LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Tuihanti
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2015 20:49

Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door Tuihanti »

Hallo,

Ik ben André van der Molen en heb een WIA voor ongveer 61% voor hart, rug, longen en depressie.

Mijn werkgever betaald een deel van de WIA uitkering,
Nu zegt mijn werkgever dat ik bij de Arboarts 2 afspraken heb gemist.
Ik heb hier echter geen enkel bericht van ontvangen en was me van geen kwaad bewust, tot de aangetekende brief van vandaag.
In de brief staat dat de casemanager van mijn werkgever aan het UWV gaat vragen om nu 10% van het inkomen in te houden. Kan dat zo maar zonder hoor en wederhoor?
De casemanager heeft als het goed is mijn e-mailadressen en telefoonnummer. Een berichtje en ik was geïnformeerd geweest en had dan in ieder geval de 2 afspraak niet gemist.

Ik weet het, het komt vreemd over maar ik heb werkelijk niets ontvangen.
Er wordt hier wel vaker niet netjes op de juist plek bezorgd en mijn directe buren zijn geen fan van mij, na een klacht van mij over geluidsoverlast. Ik weet het niet, maar het zou kunnen.
Helaas kan enkel de zender er verdere info over opvragen bij de postbezorger.
Het probleem is dat ik nooit kan bewijzen iets niet te hebben ontvangen en mijn werkgever ook niet kan bewijzen dat het in mijn brievenbus terecht is gekomen. Wat nu?

Ik kom zo behoorlijk in de financiële problemen.

Al vast bedankt.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het probleem is dat ik nooit kan bewijzen iets niet te hebben ontvangen en mijn werkgever ook niet kan bewijzen dat het in mijn brievenbus terecht is gekomen. Wat nu?
Postbezorging is onbetrouwbaar. De verzender moet kunnen bewijzen dat de brief is verzonden. Jij hoeft niet te bewijzen dat de brief niet is aangekomen. Je kan dus het beste bezwaar gaan aantekenen tegen deze handelswijze.

Tuihanti
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2015 20:49

Re: Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door Tuihanti »

Hallo Bob, dank je voor je snelle reactie.

Ik zal je advies volgen en daar morgen de nodige stappen in gaan ondernemen.
Hoe ik bij mijn werkgever aan kan kaarten weet ik nog niet.
Ik heb al wel een verzoek om duidelijkheid ingediend, bij de casemanager, over de manier waarop ik een andere casemanager kan krijgen vanwege deze handelswijze.
Morgen belt mijn advocaat me terug om me te vertellen of ik nog poststukken van hem heb gemist.
De advocaat behandeld mijn beroep in zake afkeuringspercentage en die heb ik vanmiddag direct gebeld om te vragen.
Ik zal het UWV dan ook maar vragen of ze zaken hebben gestuurd. Misschien moet ik dit dan ook maar schriftelijk en aangetekend gaan doen. Heel prettig als je stressvrij moet proberen te blijven. Dat gaat op deze manier niet echt lukken.
Allen ga ik dan maar verzoeken mij via mail in te lichten als er een poststuk naar me onderweg is. Dan kan ik tijdig handelen als er niets aankomt.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door sjohie »

Tuihanti schreef:Hallo,

Ik ben André van der Molen en heb een WIA voor ongveer 61% voor hart, rug, longen en depressie.

Mijn werkgever betaald een deel van de WIA uitkering,
Nu zegt mijn werkgever dat ik bij de Arboarts 2 afspraken heb gemist.
Ik heb hier echter geen enkel bericht van ontvangen en was me van geen kwaad bewust, tot de aangetekende brief van vandaag.
In de brief staat dat de casemanager van mijn werkgever aan het UWV gaat vragen om nu 10% van het inkomen in te houden. Kan dat zo maar zonder hoor en wederhoor?
De casemanager heeft als het goed is mijn e-mailadressen en telefoonnummer. Een berichtje en ik was geïnformeerd geweest en had dan in ieder geval de 2 afspraak niet gemist.

Ik weet het, het komt vreemd over maar ik heb werkelijk niets ontvangen.
Er wordt hier wel vaker niet netjes op de juist plek bezorgd en mijn directe buren zijn geen fan van mij, na een klacht van mij over geluidsoverlast. Ik weet het niet, maar het zou kunnen.
Helaas kan enkel de zender er verdere info over opvragen bij de postbezorger.
Het probleem is dat ik nooit kan bewijzen iets niet te hebben ontvangen en mijn werkgever ook niet kan bewijzen dat het in mijn brievenbus terecht is gekomen. Wat nu?

Ik kom zo behoorlijk in de financiële problemen.

Al vast bedankt.
Wat ik me dan afvraag, als dat fout bezorgen blijkbaar vaker/eerder is gebeurd, waarom heb je dit dan niet doorgegeven aan je werkgever? Ik bedoel, jij hebt hen/dat geld een stuk harder nodig dan zij jou, en communicatie werkt 2 kanten op. Een mailtje van die strekking naar hen toe, had je evenveel tijd en moeite gekost dan een topic hier op dit forum openen.

Tuihanti
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2015 20:49

Re: Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door Tuihanti »

Er zijn legio klachten geweest in het verleden dat zelfs het NOS er ook al over heeft bericht. Het is al jaren een landelijk fenomeen. Bob weet dat ook. Dat is er al vanaf de privatisering van de post bezorging. Dan mag je dat toch wel publiekelijk bekend noemen? Moet ik dat nog mailen dan?
Sorry maar, dat is belachelijk.

Dat staat, volgens mij, ook helemaal los van beschuldigen, oordelen, veroordelen en bestraffen zonder hoor en wederhoor. Bestraffen zonder proces is willekeur en mag niet volgens de grondwet. Daar zal vast wel weer iets voor zijn bedacht, maar de grondwet overtroeft alle andere wetten en regels. Wetten en regels mogen nooit in strijdt zijn met de grondwet. Dan dient de grondwet gevolgd te worden. Het staat er in.
Iedereen kan het lezen. Daar overheen troeft het EVRM en daaroverheen nog het IVRM. In allen moet er een proces van hoor en wederhoor hebben plaats gevonden en een schuld die aan je te wijten is aanwezig zijn alvorens straffen is toegestaan. Daar is niets van gebeurd.

Ik ben daar boos over want ik was beveiligingsbeambte. Nooit oordelen zonder hoor en wederhoor.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door puma73 »

Tuihanti schreef:Er zijn legio klachten geweest in het verleden dat zelfs het NOS er ook al over heeft bericht. Het is al jaren een landelijk fenomeen. Bob weet dat ook. Dat is er al vanaf de privatisering van de post bezorging. Dan mag je dat toch wel publiekelijk bekend noemen? Moet ik dat nog mailen dan?
Sorry maar, dat is belachelijk.

Dat staat, volgens mij, ook helemaal los van beschuldigen, oordelen, veroordelen en bestraffen zonder hoor en wederhoor. Bestraffen zonder proces is willekeur en mag niet volgens de grondwet. Daar zal vast wel weer iets voor zijn bedacht, maar de grondwet overtroeft alle andere wetten en regels. Wetten en regels mogen nooit in strijdt zijn met de grondwet. Dan dient de grondwet gevolgd te worden. Het staat er in.
Iedereen kan het lezen. Daar overheen troeft het EVRM en daaroverheen nog het IVRM. In allen moet er een proces van hoor en wederhoor hebben plaats gevonden en een schuld die aan je te wijten is aanwezig zijn alvorens straffen is toegestaan. Daar is niets van gebeurd.

Ik ben daar boos over want ik was beveiligingsbeambte. Nooit oordelen zonder hoor en wederhoor.
UWV is aanklager, rechter en beul, die voert uit zoals de wet het voorschrijft.

Je kunt wel met allerlei wetten en regels gaan smijten, het enige wat je kunt doen is bezwaar maken.

Tuihanti
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2015 20:49

Re: Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door Tuihanti »

Eum in dit geval geeft de casemanager dit in de aangetekende brief aan.
Niet het UWV. Althans nog niet. Dat zal dan nog wel komen.
Dat het UWV aanklager, rechter en beul is wist ik al wel. Het is ook de slager die zijn eigen vlees keurt als je in bezwaar gaat. Dan ga je naar de rechter en die wordt door de zelfde overheid betaald als het UWV. Vroeger wisten we het ook al: wie betaald bepaald.. Voel je het al? Precies er is geen recht meer in dit land. Ik snap niet dat we dit met z'n allen pikken in dit land en telkens de zelfde prutsers kiezen.

Ik ga zeker bezwaar maken al val ik er dood bij om. Na het bezwaar is er de gang naar de rechter.
Die wetten kan ik er dan in meenemen. Dat zal ik zeker gaan proberen, als de advocaat mee wil denken.
Het is naast een financieel probleem ook nog eens een principe kwestie.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door olaf79 »

Tuihanti schreef:Eum in dit geval geeft de casemanager dit in de aangetekende brief aan.
Niet het UWV. Althans nog niet. Dat zal dan nog wel komen.
Dat het UWV aanklager, rechter en beul is wist ik al wel. Het is ook de slager die zijn eigen vlees keurt als je in bezwaar gaat. Dan ga je naar de rechter en die wordt door de zelfde overheid betaald als het UWV. Vroeger wisten we het ook al: wie betaald bepaald.. Voel je het al? Precies er is geen recht meer in dit land. Ik snap niet dat we dit met z'n allen pikken in dit land en telkens de zelfde prutsers kiezen.

Ik ga zeker bezwaar maken al val ik er dood bij om. Na het bezwaar is er de gang naar de rechter.
Die wetten kan ik er dan in meenemen. Dat zal ik zeker gaan proberen, als de advocaat mee wil denken.
Het is naast een financieel probleem ook nog eens een principe kwestie.
Ik zou wat minder hard van te toren blazen en je baas gewoon netjes uitleggen dat je echt die uitnodigingen voor de afspraak bij de arts niet hebt ontvangen en dat er wel vaker post kwijt raakt bij jouw in de wijk. Verder zou ik ook oppassen met rechters te beschuldigen van partijdigheid als ze uitspraak moeten doen over overheidsinstanties want rechters fluiten die juist heel vaak terug.

Bottomline: jij hebt niets ontvangen, zij kunnen het niet bewijzen dat het verstuurd en aangekomen is. Dus sta je in je recht, tenzij jij zelf een afspraak had moeten maken. Dan ben je nalatig geweest.

Tuihanti
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2015 20:49

Re: Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door Tuihanti »

Hoezo netjes uitleggen. Daar heb ik nu net geen gelegenheid voor gekregen. Dat station is door het handelen van de manager toch al lang gepasseerd en nu net het probleem!! Als ik daar de gelegenheid voor had gekregen was er misschien helemaal geen probleem geweest.
Er wordt mij dan ook nergens naar gevraagd maar medegedeeld. Daar moet ik het dan mee doen!

Ik had een goed inkomen. Ik werd ziek op meerdere vlakken.
Ik heb altijd doorgelopen en me zeldzaam ziek gemeld. Tot mijn lichaam er de brui aan gaf.
Door een theoretische restcapaciteit van iets minder dan de helft nu niet meer.
Het is dubbeltjes draaien.
Dat ligt nu bij de advocaat en kan ik niets over zeggen.
Vaste lasten los je niet even op. Ik kan niet even stoppen met huur betalen.
Toeslagen heb ik geen recht op. Buiten dat om is het gewoon niet terecht.
De casemanager mag voorzichtiger omspringen met de macht die ze heeft.
Dat is niet verboden. Ze kiest er voor om dat niet te doen.
Eerst een contactmoment zoeken en afwachten wat daar uit komt zou een goede methode zijn.
Even een belletje of een mailtje. Een kleine moeite.
Daar is enkel geen sprake van geweest. Kan ik het helpen als mijn post niet geleverd wordt?
Ik dacht het niet. Waarom moet ik er dan voor bloeden?
Mag je niet enorm kwaad van worden van onrecht? Ik denk het wel.

Ik blaas echt niet hoog van de toren. Het eerste juridische verhaal is lopende.
Het is het enige wapen dat ik heb naast sociale media. De laatste heb ik nog niet ingezet.
Er bestaat namelijk ook nog zo iets als recht op vrije meningsuiting.
Zolang ik het maar netjes bij de waarheid houdt, ik zorg eerst voor bewijs, is er geen sprake van smaad.
Ik ben dan wel een klein mannetje maar niet bang voor groot.

Als iedereen eens omhoog kwam veranderde er wel iets. Helaas blijft iedereen zitten.
Men is bang voor de grote bedrijven als de staat.
Ik heb niet veel meer te verliezen en dus niet veel om bang voor te zijn.

Hoe vaak ben jij zelf zo behandeld? Hoe blijf jij er dan zo koeltjes onder?
Dat wil ik ook wel want ik slaap vannacht niet. Ik zit vol met adrenaline en cortisol.
Ik voel het door mijn aders gieren. Ik ben sinds mijn hartinfarct veranderd. Waar ik voorheen tijdens calamiteiten een ijsblokje was ben ik nu het tegenovergestelde. Ik ken me zelf niet meer.
Ik draai hier zo langzaam aan compleet op door dus ik ga stoppen met reageren.
Ik heb het gevoel me te moeten verdedigen waar ik niets verkeert deed. Dat is waanzin.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Misschien kunnen ze het voortaan via email sturen? Vragen kan altijd.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door puma73 »

Tuihanti schreef:Eum in dit geval geeft de casemanager dit in de aangetekende brief aan.
Niet het UWV. Althans nog niet. Dat zal dan nog wel komen.
Dat het UWV aanklager, rechter en beul is wist ik al wel. Het is ook de slager die zijn eigen vlees keurt als je in bezwaar gaat. Dan ga je naar de rechter en die wordt door de zelfde overheid betaald als het UWV. Vroeger wisten we het ook al: wie betaald bepaald.. Voel je het al? Precies er is geen recht meer in dit land. Ik snap niet dat we dit met z'n allen pikken in dit land en telkens de zelfde prutsers kiezen.

Ik ga zeker bezwaar maken al val ik er dood bij om. Na het bezwaar is er de gang naar de rechter.
Die wetten kan ik er dan in meenemen. Dat zal ik zeker gaan proberen, als de advocaat mee wil denken.
Het is naast een financieel probleem ook nog eens een principe kwestie.
Ik zou heel gauw gaan verhuizen naar een land waar u dit niet hoeft t pikken. Echter ik denk niet dat u zo'n land zult vinden. Uw vooringenomenheid zal u nog een keer goed de das om doen.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door sjohie »

Tuihanti schreef:Hoezo netjes uitleggen. Daar heb ik nu net geen gelegenheid voor gekregen. Dat station is door het handelen van de manager toch al lang gepasseerd en nu net het probleem!! Als ik daar de gelegenheid voor had gekregen was er misschien helemaal geen probleem geweest.
Er wordt mij dan ook nergens naar gevraagd maar medegedeeld. Daar moet ik het dan mee doen!

Ik had een goed inkomen. Ik werd ziek op meerdere vlakken.
Ik heb altijd doorgelopen en me zeldzaam ziek gemeld. Tot mijn lichaam er de brui aan gaf.
Door een theoretische restcapaciteit van iets minder dan de helft nu niet meer.
Het is dubbeltjes draaien.
Dat ligt nu bij de advocaat en kan ik niets over zeggen.
Vaste lasten los je niet even op. Ik kan niet even stoppen met huur betalen.
Toeslagen heb ik geen recht op. Buiten dat om is het gewoon niet terecht.
De casemanager mag voorzichtiger omspringen met de macht die ze heeft.
Dat is niet verboden. Ze kiest er voor om dat niet te doen.
Eerst een contactmoment zoeken en afwachten wat daar uit komt zou een goede methode zijn.
Even een belletje of een mailtje. Een kleine moeite.
Daar is enkel geen sprake van geweest. Kan ik het helpen als mijn post niet geleverd wordt?
Ik dacht het niet. Waarom moet ik er dan voor bloeden?
Mag je niet enorm kwaad van worden van onrecht? Ik denk het wel.

Ik blaas echt niet hoog van de toren. Het eerste juridische verhaal is lopende.
Het is het enige wapen dat ik heb naast sociale media. De laatste heb ik nog niet ingezet.
Er bestaat namelijk ook nog zo iets als recht op vrije meningsuiting.
Zolang ik het maar netjes bij de waarheid houdt, ik zorg eerst voor bewijs, is er geen sprake van smaad.
Ik ben dan wel een klein mannetje maar niet bang voor groot.

Als iedereen eens omhoog kwam veranderde er wel iets. Helaas blijft iedereen zitten.
Men is bang voor de grote bedrijven als de staat.
Ik heb niet veel meer te verliezen en dus niet veel om bang voor te zijn.

Hoe vaak ben jij zelf zo behandeld? Hoe blijf jij er dan zo koeltjes onder?
Dat wil ik ook wel want ik slaap vannacht niet. Ik zit vol met adrenaline en cortisol.
Ik voel het door mijn aders gieren. Ik ben sinds mijn hartinfarct veranderd. Waar ik voorheen tijdens calamiteiten een ijsblokje was ben ik nu het tegenovergestelde. Ik ken me zelf niet meer.
Ik draai hier zo langzaam aan compleet op door dus ik ga stoppen met reageren.
Ik heb het gevoel me te moeten verdedigen waar ik niets verkeert deed. Dat is waanzin.
Je hebt inderdaad zo te lezen niks bewust verkeerd gedaan, dat zal ik ook zeker niet beweren. Echter kan iemand ook zeggen/vinden dat het uitblijven van brieven/communicatie in een langlopend traject als het deze, je wel wat op had kunnen gaan vallen, en je tot enige respons had kunnen triggeren. (mailtje naar werkgever wat ik al eerder noemde)

En het detailniveau en micromanagement wat jij blijkbaar wenst, zelfs bijna eist meen ik op te maken uit je tekst, van je casemanager, vind ik wel wat vergezocht. Als ze met al haar cases individueel een "contactmoment zoekt en afwacht" is zij veel langer met haar werk bezig, en als het voor haar "een kleine moeite" is volgen jou, waarom is dat dan vice-versa niet zo? Het komt op mij over dat jij alleen zit te wachten in je loopgraaf, klaar om te schieten als ze iets doen of nalaten wat je niet uitkomt, maar daar kom jij uiteindelijk niet verder mee.

Tuihanti
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2015 20:49

Re: Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door Tuihanti »

Het is zeer eenvoudig een ontvangst en leesbevestiging aan te zetten in Outlook.
Daar hoef je dan zelf verder niets meer voor te doen. Gaat automatisch.
Ik gebruik het zelf ook consequent en constant.
Als men op de eerste uitnodiging niet reageert kan men eerst een gratis mail sturen.
Scheelt ook nog een envelop, met een A4-tje en portokosten en is beter voor het milieu.
Je kunt er zelfs een standaard template mailtje van maken i.v.v. U was niet aanwezig op een afspraak. Ik verzoek u z.s.m. contact met mij op te nemen via mailadres of telefoonnummer op dd omstreeks .. uur. En dan de onderschrift. Hoe makkelijk kun je het maken.
Als de cliënt geen mail heeft kun je overgaan tot de telefoon. Werkt dat ook niet heb jij je best gedaan en schrijf je een standaard brief. Meer kun je niet verwachten. Er kan altijd iets mis gaan.
Dan is het altijd wijs om een andere communicatievorm te proberen. Ik garandeer je dat het werkt en er veel minder vaak dingen mis lopen.

Ik ben niet aan het micromanagen. Ik wordt gemanaged. Ik heb niets te vertellen.
De macht ligt feitelijk gewoon bij het bedrijf en het UWV!
Ik ben een analytisch mens. Ik zoek oplossingen door eerst de oorzaak op te sporen. Door het wegnemen van de oorzaak los je iets op zowel feitelijk als in potentie voor de toekomst.

Als zij een foutje maken kan dat grote consequenties hebben voor de cliënt. Als een foutje dan nog simpel op te lossen was ging het nog wel, maar ze hebben het enorm moeilijk gemaakt met bezwaar procedures en bureaucratie. Dan moet je als bedrijf of UWV ook voorzichtiger zijn. Macht brengt ook verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid met zich mee.

Begrijp je wat het met een mens doet als je complete existentie gevaar loopt door zo iets lulligs als communicatie problematiek op wat voor manier dan ook? Dat is geen kleinigheidje.

Het is altijd makkelijk over anderen te oordelen als je niet in die schoenen hebt gelopen.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door sjohie »

Tuihanti schreef:Het is zeer eenvoudig een ontvangst en leesbevestiging aan te zetten in Outlook.
Daar hoef je dan zelf verder niets meer voor te doen. Gaat automatisch.
Ik gebruik het zelf ook consequent en constant.
Als men op de eerste uitnodiging niet reageert kan men eerst een gratis mail sturen.
Scheelt ook nog een envelop, met een A4-tje en portokosten en is beter voor het milieu.
Je kunt er zelfs een standaard template mailtje van maken i.v.v. U was niet aanwezig op een afspraak. Ik verzoek u z.s.m. contact met mij op te nemen via mailadres of telefoonnummer op dd omstreeks .. uur. En dan de onderschrift. Hoe makkelijk kun je het maken.
Als de cliënt geen mail heeft kun je overgaan tot de telefoon. Werkt dat ook niet heb jij je best gedaan en schrijf je een standaard brief. Meer kun je niet verwachten. Er kan altijd iets mis gaan.
Dan is het altijd wijs om een andere communicatievorm te proberen. Ik garandeer je dat het werkt en er veel minder vaak dingen mis lopen.

Ik ben niet aan het micromanagen. Ik wordt gemanaged. Ik heb niets te vertellen.
De macht ligt feitelijk gewoon bij het bedrijf en het UWV!
Ik ben een analytisch mens. Ik zoek oplossingen door eerst de oorzaak op te sporen. Door het wegnemen van de oorzaak los je iets op zowel feitelijk als in potentie voor de toekomst.

Als zij een foutje maken kan dat grote consequenties hebben voor de cliënt. Als een foutje dan nog simpel op te lossen was ging het nog wel, maar ze hebben het enorm moeilijk gemaakt met bezwaar procedures en bureaucratie. Dan moet je als bedrijf of UWV ook voorzichtiger zijn. Macht brengt ook verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid met zich mee.

Begrijp je wat het met een mens doet als je complete existentie gevaar loopt door zo iets lulligs als communicatie problematiek op wat voor manier dan ook? Dat is geen kleinigheidje.

Het is altijd makkelijk over anderen te oordelen als je niet in die schoenen hebt gelopen.
Dan zou jij tot dezelfde conclusie zijn gekomen als ik een aantal posts terug, en dat is dat de snelste en simpelste oplossing is, je werkgever op de hoogte brengen van de matige PostNL bezorging in je buurt, en een ander manier van communiceren afspreken, bijvoorbeeld per email. Dát kan jij prima zelf initiëren en via die manier veranderen, alle wetgeving, Co2 belasting en ultimo de PostNL bezorger niet.

Tuihanti
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2015 20:49

Re: Post niet bezord 10% korting op de WIA?

Ongelezen bericht door Tuihanti »

Inmiddels heb ik contact gehad met de werkgever.
Ik krijg het voordeel van de twijfel. De uiting om 10% te laten korten bleek bedoeld te zijn om wakker te schudden. Dit wordt niet uitgevoerd. Nou dat wakkerschudden is enorm goed gelukt. Mail zal nu als communicatie middel worden meegenomen in de verdere communicatie i.v.m. de onbetrouwbaarheid van de postbezorging. Uiteindelijk is het een leermoment voor beide partijen geworden.

Het is voor mij nu opgelost en heb een nieuwe afspraak voor de Arboarts. :)

Iedereen bedankt voor de input. :wink:

Gesloten