LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Angorawol

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Angorawol

Ongelezen bericht door tenormin »

ik vind dat er nogal wat ophef wordt gemaakt over dit onderwerp, terwijl er toch behoorlijk wat dieren zijn die veel zwaarder mishandeld worden en daarbij ook nog het leven laten.
maar over mijn leeftijd: ik voel me eigen wel 16..is dat ook goed?
Sorry, maar kan nauwelijks geloven wat ik hier lees: nogal wat ophef en verder: behoorlijk wat dieren die veel zwaarder mishandeld worden. Ben uiteraard tegen elke vorm van dierenmishandeling maar dat je er zo laconiek over kan schrijven, daar begrijp ik werkelijk niet veel van.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Angorawol

Ongelezen bericht door kokka »

tja wat zal ik daar op zeggen. ik heb de uitzending gezien, en ik vond het behoorlijk naar om te zien hoe ze dat arme konijntje kaal plukten. de diertjes die ja daarna in de hokken zag zitten zagen er volgens mij wel weer redelijk rustig uit. ze zaten niet weg gedoken ofzo. Er zijn nu weer een heleboel mensen die schande spreken van deze praktijken om vervolgens bij de eerstvolgende aanbieding van een angora-wollen trui hard naar de winkel te rennen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Angorawol

Ongelezen bericht door tenormin »

@kokka, dan heb je zeker een ander filmpje gezien dan ik. Er was n.l. ook een Nederlands you tube filmpje waar een mevrouw een Angora konijn knipte. Net als het trimmen van een hond. Dat was niet erg en deed het beest geen pijn. Dat andere filmpje moest je op sommige sites zelfs je leeftijd doorgeven om het te mogen zien. Dus misschien heb je het onschuldige filmpje gezien.

veltmuisje
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 nov 2013 15:12

Re: Angorawol

Ongelezen bericht door veltmuisje »

[quote="tenormin"]@kokka, dan heb je zeker een ander filmpje gezien dan ik. Er was n.l. ook een Nederlands you tube filmpje waar een mevrouw een Angora konijn knipte. Net als het trimmen van een hond. Dat was niet erg en deed het beest geen pijn. Dat andere filmpje moest je op sommige sites zelfs je leeftijd doorgeven om het te mogen zien. Dus misschien heb je het onschuldige filmpje gezien.[/quo

gelukkig zijn er meer mensen zoals ik, die het totaal niet begrijpen dat er zo onverschillig over gedacht wordt.als zo'n konijn de keus zou hebben zou die wel liever dood zijn dan om de zoveel tijd weer geplukt te worden maar ze kunnen geen zelfmoord plegen.

Gesloten