LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reintegratie Paswerk

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Suusjeb
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2010 12:42

Reintegratie Paswerk

Ongelezen bericht door Suusjeb »

Vorig jaar juni ben ik in een heftige burnout beland. Jarenlang overbelast geweest op het werk en de laatste klus was de druppel op de gloeiende plaat. De werkgever heeft getracht mij een ontslag met wederzijds goedkeuring te laten tekenen maar dat heb ik niet gedaan en ook de bedrijfsarts is partijdig en op de hand van de werkgever. Ik heb een Deskundigenoordeel aangevraagd bij het UWV en dat is positief voor mij uitgevallen. Het UWV is er van overtuigddat ik niet zal herstellen zolang ik bij dezelfde werkgever blijf (dienstverband van 19 jaar). Ook ik deel die mening

Reintegratie bij een ander bedrijf is dus nodig. Nu moet ik morgen op gesprek komen bij Paswerk. Maar ik ben dus echt een leek op dit gebied. Heb altijd al vanaf mijn 15e gewerkt en nu op mijn 39e overkomt me dit. Geen idee wat me te wachten staat en bovendien zit ik nog midden in de burnout en tevens hebben we te horen gekregen dat we volgende maand gaan beginnen met IVF.

Wat voor indruk zal ik achterlaten als ik tegen de dame van paswerk moet zeggen dat ik nog midden in een burn out zit en al blij ben als ik het red om alleen een boodschap te doen. En dan moet ik ook nog vertellen dat ik binnenkort elke maand 6 a 7 keer in het ziekenhuis moet komen voor controles. Ben zo bang dat ze denken dat ik niet wil, en erg bang dat ik niet geloofd wordt. Ik wil heel graag een andere baan maar hoe moet ik dat doen als ik nog in een burn out zit en hoe zal een werkgever reageren als hij/zij hoort dat ik in de medische mallen molen zit.

Wie wil mij dan hebben? wat kan Paswerk dan voor mij betekenen?

Alle informatie is welkom.

Groetjes, Suus

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Reintegratie Paswerk

Ongelezen bericht door antonh »

@Suus,
jij bepaalt bij welk reïntegratie bedrijf je naar toe gaat.
En geen UWV!!
Teken niets.
En dat je in een burnout zit is niet erg.
Het bedrijf moet je weer op weg helpen naar een reguliere baan rekening houdend met je beperkingen.
En dat zal dus bij een andere werkgever zijn rekening houdend met de wet poortwachter.
Succes.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Reintegratie Paswerk

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Mwah, ik neem aan dat u een normaal i.q. heeft? Dan kan ik u maar een raad geven. Bij Paswerk wegblijven! Dit zijn profiteurs die de 'zwakkeren' genadeloos uitbuiten en intimideren.

En uh, aan niet willen is niets mis. We leven in een vrij land. Een werkgever die u niet wil wordt ook niet op de vingers getikt.

Luco50
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2010 17:20

Re: Reintegratie Paswerk

Ongelezen bericht door Luco50 »

We zullen er allen aan moeten geloven dat sw berdijven steeds meer comerciëler gaan werken,het sociale aspect is er niet meer en zal er ook niet komen meer zolang de VVD CDA PVV aan de macht zullen blijven het enigste wat nog mogelijk zou kunnen is al het werk neerleggen en in staking gaan zelf ben ik ook een gedupeerde binnen de IBN Groep Noord Oost Brabant en nog meer gedupeerde maar die durven hun mond niet open te doen aan allen gedupeerd ga eens staken.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Reintegratie Paswerk

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Luco50,

Daar zit nu net het probleem, Nederland bestaat alleen nog uit rechtste zakkenvullers en daarnaast makke lammetjes die het allemaal blijven pikken.

Zolang er geen actie komt en een ieder op zijn gat blijft zitten achter de bbq en fondue zal dit land steeds meer afglijden naar een bananen republiek. Nu al is er geen enkele sprake meer van beschaving.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Reintegratie Paswerk

Ongelezen bericht door tennis »

Geen idee wat me te wachten staat en bovendien zit ik nog midden in de burnout en tevens hebben we te horen gekregen dat we volgende maand gaan beginnen met IVF. Wat voor indruk zal ik achterlaten als ik tegen de dame van paswerk moet zeggen dat ik nog midden in een burn out zit en al blij ben als ik het red om alleen een boodschap te doen. En dan moet ik ook nog vertellen dat ik binnenkort elke maand 6 a 7 keer in het ziekenhuis moet komen voor controles. Ben zo bang dat ze denken dat ik niet wil, en erg bang dat ik niet geloofd
Als je een burn out hebt, dan ben je ziek, dan hoef je toch niet bang te zijn, wat andere denken.
Denk aan jezelf, dat je weer op de benen komt, en jou leven weer kunt oppakken.
Het bedrijf ken ik niet, maar mijn voorgangers hebben daar zo hun twijfels.
Wat ik wel vind, waarom je in de huidige situatie aan een IVF begint.
Jou lichaam zou dit niet accepteren, en ik zou een mislukking jammer voor jou vinden.
Ik wens jou veel sterkte met jou keuze!

Gesloten