LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een minister met twee gezichten?

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Een minister met twee gezichten?

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Was ze ook maar zo vriendelijk voor die gevangenen die verbrand zijn onder haar beleid!!!!!!!! Wat wil ze gaan doen? Dat die homo's op rosse zaterdag nog meer speeltjes kunnen kopen? Dit mens hoort achter slot en grendel wegens het besodemieteren van het nederlandse volk
----------------------------------------------------------------------------------
Verdonk: half miljoen voor allochtone homo's

Uitgegeven: 12 november 2006 17:19

AMSTERDAM - Minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie heeft zondagmiddag namens het kabinet een half miljoen euro beschikbaar gesteld om homoseksualiteit onder allochtonen bespreekbaar te maken.

Zij maakte dit in Amsterdam bekend tijdens een discussiemiddag met homokiezers. Belangenorganisatie COC mag voor dit geld een grote campagne voeren om dit te bewerkstelligen.

Reacties op dit bericht? Mail de redactie.
Zoek nieuws over dit onderwerp
Foto bij dit bericht? Stuur hem op!

NU.nl homepage
(c) ANP

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Een minister met twee gezichten?

Ongelezen bericht door antonh »

Eddie 2,
Ik ben het voor 200% met je eens.

Was ze ook maar zo vriendelijk voor die gevangenen die verbrand zijn onder haar beleid!!!!!!!! Wat wil ze gaan doen? Dat die homo's op rosse zaterdag nog meer speeltjes kunnen kopen? Dit mens hoort achter slot en grendel wegens het besodemieteren van het nederlandse volk

Kan ik ook een speeltje krijgen omdat ik al zo lang getrouwd ben???

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Een minister met twee gezichten?

Ongelezen bericht door Eddie2 »

En nu wil ze nog vice premier worden ook hahahaha, wat een arrogantie en wat een overmoed. Wat zijn de beste emigratielanden?

Sunbow
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 dec 2005 09:15

Re: Een minister met twee gezichten?

Ongelezen bericht door Sunbow »

Ik ben het normaal ook 200% met Rita oneens, maar het coc is niet de gene die de gaypride organiseert. Het coc maakt zich (paradoxaal genoeg) o.a. hard voor Irakese homoseksuele asielzoekers die va Rita geen verblijfsvergunning krijgen, omat ze maar van elkaar moeten afblijven, het organiseren van middagen voor mensen die bijvoorbeeld islamitisch en homoseksueel zijn, etc.

donn@
Berichten: 156
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:02

Re: Een minister met twee gezichten?

Ongelezen bericht door donn@ »

:? ik dacht dat het hier over reintergratie ging

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Een minister met twee gezichten?

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Reïntegratie bestaat niet, met mooie woorden en leugens de zakken vullen wel. Moge nu toch wel eens bekend zijn Donn.

brood
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 jan 2006 21:22

Re: Een minister met twee gezichten?

Ongelezen bericht door brood »

Ter geruststelling: Ik heb nog eens heel goed gekeken- net was ze weer op TV- en ze heeft gewoon maar 1 gezicht hoor. wel twee armen en twee benen overigens.

yoram
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 dec 2005 11:47

Re: Een minister met twee gezichten?

Ongelezen bericht door yoram »

hee stelletje kortzichtigen

uitgeprocedeerde asielzoekers zijn geheel in lijn met de door een vorige minister ingevoerde wet onder verantwoording van de dienst justitionele inrichtingen vastgezet in afwachting van uitzetting.
Dus niet Verdonk maar Cohen en niet Verdonk maar (toen nog) Donner.

En als er één minister is die dus niet het volk besodemieterd maar doet wat ze zegt is het wel Verdonk

en voor lui die al het goede met de medemens opheeft zijn sommigen van jullie wel badinerend over homo's.

en jullie , trouwens ik ook, kunnen gerust zijn. De kans dat Verdonk vice-premier wordt is nagenoeg nihil.

Gesloten