. Ik vind dat bij een bestel&bezorging van dergelijke producten minimaal 3 dagen gehanteerd dient te worden.

Radar het had gesierd als het Forum onderwerptitel de lading daadwerkelijk zou hebben gedekt! Nu wordt er toch iets anders geimpliceerd.

StevenQ
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2008 10:56

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door StevenQ »

en die THT datum is volgens mij ook vooral met "gemaks producten" als voorgesneden groenten, maar die zijn altijd korter houdbaar(ook die in de supermarkt)

optijdleveren
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2011 06:07

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door optijdleveren »

Wij zijn bijzonder tevreden over Albert. Ze zijn op tijd, meestal helemaal compleet (en we bestellen echt veel) en leveren tot 2 hoog bij ons in Amsterdam. Een knap staaltje service.

De versheid is prima, en zelfs heel veel beter dan bij het Albert Heijn filiaal op de Nieuwmarkt in Amsterdam. Daar staan steevast de rolcontainers in de gang te ontdooien en staan vlees en groente de hele dag rustig in een rolcontainer... alsof dat goed voor de versheid is.

Logistieke doen ze het knap! En terecht dat er een minimum bedrag is... en de klant wordt 'gestuurd' naar een efficient aflevermoment. Je wilt toch niet dat ze voor elke kleine zending, elke dag, weer je woonwijk in rijden?
http://www.delaatstemeter.nl/checkliste ... ekkerland/

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Jack Donkervoort schreef:
Als je elke dag vers wilt eten en de deur niet uit kan, bestel je toch niet voor € 100,- aan boodschappen?
Dan komt € 25,- dichter in de buurt.
Een normaal persoon die gebruik maakt van deze dienst bestelt volgens mij
de boodschappen voor de hele week, anders loont het toch niet 8)
Nou, er is dus gebleken dat je dat beter niet kunt doen, omdat je dan je zuivel, fruit en groente weg kunt gooien.

Riffraff
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2011 12:05

Re: Bezorgservice Albert

Ongelezen bericht door Riffraff »

Verzorgingsgebied mag idd ook wel eens een aandachtspunt zijn bij AH. Ook hier bezorgt Albert namelijk niet. Heb mezelf 13 jaar (!) geleden al aangemeld voor notificatie zodra dit wel het geval zal zijn maar tot op heden geen bericht. Postcodecheck geeft ook nog steeds aan, dat hier niet bezorgd wordt. Nou zou je denken, dat ik ergens achteraf woon maar niets is minder waar. Ik woon 3 km (!) van het centrum van een stad én van de dichtstbijzijnde AH... :roll:

Gesloten