LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oranjepas

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Oranjepas

Ongelezen bericht door Radar »

Met een speciale pas korting op hotels, attractieparken en restaurants. En dit voor maar 6 euro per maand. Het klinkt als een fantastische deal, maar wij laten zien waarom u deze Oranjepas beter links kunt laten liggen.

Maandag 26 september in Radar, 20:30 uur, Nederland 1

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Oranjepas

Ongelezen bericht door seconds-out »


Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Oranjepas

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Ik weet niet hoor maar het principe van passen waarvoor je een soort abo moet hebben en geld moet betalen om korting te krijgen, zie ik sowieso niet zitten.

Mijn overwegingen. Die passen worden echt niet verstrekt door een filantropische instelling kortom ze willen er geld aan verdienen cq mag zeker geen geld kosten. Vandaar de 6,- per maand (in dit voorbeeld). Dat is toch al gauw 72,- per jaar. Hoeveel moet er dan al uitgegeven worden om dat weer 'terug te verdienen' aan kortingen ? Is er een jaar dat de korting niet terugverdiend wordt, heeft iemand toch weer 72,- verdiend van die pas.

Bovendien is de houder van de pas 'gebonden' aan de bedrijven die de kortingen verstrekken. Ik kan dan beter bij een andere winkel een bepaald product goedkoper kopen zonder korting dan meer betalen met korting. Ook als men dan op dezelfde prijs uitkomt is men immers nog altijd duurder uit dan het abogeld.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Oranjepas

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 03 feb 2012 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.

mistige
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2011 20:44

Re: Oranjepas

Ongelezen bericht door mistige »

Als je er ECHT genoeg van hebt en je bank wil
niet een goede blokkade doen,
dan kan je nog altijd een rekening op een andere
bank openen, en al je geld daarheen sluizen.

Wel erg veel werk om ieder ander bedrijf
op de hoogte te stellen van je nieuwe rekening,
maar het kan frustratie schelen.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Oranjepas

Ongelezen bericht door Emmy75 »

@ mistige,
Dan wel rekening houden met het volgende:
- Geen overstapservice gebruiken, anders verhuist dat ook met de rekeninghouder mee;
- Kredietlimiet op 0 laten zetten bij bank, anders gaan ze lekker door met incasseren.
- Automatische incasso gaat tot op zekere hoogte wel door ook met een kredietlimiet 0. Men krijgt dan alleen een ongeoorloofde roodstand en daarvan is de rente nog eens hoger dan bij geoorloofde roodstand.

Kortom, dan zou per direct de oude rekening opgezegd moeten worden.
In de meeste gevallen wil de bank wel een selectieve blokkade op dat rekeningnummer willen zetten (ipv gewoon storneren.) Zojuist zei men in de uitzending dat hier op de site verschijnt hoe dat moet.

@seconds-out,
Precies.

dj9898
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2011 21:14

Re: Oranjepas

Ongelezen bericht door dj9898 »

al zijn zaken staan ook op naam van zijn zoon [persoonsgegevens verwijderd door moderator].
Want als het op zijn naam staat heeft zijn ex vrouw nog recht op geld,maar dat wil hij natuurlijk niet geven.
Het laatste jaar heeft zijn zoon ook al zijn zaken waargenomen,want hij was zelf te ziek.
Zijn twee zoons kijken niet naar hem om.
Hij heeft ook nog een derde zoon,dat is de oudste,die heeft die uit een eerder huwelijk gekregen,maar die heeft die in de steek gelaten.Het jochie was toen 1.5.
Maar dit zal hij niet gauw toegeven. [belediging verwijderd door moderator]

arthur2000

Re: Oranjepas

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Dit is toch wel een zielig verhaal.
Ik zou mij graag aansluiten bij de rij donateurs! :) :) :D :P :lol: :lol: :wink:

markh82
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2011 16:51

Re: Oranjepas

Ongelezen bericht door markh82 »

Ik zie dat meneer Rosink vrolijk verder gaat met dubieuze praktijken! Zijn hier geen regels voor?

http://www.onlinepersbericht.com/persbe ... lichterij/

Gesloten