LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schadebureaus

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
mills51
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2011 07:46

Re: Schadebureaus

Ongelezen bericht door mills51 »

Op 7 jun jl is er bij mij ingebroken en door vandalisme (pesterij door buren) ca. 18000 eu schade aangericht. Ik heb de verdachte aangewezen maar de politie doet niks. Ik moet naar de rechter stappen om ze aan het werk te krijgen. Misschien lukt dat niet eens. Mijn verzekeraar Centraal Beheer gaf mij opdracht tot inschakeling expertise van schadetaxatie maar betaalt noch de taxatiekosten noch de schade uit. Kan het nog gekker in Nederland? Waar zijn mijn rechten?

JansB63
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 mei 2011 17:55

Re: Schadebureaus

Ongelezen bericht door JansB63 »

word het geen tijd dat er een bureau komt die je tegen een geringe vergoeding je polissen nakijkt voordat er wat gebeurd(door de regering aangesteld en betaald)
als je denkt dat je verzekeringen niet goed zijn.
en deze een advies kunnen geven welke wel goed is.
mensen die het nakijken van de verzekering vind het altijd goed of willen je een ander aansmeren.

Centraal Beheer
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 feb 2011 12:02
Locatie: Nederland

Re: Schadebureaus

Ongelezen bericht door Centraal Beheer »

Beste Mills51,

Ik heb je bericht gelezen op het forum. Een zeer vervelende situatie wat er is voorgevallen.
Als je wilt kan ik het een en ander voor je uitzoeken, betreft de schade en taxatiekosten. Hier heb ik wel wat meer informatie voor nodig.

Kan je een mail sturen naar webcare [@] centraalbeheer.nl met je contactgegevens en polisnummer, zodat ik het kan uitzoeken..

Met vriendelijke groet,

Ronald van het Centraal Beheer Webcareteam
055 – 579 8000
https://www.centraalbeheer.nl

MAXIEM

Re: Schadebureaus

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Centraal Beheer,

Weer een mooi voorbeeld van het paard achter de wagen spannen. Uit de info die de TS geeft blijkt zonneklaar, dat hij van Centraal Beheer al een antwoord heeft gekregen (en op basis daarvan mag je verwachten dat Centraal Beheer de melding al zorgvuldig heeft uitgezocht!!!). Wat voegt het opnieuw uitzoeken dan toe aan dat eerste antwoord. Het is gewoon een struktureel probleem dat verzekeraars in dit kikkerland gek zijn op innen en naar mijn mening bij voorkeur terechte claims afwijzen. De uitzending van RADAR was/is daar een mooi voorbeeld van.

Maxiem/ReadAC.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 04 nov 2011 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.

SimonleBon
Berichten: 257
Lid geworden op: 12 feb 2006 19:36

Re: Schadebureaus

Ongelezen bericht door SimonleBon »

Dan heb je de uitzending van Zembla: "Verzekerd van ellende" nog niet gezien...Youtube

arthur2000

Re: Schadebureaus

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Centraal Beheer schreef:Beste Mills51,

Ik heb je bericht gelezen op het forum. Een zeer vervelende situatie wat er is voorgevallen.
Als je wilt kan ik het een en ander voor je uitzoeken, betreft de schade en taxatiekosten. Hier heb ik wel wat meer informatie voor nodig.

Kan je een mail sturen naar webcare [@] centraalbeheer.nl met je contactgegevens en polisnummer, zodat ik het kan uitzoeken..

Met vriendelijke groet,

Ronald van het Centraal Beheer Webcareteam
055 – 579 8000
https://www.centraalbeheer.nl
Jongen, jij kan er ook niets aan doen.
Jij werkt ook maar in commissie.

Het blijft medeplichtigheid, dat weer wel. :!:

MAXIEM

Re: Schadebureaus

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

bericht niet in het juiste topic geplaatst

Centraal Beheer
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 feb 2011 12:02
Locatie: Nederland

Re: Schadebureaus

Ongelezen bericht door Centraal Beheer »

Beste Milss51,

Wij hebben telefonisch contact met u gehad, betreft de schades en taxatiekosten die geclaimd zijn op de Woongarantverzekering.
De claims zijn nog in behandeling. Het Webcareteam kan helaas niets voor u betekenen wat deze klacht aangaat.

Zoals afgesproken zal er nog contact met u worden opgenomen, wat het uiteindelijke resultaat is van de geclaimde schades.

Als u andere vragen heeft, dan kunt u contact met ons opnemen met de onderstaande contactgegevens.

Met vriendelijke groet,

Ronald van het Centraal Beheer Webcareteam
055-579 8000
Webcare [@] centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl

mills51
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2011 07:46

Re: Schadebureaus

Ongelezen bericht door mills51 »

Precies zoals in de uitzending van 31 okt naar voren kwam is mij nu ook overkomen met een door Centraal Beheer gestuuurde schade-expert. Hij ging met mij aan tafel zitten en deed zich voor als bemiddelaar, als iemand die positieve bedoelingen had. Maar op een gegeven moment kwam een heel andere wind aanwaaien. Deze man maakte het erg bont door te suggereren dat de schades al oud waren, waarmee hij mij als claimant beledigde en mij dus voor leugenaar zette. Ook suggereerde hij dat ik geestelijk niet helder was en in de war en vroeg steeds of ik niet bij een psychiater liep en of dat ik geen medicijnen gebruikte. Hij kon maar niet aanvaarden dat de door mij aangewezen verdachte de schade zou hebben veroorzaakt en hij suggereerde steeds dat de schade door mijzelf wel veroorzaakt zou zijn, enz. Door en door oneerlijk en bijzonder onaangenaam. Hij draaide een rapportje uit en dwong mij min of meer om het te tekenen, wat ik in al mijn ellende helaas - ongelezen - ook nog heb gedaan ook. Ik wilde van die vervelende vent af en heb daardoor tegen mijn zin maar getekend. Echt vreselijk en schandelijk dat dit kan gebeuren.

roetra-27
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2011 19:20

Re: Schadebureaus

Ongelezen bericht door roetra-27 »

geachte hr/mevr. mills51
na meerdere pogingen e.e.a. te regelen met de verzekeringsmaatschappij / onderzoeksbureau, raad ik u aan om U tge wenden tot de Ombudsman Verzekeringen van de "Stichting Klachteninstituut Verzekeringen"
Postbus 93560, 2509 AN Den Haag......tel. 070-3338999.
Dit 'onafhankelijk Klachteninstituut' is volgens mij gevestigd bij het Verbond van Verzekeraars, waarbij nagenoeg alle verzekeraars zijn aangesloten (heb nu nog maar eens vertrouwen in de onafhankelijkheid).
Veel succes !

Gesloten