LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Programma gemist

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Programma gemist

Ongelezen bericht door Radar »

Het gebeurt iedereen wel eens dat je je favoriete televisieprogramma moet missen. Geen probleem voor mensen die een abonnement hebben op programma gemist. Zij zouden namelijk via hun televisie tot tien dagen terug alle programma's van de Publieke Omroep tot 10 dagen terug kunnen bekijken.

Radar ontving echter veel klachten dat programma's niet terug te vinden zijn via programma gemist. En dat zijn dan geen programma's waar rechten op rusten, maar gewoon in Nederland gemaakte programma's zoals Radar en Spoorloos.

Maandag 4 februari in Radar, om 20.30 uur bij de TROS op Nederland 1

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

het ligt eraan,de ene keer staat het er wel op,en de andere wil je kijken en dan staat het er niet op....

nelfons
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2013 20:52

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door nelfons »

TROS Radar schreef:Het gebeurt iedereen wel eens dat je je favoriete televisieprogramma moet missen. Geen probleem voor mensen die een abonnement hebben op programma gemist. Zij zouden namelijk via hun televisie tot tien dagen terug alle programma's van de Publieke Omroep tot 10 dagen terug kunnen bekijken.

Radar ontving echter veel klachten dat programma's niet terug te vinden zijn via programma gemist. En dat zijn dan geen programma's waar rechten op rusten, maar gewoon in Nederland gemaakte programma's zoals Radar en Spoorloos.

Maandag 21 januari in Radar, om 20.30 uur bij de TROS op Nederland 1

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door tenormin »

Ivo Niehe, toch ook TROS als ik me niet vergis, kon ik "vroeger" gewoon op internet terugzien. Nu niet meer. Bij Downton Abbey kan ik me nog iets voorstellen, maar waarom de TV Show niet meer?

plankvoordekop
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 nov 2012 19:12

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door plankvoordekop »

De uitzendingen van zondagavond van yvo niehe worden de woensdag opvolgend herhaald rond 14.10 uur op Nederland 2! De uitzendingen zijn NIET via uitzending gemist op tv of online terug te zien.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

plankvoordekop schreef:De uitzendingen van zondagavond van yvo niehe worden de woensdag opvolgend herhaald rond 14.10 uur op Nederland 2! De uitzendingen zijn NIET via uitzending gemist op tv of online terug te zien.

jawel 2 wk terug stond hij er wel ineens op?ra ra?

zo gaat het met alles de ene keer wel en de andere keer niet...

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik snap het probleem niet. Ik ben nog nooit thuisgebleven voor een programma; als ik iets mis, jammer dan. Wat is er nou zo erg aan om een keertje Ivo Niehe en dergelijke te missen? Ik zou er echt geen cent voor over hebben.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door ciske »

Ben het met Miepje eens, hier nog 1 die zoiets heeft van jammer dan, of je moet thuis blijven.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nee ik betaal er ook niet voor :lol: :lol: mijn tv gaat via internet en die heeft een app.....uitzending gemist..

lig er ook niet wakker van..
maar lig snachts vaak wakker en denk ik ,nou ga ik maar wat terug kijken...
sommige dingen zijn wel leuk....ik vertrek,weet ik veel en dan denk je oh ja dat zal wel geweest zijn en dan staat het er niet op..

gaat ook niet om het feit...dat je baalt dat je het mist,maar ze bieden het aan en doe het dan goed.
want er zijn mensen die betalen er wel voor via diagitale tv....
die een decoder kastje hebben...

niet iedereen is het zelfde....wat de ene wel leuk vind hoeft de ander niet leuk te vinden...
de een leest graag,sport graag,wandelt graag,fotografeert graag ect en de ander die vind dit terug kijken leuk....toch? :wink:

meestal kijk ik maar gewoon aar 24 kitchen val ik wel in slaap,

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik kijk nog nauwelijks TV, alleen teletekst, heb nou niet het idee dat ik iets mis... Als ik af en toe die opgeblazen koppen zie in programma's dat ik me afvraag waar het nou over gaat... kookprogramma's, woonprogramma's, loterijprogramma's, programma's waarin 'bekende' figuren voortdurend laten weten hoe goed ze op de hoogte zijn van... ja, van wat? Dan al die talentenprogramma's, schei toch uit.

Ik heb mijn huisje en mijn tuintje, doe mijn boodschapjes, volg in grote lijnen de gebeurtenissen in de wereld, en verder interesseren de media, behoudens internet, me geen biet. Als ik een nieuw recept wil hebben pak ik een van mijn kookboeken of kijk op het net, als ik wil verhuizen schrijf ik me ergens in en reageer als ik iets leuks zie, als ik muziek wil luisteren dan zijn er mogelijkheden zat...

'Programma gemist' mis ik echt niet.

O nee, ik zie dat dit item gisteravond al behandeld zou moeten zijn. Geen idee, ik heb niet gekeken, en ik ben dus niet van plan dat terug te zien...

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

wat ik al zei,gelukkig is iedereen dus anders :wink: ik kan niet tuinieren....enz

dus mensen die wat minder om handen hebben of gewoon fan zijn van iets....
bv spoorloos....die willen dat wel graag zien,wordt toch aangeboden,daar gaat het topic over...

en ja ach in kranten WA en hier op het forum weten sommige mensen het ook allemaal beter dus wat nou beter is de krant,forum of tv....een pot nat..

maar wat ik al zei,gelukkig is iedereen anders...

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door tenormin »

Zo lijkt het erop of ik een analfabeet ben die alleen maar T.V. programma's wil terugzien. Als iets je interesse heeft (wat ligt aan de gasten van Ivo Niehe) wil ik dat terug kunnen zien (kan dus, met dank aan plankvoordekop); zo zijn er weer enige afleveringen van Joris Linsen in een nieuwe serie "Showroom". Van mij mag iedereen zich intellectueel noemen en neerkijken op mensen zoals ik: maar juist zo'n programma over hoe mensen kunnen/willen leven intrigeert mij nu buitengewoon. Okay, dan maar een domme kijker. Gelukkig heet dat: vrijheid, blijheid.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@vogels

oh ja is dat zo? daar heb ik niet eens bij stil gestaan...bedankt voor de tip!

wat me wel opviel....kan nu ook sbs,net 5 en veronica terug kijken...dat ik daar meer op terug kon kijken als toen ik betaalde voor digitaal??

ik heb nu ook digitaal alleen module en daar kan je niet op terug kijken,(maar dat weet je denk ik wel :wink: )


gewoon algemeen

nou als je tv wilt kijken wat dan ook wilt niet zeggen dat je niet intellectueel bent hoor :wink:
ik kijk veel discovery en national geographic en daar leer je ook het een en ander van...
iedereen moet gewoon lekker kijken wat ie zelf wilt kijken...

en of je tv wilt kijken....zo heeft iedereen wat...ik lees ook veel,heel veel,maar ja in de avond gaat toch de tv aan,....en ik kan lezen en kijken tegelijk :lol:

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door witte angora »

tenormin schreef:Zo lijkt het erop of ik een analfabeet ben die alleen maar T.V. programma's wil terugzien.
Ik vind dat je voor een analfabeet dan toch aardig je toetsenbord kan roeren op dit forum. :wink:

@ rozemarijntje en tenormin:
Ben ik helemaal met jullie eens, gelukkig heeft iedereen een vrijheid van levensstijl zeg maar. Mensen kunnen en mogen zelf invulling geven aan hun leven, en ik dacht dat we dat maar zo moesten houden, of niet dan.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door Jolijn »

Miepje1 schreef:Ik snap het probleem niet. Ik ben nog nooit thuisgebleven voor een programma; als ik iets mis, jammer dan. Wat is er nou zo erg aan om een keertje Ivo Niehe en dergelijke te missen? Ik zou er echt geen cent voor over hebben.
En soms kan het heel erg jammer zijn om iets te missen, een programma waarin je zelf te zien bent bijv. of een familielielid/je volgt een serie en bent heel benieuwd naar de afloop/ je wilt een programma (terug)zien waarin tips, wetenswaardigheden over iets dat je aangaat.
Het is idd geen wereldprobleem, maar ieder z'n meug. Waar bijv. jij je druk om maakt, boeit een ander weer niet.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door witte angora »

Volgens mij kun je via internet programma's ook terug zien, er zijn wel een aantal sites.

http://www.programmagemist.nl/
http://www.uitzendinggemist.nl/
http://www.uitzendinggemist.net/zenders/rtl-4.html
http://www.igemist.nl/

hoontje
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2012 11:51

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door hoontje »

Wat ik niet snap is het verschil in beeldkwaliteit: sommige programma s zijn in HD kwaliteit, maar Tros Radar bijvoorbeeld is zo grofkorrelig dat het wel 640 bij 480 lijkt!
Hoe komt dat eigenlijk?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

vogels schreef:
rozemarijntje schreef:@vogels

oh ja is dat zo? daar heb ik niet eens bij stil gestaan...bedankt voor de tip!

wat me wel opviel....kan nu ook sbs,net 5 en veronica terug kijken...dat ik daar meer op terug kon kijken als toen ik betaalde voor digitaal??

ik heb nu ook digitaal alleen module en daar kan je niet op terug kijken,(maar dat weet je denk ik wel :wink:
Op publieke omroep via app Samsung kun je bijv. ook de KRO detectives zien, Downton Abbey enz. Via provider krijg je die helemaal niet. Sbs enz. ook het e.e.a. gratis via app Samsung. Enige nadeel is dan wel dat je analoog kijkt, maar vind zelf de analoge kwaliteit bij de Samsung best te doen.
ja idd sbs is iets slechter van kwaliteit maar idd goed te doen,ik ben de enige die kijkt...meestal als ik niet kan slapen.. :wink:

ja,had dat eerlijk gezegd niet in de gaten dat je dan wel eens meer zou kunnen zien...doordat je die app hebt...

nou die serie u die kijken we anders :wink:

nou idd wa,iedereen moet lekker zelf weten hoe hij of zei zijn leven invult...
de ene vind dit leuk en de ander dat......en wat jolijn zegt idd....ik heb wel eens op man bijt hond de gemiste versie zitten wachten zat een bekende in,was vergeten op te nemen...
not....kwam niet,nou gelukkig kon ik het via via terug zien ....

uh was een normaal persoon in man bijt hond ihihiih er komen wel eens ....uh onderwerpen voorbij,maar dit was serieus :wink:

@vogels bedankt,weer wat geleerd!!!!over dat je via samsung dus meer ziet,verklaard waarom vriendin zit,nee staat er niet op,jawel!!
maar goed heeft net ook de samsung besteld dus zal daar wel blij mee zijn dan... :wink:

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door Inter »

Moet je dan voor SBS 6 uitgezonderd Hart van Nederland , Shownieuws en Piet niet betalen ?
Ik heb geen Samsung maar Philips Voorheen heette dat Net TV nu Smart TV .

Helaas dan geen SBS 6 zenders ( met Veronica , Net 5 ) Kan wel RTL en Publieke Omroep dan tot 10 dagen terug kijken .
Na 7 dagen wel niet meer terug te vinden ( zie bijvoorbeeld maar een keer maandag ) tenzij je het bij de favorieten zet .
Maar ik heb dan wel Hardware TV en zo .

Bij UPC moet je een royaal ( of het ook tegenwoordig heet ) abbo nemen voor 10 dagen .Bij SBS zijn ze ook dan nooit gratis .Maar wel weer de belg .

Wat mij opvalt dat opsporing verzocht altijd zo gauw is verdwenen .

Maar gezien de weinige reacties hier maakt het voor vele niet uit .

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Programma gemist

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nee met de samsung niet betalen,gaat via internet zeg maar,smart..


Eerlijk gezegd kijk ik niet hoe lang het erop staat,meestal denk ik,als ik niet ks
An slapen,ff kijken of er nog wat te zien is...
Maar 10 dg bij ned 123 wel..sbs weet ik niet..

Denk dat ze misschien kijken wat mensen veel kijken?? Weet ook niet hoe het werkt..

Gesloten