LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
ejs1964
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mar 2008 13:42

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door ejs1964 »

Dit soort rommel gaat bij mij gewoon retour afzender. Ik snap alleen niet dat mensen nog steeds zo naief zijn en hier op reageren. Er is wat mij betreft meer dan genoeg gewaarschuwd.

Voor niets gaat de zon op

Robjee
Berichten: 884
Lid geworden op: 11 mar 2007 16:44
Contacteer:

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door Robjee »

Dat er sprake is van misleiding en oplichting lijkt mij duidelijk. De claims over Q10 kunnen inderdaad niet hard gemaakt worden.

Toch blijft een interessante stof die nader onderzoek verdiend. Er zijn immers diverse aanwijzingen voor een eventueel positief effect, alleen ontbreekt het aan goed opgezet onderzoek:

AUTHORS' CONCLUSIONS: Due to the possible unreliability of some of the included studies, it is uncertain whether or not coenzyme Q10 reduces blood pressure in the long-term management of primary hypertension.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19821418

CONCLUSIONS: Coenzyme Q10 therapy in angina and hypertension cannot be substantiated until additional clinical trials demonstrate consistent beneficial effects. However, CoQ10 may be recommended as adjuvant therapy in selected patients with CHE At this time, CoQ10 should not be recommended as monotherapy or first-line therapy in any disease state.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11444576

To make more definitive conclusions regarding the effect of CoQ10 in cardiac failure we recommend a prospective, randomised trial with 200-300 patients per study group. Further trials of CoQ10 in physical exercise and in hypertension are recommended.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14695924

L.I.B.
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2011 15:07

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door L.I.B. »

Graag zou ik dit onderwerp terug naar boven willen halen en willen informeren of er hier mensen op het forum zitten dit iets zijn aangesmeerd via ITC busreizen.

Het gaat hier om een frauduleuze aankoop voor een digitale fotocamera twv 398€ terwijl we een mail hebben van de fabrikant zelf dat dit toestel amper 60€ waard is, een beertje, een fotolijst en een zaagtoestel “krijgen” ze erbij. Het gaat hier om de oplichting van een oudere heer tijdens een busreis op 7 februari in België.
Om de 3 maanden is het mogelijk om met ITC mee op reis te gaan dus deze heer dacht dat hij 3 maanden tijd had. Ondertussen hebben we alles deftig doorgenomen en moest er geprotesteerd worden binnen de 8 dagen, hetgeen natuurlijk niet gedaan is.

Wat kunnen we doen? Hij heeft ook al eens 2x die pillen brol van 1.200€ gekocht.

EBH
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mei 2009 00:21

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door EBH »

Allerbeste Radar,
zie hier nou weer dit trieste bericht!!
Pak het terug op alsjeblieft! :evil:

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door ageeth12 »

Itc bestaat allang niet meer en pro actief de opvolger is ook al failliet. Dus hij kan nooit met itc zijn meegeweest. Ik hou altijd zelf een dagboek bij met ik meega met welke dagtocht. Trosradar ga ook eens met mercator reizen mee. Dan zie je het verschil tussen de organisaties. Je bent nooit wat verplicht iets te kopen. Dat is jouw keus.

idid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2011 19:13

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door idid »

hallo hier idid,ik ben ook met een busreis mee geweest .
en heb 2 reizen geboekt ,de 2de was gratis naar duitsland .
we hebben die 39 euro pp per reis ,dus ook voor het gratis reisje .
maar nou weet ik dus niet of het echt is of niet ????????
als het goed is krijg ik nog papieren om te kijken voor de datum,s .
maar wat moet ik doen ,want dan moet je de reis gaan betalen .
help me groetjes idid

denem

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door denem »

en heb 2 reizen geboekt ,de 2de was gratis naar duitsland .
Dat is vast een voetreis !

idid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2011 19:13

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door idid »

ik hoop van niet

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door ageeth12 »

kan je vertellen bij wie je geboekt heb. dan kan ik je verder helpen om te zeggen of het goed is.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door Miepje1 »

idid schreef:hallo hier idid,ik ben ook met een busreis mee geweest .
en heb 2 reizen geboekt ,de 2de was gratis naar duitsland .
we hebben die 39 euro pp per reis ,dus ook voor het gratis reisje .
maar nou weet ik dus niet of het echt is of niet ????????
als het goed is krijg ik nog papieren om te kijken voor de datum,s .
maar wat moet ik doen ,want dan moet je de reis gaan betalen .
help me groetjes idid
Negeer het bericht van Ageeth. Die zit midden in de nacht nog te typen hier, en dan ''s morgens om 5 uur ook weer... uitsluitend om reclame te maken voor dit soort schimmige (bus)reisjes waarvan een normaal mens weet dat het van geen kanten klopt.

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door ageeth12 »

ben je wel eens meegeweest met dit soort reisjes. nee niet doe het dan eens een keer. dan kan je hierover meepraten. ik begin ontzettend kwaad te worden op de mensen die nooit zijn meegeweest maar wel hun mening hierover geven. dat ik op verschillende tijden reacties plaats mag ik zelf weten. daar hoeft niemand commentaar op te geven.

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Miepje, we zien dat er nog meer mensen zien hoe Ageeth via de forumsites werkt, ook ik wist wel dat wij niet de enige hierin zijn die dit opvalt, menige forumbezoekers reageren al op dit ongepaste gedrag.
Mensen zelfs nog dwingen om mee te gaan, organisaties waarschuwen, niets is deze mevrouw te gek. Misschien mag mevrouw anders niet meer met de reisjes mee, want ze zijn wel streng :lol:

Forumbezoekers: laat u hier niet door tegenhouden om uw meldingen
of adviezen gewoon door te geven. Hier zijn deze sites voor.

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door ageeth12 »

ik mag mijn gezouten mening geven. en ik mag altijd nog steeds mij met de dagtochten. ze worden strenger tegen die degenen die problemen lopen trappen in de zaal met de opmerkingen van oplichteri,j terwijl zij niet altijd alles weten.

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Wij hebben ook als forumbezoeker het recht om onze objectieve gezouten - doch eerlijke - mening te geven. Ook wij hebben het recht om onze eigen ervaringen te melden maar doen dit op een behoorlijke manier. Tros-Radar heeft niet voor niets hier sites voor beschikbaar gesteld, dit gebeurd pas nadat er veel klachten binnen zijn gekomen, of misschien als een bedrijf een warme douche verdient.
Heel frappant, deze manier van onbehoorlijk reageren maken we ook geregeld mee op verkoopdemonstraties, toevallig misschien?

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Heet van de pers:

Misschien heeft u het al gelezen, vandaag zijn deze verkooppraktijken het voorpaginanieuws en nog 2 pagina' s gewijd in het Algemeen Dagblad. (AD).
Nu is het hopen dat er een einde aan mag komen want het is wel tot de bodem uitgezocht las ik.
Woorden zijn hier op de forums denk ik nauwelijks meer nodig.
Laatst gewijzigd door Lucy2011 op 15 okt 2011 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door MAXIEM »

ageeth12

Ik verwacht eigenlijk wel een weerwoord van jou op de zware beschuldigingen die in het AD worden verwoord. Maar laat je niet opjagen. Denk aan je gezondheid!!!

Maxiem.

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Maxiem, ik denk dat je per ongeluk de verkeerde naam noemde op je reacties, ook ik/wij hadden al een weerwoord verwacht. Vind jij zelf de beschuldigingen niet kloppen? Het is wel diep uitgezocht, dat zo' n journalist dan alweer gelijk bedreigd wordt met een advocaat, maar ja dat kun je verwachten
Maar wat de consumentenautoriteit betreft, zij zijn al van alles op de hoogte las ik en zijn er druk mee bezig. Er zijn ook al heel veel mensen geweest die hun klachten daar neer hebben gelegd.

MAXIEM

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Lucy2011

Nee hoor, ik heb wel de juiste naam genoemd. Mijn tekst bij die naam was een beetje ironisch bedoeld. En wat de beschuldigingen in het AD-artikel betreft, die kloppen natuurlijk.

Met collegiale groet, Maxiem/ReadAC.

coco4952
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2013 13:15

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door coco4952 »

pipo2010 schreef:mensen moeten hun klachten bij de CONSUMENTEN AUTORITEIT neerleggen
zo is ook de firma pro aktief plus ten gronde gericht

pro actief is van ITC en daar bij is fönix reizen een zusje van STEENBOK REIZEN die nemen ook de boel in de maling .mijn vriendin boekte 2 jaar geleden een reis ,voor ons 2tjes,door haar hartproblemen kreeg ze haar geld niet terug .moest de reis maar verzetten naar het volgend jaar, telefoneren kon je ze niet. het was een 9cijferig nummer , na een jaar lang soebatten en dreigen dat we de klacht zouden neerleggen bij kassa kreeg ze haar geld terug. om terug te komen op Mercator reizen, vind ik die nog de allerbeste met Fortuna reizen. heb er nooit problemen meegehad. dus moeten niet iedere firma over een kam scheren, dat is niet eerlijk

coco4952
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2013 13:15

Re: Dr. Schuster en Zns. Busreizen

Ongelezen bericht door coco4952 »

ageeth12 schreef:ben je wel eens meegeweest met dit soort reisjes. nee niet doe het dan eens een keer. dan kan je hierover meepraten. ik begin ontzettend kwaad te worden op de mensen die nooit zijn meegeweest maar wel hun mening hierover geven. dat ik op verschillende tijden reacties plaats mag ik zelf weten. daar hoeft niemand commentaar op te geven.

ik ben net terug van een 3 daagse reis voor € 35 .komt alleen nog kosten voor de excursie bij. en het geld wat je zelf nog wilt uitgeven.er zit op de laatste dag wel een demonstratie bij. bij de excursie zit dan wel het eten bij voor die dagen. ik heb het naar mijn zin gehad in de Harz (Duitsland) ik begrijp de meeste mensen niet. waarom altijd klagen over demonstraties? ik luister al niet meer, neem het met een korreltje zout, of ga naar buiten tot het afgelopen is, ik ben 64 jaar en laat me mijn mooie dagen daardoor niet bederven, dit was trouwens van WTI, grote reizen kan ik me niet veroorloven met mijn uitkering

Gesloten