LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verdampende pensioenen

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Verdampende pensioenen

Ongelezen bericht door Radar »

Bij veel mensen is hun pensioenvoorziening ongevraagd veranderd. Zij zaten eerst bij een pensioenfonds, maar hun werkgever heeft later de pensioenopbouw, vaak ongemerkt, ondergebracht in een pensioenverzekering. In andere gevallen zijn mensen van een pensioenfonds naar een pensioenverzekering gegaan doordat ze van werkgever gewisseld zijn. Hierdoor zullen veel mensen er achter komen dat het geld dat iedere maand jarenlang is ingehouden op hun salaris aan het verdampen is. Mag dit zomaar? U ziet het maandagavond in Radar.

Maandag 13 februari in Radar, om 20.30 uur bij de TROS op Nederland 1

arthur2000

Re: Verdampende pensioenen

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Veel mensen interesseert het niet, zo aan het aantal reacties te zien.

aardjee
Berichten: 571
Lid geworden op: 21 apr 2011 21:18

Re: Verdampende pensioenen

Ongelezen bericht door aardjee »

Ik heb de uitzending gedeeltelijk gezien maar als een mevrouw begint dat voordat haar man begraven is al gesproken wordt over pensioenen, dan haak ik al af

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Verdampende pensioenen

Ongelezen bericht door piet jagers »

och.. was nogmaalssss gewoon een gratis curus.. hoe word ik op legale wijze van mijn geld afgeholpen :mrgreen: :mrgreen:

aardjee
Berichten: 571
Lid geworden op: 21 apr 2011 21:18

Re: Verdampende pensioenen

Ongelezen bericht door aardjee »

Normaal gesproken wordt een pensioenreglement binnen een bedrijf in ieder geval besproken met de OR dus personeel heeft wel invloed op aanpassingen

Gesloten