LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] weet me geen raad meer

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
cynthia40
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2007 21:56

weet me geen raad meer

Ongelezen bericht door cynthia40 »

Hallo allemaal, ik hoop dat ik antwoord/tips kan krijgen ik weet het niet meer.
Ik heb papieren gekregen voor aanvraag WIA. Ik ben druk bezig om weer aan het werk te komen. Heb een zware operatie achter de rug.Loop ziekenhuis in en uit om weer terug te komen in de maatschappij.
Nu ben ik vandaag bij de commit geweest de bedrijfsarts was zo negatief kan u wel stofzuigen, ik zei in huis moet ik het in ettappes doen. Dan kan u ook niet aan het werk. Ik zei maar op het werk lopen er meer mensen die het wel kunnen doen dan kan ik wel wat anders op dat moment gaan doen. Hij was me vergeten al 4 maand ik heb op een gegeven moment maar eens gebeld zo van ik wil graag wat proberen te doen. Ik heb de vraag wel 5 keer gehoord vandaag mevr wat kunt u nog op uw werk en wat denkt u nog te kunnen. En ik heb als enige antwoord ik weet het niet als ik het niet probeer weet ik het niet. Ik heb het gevoel bij hem dat hij samen speelt met de baas. Er moeten papieren komen van mijn baas die ik ook naar de UWV moet sturen nou mijn baas hoeft niets in te sturen. Terwijl ik weet dat hij bij de commit het laagste heeft afgesloten wat ze voor hem doen.

Mijn baas heeft zich al vanaf vorig jaar dec niet laten zien of horen. Maar nu moeten de papieren klaar dus kreeg nu een telefoontje of ik de papieren even wilde invullen en dan weer opsturen naar hem.

Ik wil heel graag proberen wat ik op mijn werk nog kan, dit geef ik al een paar maand aan.

Ik heb bezoek gehad van reintegratie bedrijf, kreeg direct te horen met uw beperkingen word u niet afgekeurd. Ik zei ten eerste wil ik dat niet eens en ten tweede hoe weet u nu wat ik voel.

Ik word zo onzeker over het hele gebeuren ik weet me geen raad meer wat en hoe ik het beste wat kan doen.
Heeft iemand voor mij een antwoord een mens kan veel hebben zeg ik altijd maar het houd voor mij nu wel eens op.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: weet me geen raad meer

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Ook u kan ik in deze maffia materie maar een ding adviseren.

Stap naar een goede advocaat!!

cynthia40
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2007 21:56

Re: weet me geen raad meer

Ongelezen bericht door cynthia40 »

Hallo Eddie2,

Ik ga daar vandaag ook achteraan. Gisteren is er weer vanalles gebeurd. Ik had vorige week iemand van een reintegratiebedrijf dit had ik niet vermeld. Hij zou met mijn baas in overleg omdat ik graag wat wil gaan doen dat ik voor 2 uur in de week naar het werk ga om te kijken wat ik kan doen en voor het sociale aspect. Ik was gisteren blij toen ik van deze man hoorde dat mijn baas het een goed idee vond. Maar mijn baas had begrepen eenmalig 2 uur. Ik zei nee ik heb met hem lang erover gesproken en ik kom iedere week 2 uur.
Voor de zekerheid de man van Salto nog even gebeld hij zei meid ik ben blij dat je voor jezelf opkomt, hij had met mijn baas besproken echt iedere week 2 uur.
Eind van de middag mijn geestelijk gesteldheid ging dusdanig naar beneden. Ik was heel blij dat ik weer wat kon gaan doen ookal is het niet voor zoveel uur. De man van Salto belde me op hij zei er is een communicatie verschil het gaat wel om 2 uur eenmalig. Ik dacht word ik nou gek dan, ik zei tegen hem dit kan niet waar zijn. Hier zit iets achter. Ik zei tegen hem hoe kunt u nu zo ineens alles omdraaien. Ik heb u vanmorgen nog gebeld ik snap het niet meer.
Blijkbaar is het zo dat woorden gewoon worden verdraaid, ik heb me voorgenomen wat ik ook in een mail aan de man van Salto heb gemeld het eerst volgende gesprek met wie dan ook komt er een 3e persoon bij. En lukt dit niet dan neem ik het gesprek op.

Vandaag op zoek naar een goede advocaat, ik word hier ontzettend gestresst van.

In wat voor maatschappij leven we !!!!!!!!!!!

juist
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jul 2007 11:26

Re: weet me geen raad meer

Ongelezen bericht door juist »

Erg genoeg in een maatschappij,waarin de jongere zieken nauwelijks goed geholpen of beschermdt worden
Er zijn er velen van artsen tot werkgevers die gewoon niet geloven dat er jongeren zijn die het werk niet kunnen volhouden,omdat die de juiste voeding nooit kregen

Klachtenwebsite
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2007 16:10

Re: weet me geen raad meer

Ongelezen bericht door Klachtenwebsite »

Binnenkort kunt u klachten melden over Commit-arbo , Interpolis arbo , Achmea Arbo op de volgende websites .


Http://www.commitachmea.nl en http://www.interpolisarbo.nl en http://www.achmeacommit.nl en http://www.achmeapersoneel.nl

De websites hebben als doel de glashelderheid in kaart te brengen ,
tevens zal de werkwijze van deze arbodiensten tegen het licht worden gehouden zodat werknemer en werkgever weten waar ze aan toe zijn .

Gesloten