LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Wondermiddel' MMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Jacqueline Koster
Berichten: 0
Lid geworden op: 11 okt 2010 23:31

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Jacqueline Koster »

Je hebt volkomen gelijk dat het niet is bewezen dat het middel werkt, voor mij zelf kan ik spreken dat het wel heeft gewerkt.n.l ik heb Lyme gehad zeer hardnekkig en daarnaast een longbacterie die men in het ziekenhuis niet kon traceren. Mijn immuumsysteem was mede door diverse medicatie naar gort. Ik ben MMS gaan gebruiken en na diverse onderzoeken is alles op orde. wat ik verbluffend vind is dat jij beweert maar niet onderbouwd dat er schade zou ontstaan aan organen door MMS. waar is het wetenschappelijk rapport te vinden?
Het grootste probleem omtrent MMS is ontstaan omdat het middel niet gepatenteerd is iets wat niet gepatenteerd is wordt zo wie zo onderuit gehaald. In de VS spelen vele belangen een zeer grote rol. deze zin heb ik niet van mijzelf maar van een natuurkundig therapeut wiens naam ik uit privacy niet zal noemen. Ik ben MMS gaan gebruiken op advies van een natuurkundig arts en heb wel degelijk mij van te voren laten informeren omtrent samenstelling van MMS en het gebruik hiervan.
- Chloordioxide is geen chloorbleekloog. Dit zijn chemisch verschillende producten.
Dit haal ik aan omdat men in een journalistiek programma doet voorkomen of je een zwembad in je lichaam creëert ! Ik kan ongeveer een boek schrijven welke schade de reguliere medicatie mij heeft toegebracht en ben hierdoor zeer dankbaar dat ik al zo'n 20 jaar gebruik maak van de natuurgeneeskunde. Ik weet dus echt waar ik over praat als ik put uit mijn eigen ervaringen.
Ericman schreef:@Jacqueline. Het is erg fijn voor je dat je zoveel baat bij dit middel hebt. Jouw ervaringen en de op internet geplaatste meningen van (blijkbaar vele) anderen zijn echter geenszins bewijs van de werkzaamheid ervan. Het is terecht dat een journalistiek programma zich bij de feiten houdt.

Feit: het is niet klinisch bewezen dat dit middel werkt. Jouw (en andermans) ervaringen zijn niet aanwijsbaar het exclusieve gevolg van het gebruiken van dit middel. De veranderingen in je fysieke gesteldheid kunnen ook het gevolg van andere factoren zijn (omgevings- maar ook lichaamsgebonden factoren). De methodes die gehanteerd worden bij wetenschappelijk onderzoek hebben juist tot doel die externe factoren uit te sluiten, zodat de gevolgen uitsluitend toegewezen kunnen worden aan het geteste medicijn. Mensen beweren vaak dat een ervaring die zij hebben (en die - in woord althans - gedeeld wordt door anderen) geen toeval meer kan zijn. Maar dat IS juist toeval. Het is theoretisch mogelijk dat je drie keer in je leven door de bliksem getroffen wordt of twee keer achter elkaar de jackpot wint; er zijn daadwerkelijk mensen die dit is overkomen.

Net zo goed dat het toeval kan zijn dat jij je beter begon te voelen, net op het moment dat je het middel ging gebruiken.

Overigens, welke ongeneeslijke ziekte heeft Chloordioxide bij jou genezen?

Feit: het is bewezen dat dit middel een bepaalde toxiciteit heeft en schadelijk is voor bepaalde organen (spijsvertering, bloedsomloop, schildklier). Hoe schadelijk precies is nog niet duidelijk, wellicht omdat geen enkele onderzoeker ooit heeft kunnen bevroeden dat mensen dit ooit vrijwillig zouden innemen en daarom niemand ooit de aandrang had om bijvoorbeeld de gevolgen op de lange termijn te onderzoeken.
Keer op keer blijkt weer dat langdurige blootstelling aan toxische lichaamsvreemde stoffen (en niet geheel toevallig vaak in verband met alternatieve therapieën) dat er nadelige gevolgen zijn.

Er is geen enkele garantie dat je niet over een jaar aan darmkanker zult lijden dankzij jarenlang tot je nemen van sterke chloorverbindingen. Bij reguliere medicijnen heb je die garantie ook niet, maar is de kans - dankzij gedegen onderzoek, zeker tegenwoordig - een stuk kleiner.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door mich24 »

Blijf het wel toevallig vinden dat hier bijna alleen maar mensen op reageren die zich nieuw hebben geregistreerd en vervolgens alleen maar positief zijn..

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Ericman »

@Jacqueline.

In mijn eerste reactie heb ik al verwezen naar onderzoeken die hebben plaatsgevonden bij zowel mensen als proefdieren.
Bewijs voor schade aan organen: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1569048/
Bewijs voor dodelijke toxiciteit: http://www.osha.gov/SLTC/healthguidelin ... ition.html
Bewijs van ineffectiviteit: http://www.epa.gov/NCEA/iris/subst/0496.htm

Ik realiseer me dat dit wetenschappelijke rapporten zijn die geciteerd op pagina's van Amerikaanse overheidsinstanties en dat jij dus geneigd zult zijn deze minder serieus te nemen. Deze onderzoeken zijn echter gebaseerd op onderzoek naar Chloordioxide als chemische stof an sich en niet als geneesmiddel. Het is dus onwaarschijnlijk dat de farmaceutische industrie ook maar enige invloed heeft uitgeoefend op deze onderzoeken.

Feit blijft dat jij duidelijk baat hebt bij dit middel. Vraag is hoeveel hiervan toegeschreven kan worden aan het placebo effect, waarvan wetenschappelijk bewezen is dat het tot genezing of verlichting kan leiden en wat m.i. ook de drijvende kracht achter de werkzaamheid van homeopathie is. Ook kan het zijn dat de vernietiging van rode bloedcellen door het middel het aantal Borrelia bacterien verlaagt, waarmee je gelijk de vraag kunt stellen of de schadelijke gevolgen hiervan niet zwaarwegender zijn.
Hoe weet je overigens dat je longaandoening een bacterie betreft?

Wat mij persoonlijk de meeste zorgen baart, is dat er nog helemaal niks bekend is over gevolgen en bijwerkingen van dit middel op de lange en zeer lange termijn. Het middel kan dus erger zijn dan de kwaal. Ikzelf heb geen idee, ben geen wetenschapper, maar wel een voorzichtig mens.

Op de een of andere manier wordt de wetenschap als vijand van alternatieve of natuurgeneeskunde gezien. Dat is een jammerlijke misvatting. Met name fytotherapie, maar ook aromatherapie en therapieen die gebaseerd zijn op aanraking, zoals physio- en manuele therapie, zijn en worden onderzocht op merites. Ook het feit dat homeopathie uitgebreid is getest en onderzocht wijst erop dat de wetenschap wel degelijk open staat voor natuurgeneeswijzen.

Ikzelf ben een groot fan van bijvoorbeeld fytotherapie. Laten we niet vergeten dat dit aan de basis stond van de huidige farmaceutische wetenschap.

het feit dat een middel niet te patenteren is, is geen belemmering voor grondig onderzoek. Ik heb in een aantal van mijn eerdere posts wat voorbeelden genoemd. Deze theorie kan dus de prullenbak in.

A. Onneweer
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 okt 2009 14:31

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door A. Onneweer »

Wie was het ook al weer die zei: Het is de hoeveelheid die bepaalt of iets giftig is...
Er valt niet te generaliseren, niet iedereen reageert het zelfde op een bepaald middel. Homeopathie wordt ook door velen ook als kwakzalverij gezien.
Dan zal colloïdaal zilver ook verguisd worden en als kwakzalverij afgedaan.
En hoe komt het dat ik na anderhalf jaar chronische blaasontsteking er maar niet af kon komen door nitrofurantoïne en norfloxacine, (lees svp de bijsluiter er maar op na, je krijgt er zelfs blaasontsteking van godbetert) maar wel door D-Mannose! Waarom wordt dit middel niet op grote schaal toegepast en voorgeschreven???
Sommige dingen vallen niet te bewijzen naar de wetenschappelijke letter.
Het is het resultaat wat telt. Dan is het de praktijk die zichzelf bewijst.
Waarom wordt er trouwens zo hartstochtelijk om bewijs geroepen, als men de resultaten met eigen ogen kan aanschouwen. Omdat anders de 'wetenschap' - die door de eeuwen heen nogal veranderlijk is... jaja - in zijn hemd komt te staan?
En dan vind ik - en nu begeef ik me nog meer op glad ijs - dat de resultaten van de reguliere 'geneesmiddelen' ook niet om over naar huis te schrijven zijn. Neem bijv. een cholesterol verlagend middel dat niet zelden rabdomylase veroorzaakt.
Of bij osteoporose de voorgeschreven middelen bot aanmaakt van inférieure kwaliteit. De kaakchirurg (een drs.) was dolblij te horen dat ik geweigerd heb die troep destijds te slikken, want botbreuken en/of beschadigingen genezen nooit meer, vertelde ze, plus het feit dat men na inname RECHTOP moet blijven zitten omdat anders je slokdarm verbrandt. Dàt heeft de 'wetenschap' niet onderkend... of toegegeven
Als het gros van het volk de moeite zou nemen om toe te passen: 'Wat je eet ben je zelf', zouden er heel wat minder 'geneesmiddelen' oftewel symptoombestrijders geslikt hoeven worden.
Het wordt tijd dat we ons natuurlijk instinct weer oppoetsen, want zonder je instinct, stink je er in. Men wordt vergiftigd (aspartaam om maar es wat te noemen) waar je bijstaat door z.g. 'veilige' toevoegingen aan ons voedsel. Daarbij zinken de evt 'schadelijke' gevolgen van MMS in het niet. Zie mijn opmerking bovenaan.
Ik vind het ook jammer dat mensen die zichzelf als bewijs zien dat MMS werkt, zo ontzettend onderuit gehaald worden. Dit is ronduit unfair.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Ericman »

@Onneweer.

Het is niet onlogisch als mensen op een forum niet geloofd worden om hun verklaringen. De roep om bewijs is er juist om valse informatie tegen te gaan. Net zo goed als dat de industrie wordt beschuldigd van het beinvloeden van de publieke opinie en de wetenschap, kan hetzelfde gezegd worden van het alternatieve circuit. Daarom is er de vraag om bewijs, zodat we al die anecdotes op internet niet op hun blauwe ogen hoeven te geloven.

Zonder argumenten en bewijs wordt de geneeskunde een religie en dat lijkt me niet bevorderlijk voor het eindresultaat.

Overigens, als je mijn posts goed zou lezen, zou duidelijk worden dat ik die mensen wel op hun woord geloof. Ik betwijfel echter of de effectiviteit door het middel wordt bewerkstelligt of door andere factoren. Ik vind dat een logische vraag en helemaal niet zo unfair.

Verder is mijn zorg over lange termijneffecten geboren uit verontrustheid over het enthousiasme waarmee mensen met onbekende middelen aan de slag gaan. Nogmaals, niemand weet nog wat voor gevolgen langdurig gebruik heeft.

cris202
Berichten: 0
Lid geworden op: 12 okt 2010 12:40

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door cris202 »

mich24 schreef:Blijf het wel toevallig vinden dat hier bijna alleen maar mensen op reageren die zich nieuw hebben geregistreerd en vervolgens alleen maar positief zijn..
Ja, en dat vind ik niet vreemd. Het programma heeft geen enkele aandacht besteed aan mensen zoals ik die dit middeltje gebruiken. Ik gebruik MMS al 3 jaar, zodra ik ergens last van heb. Ik heb met MMS ook een detoxkuur gedaan van 3 weken waarvan ik enorm ben opgeknapt en waarbij er veel rotzooi op een natuurlijke manier uit mijn lichaam is afgevoerd. Op vakantie heb ik het altijd bij me, omdat ik vaak verre reizen maak. Het heeft me altijd goed en snel geholpen bij voedselvergiftingen en parasieten. Tijdens mijn laatste vakantie werd ik ziek, maar was er na 2 dagen MMS vanaf. Mijn vriendin, die het middel niet wilde nemen, is er mee doorgelopen en 3 maanden lang elke dag misselijk geweest, totdat ze eindelijk MMS nam en er in 1 avond vanaf was. Zij heeft haar bloed laten testen de de arts concludeerde: 'jouw lichaam heeft het probleem zelf opgelost'. Ik leef nog steeds, heb geen maagbloedingen of andere nadelige gevolgen van MMS en ben sinds ik het gebruik nauwelijks meer ziek geweest, bij opkomende griep ben ik er de volgende ochtend met MMS vanaf.
Jammer dat er een goedkoop en simpel middeltje meteen verketterd wordt en in een kwaad daglicht wordt gezet, alsof het criminelen zijn die het aanbieden en alleen wanhopigen die het gebruiken.
Pas als er serieus onderzoek is gedaan naar de mensen die het gebruiken, kun je een wetenschappelijk oordeel vellen over de werking van dit middel. Jammer, maar van goede journalistiek is geen sprake geweest, ook hier ging het gewoon weer om de kijkcijfers.

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Ericman »

@cris202.

En weer een anecdote...

Overigens heeft mijn zelfgebrouwde vlierbessensiroop vergelijkbare effecten als jij omschrijft; het in de kiem smoren van kwalen en aandoeningen. En is bewezen ongiftig, in tegenstelling tot MMS. En is bewezen anti-viraal actief (http://www.jimronline.net/content/full/2004/47/0445.pdf), in tegenstelling tot...

Gecombineerd met Goji-bessen (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17224253), een glas rode wijn per dag (http://en.wikipedia.org/wiki/Resveratrol), veel tomaat (http://en.wikipedia.org/wiki/Lycopene), voldoende beweging en een vezelrijk, gezond dieet met veel water, noten en fruit, is het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mogelijk eenzelfde werkzaamheid als MMS claimt te bereiken, of beter zelfs.
En dat zonder de bewezen toxiciteit van MMS. En zonder, de nu nog onbekende, mogelijk schadelijke lange termijneffecten (en dan heb ik het niet per se over maar een jaar of drie).

Overigens heeft het Radar wel aandacht besteed aan een voorstanders. Sterker nog, een actieve gebruiker is (weliswaar onherkenbaar) in beeld en aan het woord geweest en ook de blijkbaar grootste verkoper van het spul kon ongebreideld zijn nonsens over allerlei ernstige aandoeningen spuien.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:38, 2 keer totaal gewijzigd.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door mich24 »

Valt me altijd op als Radar iets beweert of een product dusdanig onder de loep neemt, men altijd loopt te roepen dat radar fout is, dat radar bewust iets fout doet.

Maar wat er gister bv door die man verteld werd over Kanker, vond ik nogal een uitspraak.

ja het is leuke business, verdien er tonnen aan, logisch dat je het leuk vind!

Butterfly87
Berichten: 0
Lid geworden op: 12 okt 2010 13:24

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Butterfly87 »

Ik heb er geen woorden voor, word er alleen erg verdrietig van.. Straks mag niemand meer zelf bepalen wat hij/zij in wil nemen en word zowat gedwongen reguliere troep te gaan slikken.. Alleen geeft regulier niks, want het zit tussen onze oren!! Ja de ziekte van lyme idd , maar dan letterlijk.. In de hersenen, weefsle , iedere cel van ons lichaam.. We gaan er kapot aan, we leven in een hell!! Veel lyme-ptaienten hebben baat bij MMS en nou gaat dit ook nog van ons afgepakt worden??? Wat lopen ze hier in Nederland nou weer moeilijk te doen.. Mensen mogen zelf toch wel bepalen wat ze innemen ja of nee??
Heel deze beroerde wereld draaid weer eens om geld!! De farmacie zal niks aan ons lymies verdienen als we allemaal genezen worden door MMS..

Belachelijk dat ze die man zo aan de tand voelen en zeggen dat het gevaarlijk spul is etc.. Ze hebben niet eens onderzoek verricht erna! Ze gaan puur af op wat ze denken.. Maar het RIVM dnekt wel meer!!! Ze nemen Lyme ook niet sierues en stoppen mensen vol met vaccinaties (waar kwik inzit!!!) Denken ze nou sirieus dat dat gezond is voor een lichaam?? Al de troep die over ons eten word gespoten en kant-en-klare-maaltijd met bergen vol E-nummers.. denken ze nou sirieus dat dat gezond voor ons lichaam is??
Maar de mensen waar MMS daadwerkelijk iets voor gedaan heeft komen niet aan bod.. Zij mogen hun verhaal niet komen vertellen!! terwijll er bijna iedere week mensen bij Radar zitten die hun verhaal mogen doen.. Belachelijk!! Wat een slechte uitzending zeg!! Dat vind ik toch wel erg vreemd!
Alternatief word steeds weer in een kwaad daglicht gezet, terwijl het bij mij dat ene been uit mijn grafkist heeft getrokken.. Nee regulier deden ze dat niet!!! Als het aan hun lag, lag ik al 2jaar onder de grond.. Want ze lieten me aan mijn lot over, terwijl ik vol zat met spirocheten, co infecties, andere bacterieen, parasieten, schimmels en virussen die al 14jaar lang hun eigen weg gingen en mijn dood en dood ziek maakte!!!

En dat mensen zo schijt ziek van de MMS worden ja dat snap ik als je een bom van bacterieen en organismen bent! Dat noemen we een herx heimer reactie..
Een hele normale reactie van het lichaam, want die giftige toxines (van de bacterieen die een mens ziek maken) moet eruit!! En dat heb je niet alleen met MMS hor dat heb je met alle mogelijk manieren, pilletjes of druppels (zelf met antibiotica!!!! En dat is regulier..) om van die verrekte ziekte af te komen!!

Nee doe mij maar alternatief, want regulier hebben ze de ballen verstand niet van Lyme en wat het met zich meebrengt!! Dan dood antibiotica miss de slechte bacterieen, maar ook de goede die wij als zieke juist nodig hebben!! Veel alternatieve druppels, pillen en manieren om beter te worden doen dat JUIST NIET!!!

Dan zeg ik altijd maar:
HOW CAN YOU KNOW IT IF YOU DONT EVEN TRY!!!!!!!!!!!!!

Dus trek geen conclusie van iets dat je nog nooit geprobeerd hebt..
Mensen met lyme en andere ziektes die baat hebben met MMS danken Jim Humble op hun blote knieen!! Er zouden mee rvan dit soort mensen op deze aardbol rond moeten lopen.. Dit gaat niet om geld, maar om gezondheid!!
Want pas op het moment dat je zelf doodziek bent kom je er achter dat niks zoveel waard is als een goede gezondheid!!!!

Butterfly87
Berichten: 0
Lid geworden op: 12 okt 2010 13:24

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Butterfly87 »

Veel mensen weten niet wat kanker daadwerkelijk is!!

kanker is het laatste signaal van het lichaam om zich zelf te redden.. Er gaan dus vaak infecties aan vooraf! Maar goed zoals ik net al zei faalt de reguliere zorg daar erg vaak in..

De meeste kankerpatienten overlijden dus weldegelijk aan de chemo en bestalingen.. weet je hoe slecht dat wel niet voor het lichaam is !!!!!!!!!!!!!!

Kanker is een signaal van het lichaam!! Kanker krijg je niet zomaar van een insect.. Lyme en co wel!!!

Mensen moeten beter voor hun lichaam zorgen, niet bloot staan aan al die stralingen, geen geraffineerd eten naar binnen werken, geen E nummers eten, in minder stress leven, geen alcohol en drugs nemen, weet je hoe slecht dat voor je lichaam is???!!!!

Je vergiftig je lever/galblaas en nieren letterlijk.. De onwijs belangrijke organen in het lichaam.. Mensen hebben geen idee wat ze hun lichaam allemaal aan doen!!

De wereld draait, jamme rgenoeg, om geld en geld is tijd............

Butterfly87
Berichten: 0
Lid geworden op: 12 okt 2010 13:24

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Butterfly87 »

http://www.belgochlor.be/nl/H302.htm

Hier een link hoe belangrijk chloor is voor de mens

Echt konijnenfokkers geven baby konijntjes overigens ook enkele druppels chloor in hun drinkwater om parasieten en bacterieen te doden.. Die konijntjes doen het een stuk beter dan de baby konijntjes die geen chloor krijgen.. Die gaan dood aan allerlei bacterieen!!!

Chloor is niks mis mee!! Maar mensen deinzen er voor terug omdat ze er de pleepot mee schoonmaken.. Ik ken overigens niemand die ook maar iets over gehouden heeft aan MMS!!! Ja wel iets een lyme vrij leven..

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.

juster
Berichten: 81
Lid geworden op: 21 aug 2010 17:24

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door juster »

1 ding is zeker in dit leven de dood is onoverwinnelijk.

Butterfly87
Berichten: 0
Lid geworden op: 12 okt 2010 13:24

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Butterfly87 »

je hoort mij niet zeggen dat ik alle sheb gehad wil alleen een de andere kant er van laten zien..

Ik ben overigens nog steeds lyme patient! en ga niet zo doen aub
Jij bent zeker nooit ziek geweest in je leven en aan de kant gezet door de reguliere zorg.. lucky you

het gaat hier om dat mensen in gezondheid kunnen leven en niet wat wel of niet goed is.. mensen mogen altijd zelf nog wle bepalen wat ze nemen .. we leven in ene vrij land al begint dat er steeds minder op te lijken

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door mich24 »

Butterfly87 schreef:Veel mensen weten niet wat kanker daadwerkelijk is!!

kanker is het laatste signaal van het lichaam om zich zelf te redden.. Er gaan dus vaak infecties aan vooraf! Maar goed zoals ik net al zei faalt de reguliere zorg daar erg vaak in..

De meeste kankerpatienten overlijden dus weldegelijk aan de chemo en bestalingen.. weet je hoe slecht dat wel niet voor het lichaam is !!!!!!!!!!!!!!

Kanker is een signaal van het lichaam!! Kanker krijg je niet zomaar van een insect.. Lyme en co wel!!!

Mensen moeten beter voor hun lichaam zorgen, niet bloot staan aan al die stralingen, geen geraffineerd eten naar binnen werken, geen E nummers eten, in minder stress leven, geen alcohol en drugs nemen, weet je hoe slecht dat voor je lichaam is???!!!!

Je vergiftig je lever/galblaas en nieren letterlijk.. De onwijs belangrijke organen in het lichaam.. Mensen hebben geen idee wat ze hun lichaam allemaal aan doen!!

De wereld draait, jamme rgenoeg, om geld en geld is tijd............
Dus kanker krijgen we door onszelf, en we moeten dan maar aan de alternatieve geneeswijze gaan..

Sylvia Millecam??

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Ericman
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 sep 2010 13:42

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door Ericman »

@Butterfly

Ik vind het vreselijk voor je om zo ziek te zijn. En het is fijn voor je dat MMS bij jou blijkbaar werkt.
Nogmaals, dat is wetenschappelijk gezien toch echt geen bewijs voor de werkzaamheid van het middel zelf, maar als je er baat bij hebt, houdt niemand je tegen. Mijn zegen heb je en ik wens je alle sterkte toe.

Maar... De wet stelt nou eenmaal eisen aan geneesmiddelen en dat is geheel terecht. De geschiedenis wijst uit dat er nogal eens geneesmiddelen op de markt werden gebracht die op de lange termijn en soms zelfs pas een generatie verder voor ernstige klachten, bijwerkingen en zelfs verminkingen zorgden (Softenon, anyone?). Het is m.i. niet onredelijk om van bijvoorbeeld MMS te verlangen dat het hetzelfde proces door zou moeten maken als reguliere geneesmiddelen, voordat verkopers ervan enige gezondheidsclaims mogen maken.

Waar je Radar van beschuldigt is onterecht. Radar stelt precies de juiste vragen. Er wordt door de verkopers van het middel nogal wat geclaimd (geneesmiddel voor kanker, diabetes etc.)
Het is aan degene die claimt om te bewijzen dat zijn claims ook echt waar zijn. Waarom zou Radar dat onderzoek voor hen moeten doen voordat ze aan de verkoper vraagt om zijn claims te bewijzen?
Het beeld dat de verkoper zelf neerzet is nou niet direct flatteus, laat staan dat het vertrouwen oproept...

Overigens zijn jouw beweringen over kanker gebaseerd op zeer discutabele bronnen.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: 'Wondermiddel' MMS

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 05 feb 2012 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten