Univé stelt uitkeren compensatie steeds uit

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Vally-d
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2024 17:19

Univé stelt uitkeren compensatie steeds uit

Ongelezen bericht door Vally-d »

Ik ben arbeidsongeschikt verklaard en volledig afgekeurd op me 31e, doordat ik ben aan aangereden met veel te hoge snelheid door een oudere dame die zat te appen achter het stuur welke verzekerd bij Univé. Ik ben mijn Gezin, Eigen Woning, Eigen bedrijf en leven kwijt en zit daar bovenop ook nog even in torenhoge schulden zowel privé als zakelijk door het steeds weer rekken en uitblijven van de compensatie welke Univé per weg verplicht is te voldoen. Univé gaat letterlijk over lijken, onmenselijk hoe je word behandeld. Nu de beste advocaat erop en contact met een beroemde youtuber/influencer om dit schandaal aan te tonen aan heel Nederland en de rest van de wereld. Ookal claimen ze dat je de vruchten van hen plukt en ze zonder winstoogmerk werken, ze zijn enkel maar op je geld uit en ookal denk je verzekerd te zijn ze keren zo min mogelijk uit om zoveel mogelijk winst te kunnen maken. Al 4 jaar strijd en ellende, ondanks alles inmiddels compleet juridisch onderbouwd is nog steeds weer een uitweg zoeken en soms maanden niet reageren op de brieven van mijn advocaat! Van het kastje naar de muur en mij tot financiële wanhoop drijven in de hoop dat ik opgeef. DIT GUN JE NIEMAND! Ik lees steeds vaker dat dit voorkomt, zijn er meer mensen hier bereid een grote claim en vuist te maken richting Univé!?

Moneyman
Berichten: 30152
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Univé stelt uitkeren compensatie steeds uit

Ongelezen bericht door Moneyman »

Vally-d schreef:
02 apr 2024 17:27
Ik lees steeds vaker dat dit voorkomt, zijn er meer mensen hier bereid een grote claim en vuist te maken richting Univé!?
Daar koop je niets voor, iedere zaak staat op zich. Er valt niets collectief te claimen. Alleen publicitair zou je collectief een vuist kunnen maken, maar met dat influencer-gedoe doe je jezelf eerder kwaad dan goed.

Laat die goede advocaat zijn werk doen en richt jezelf op positievere dingen, daar heb je meer aan. Sterkte!

Karincheancy
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 aug 2015 20:45

Re: Univé stelt uitkeren compensatie steeds uit

Ongelezen bericht door Karincheancy »

Jemig wat een verhaal zeg!
Heel veel sterkte.
Ik zit al zoveel jaar bij unive.
Tot op heden altijd goed en snel geholpen.
Jammer dat het bij jou heel anders in zijn werk gaat.
In en in triest jouw verhaal.

riddert
Berichten: 2133
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Univé stelt uitkeren compensatie steeds uit

Ongelezen bericht door riddert »

Ik lees in uw verhaal niets over uw eigen arbeidsongeschiktheidsverzekering, klopt dat?
U als ondernemer zou toch een vangnet moeten hebben, danwel in de vorm van eigen vermogen, danwel bijvoorbeeld een verzekering.
Dat verzekeraars de boel vertragen en op zoek zijn naar mogelijkheden om de vergoeding in soortgelijke gevallen zo gering mogelijk te houden is algemeen bekend, daar hoeft u geen influencers voor in de arm te nemen.
Desalniettemin succes met de kwestie.

Thijs124
Berichten: 714
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Univé stelt uitkeren compensatie steeds uit

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Een goede advocaat, een serieuze rechtszaak zonder bijverschijnselen als influencers of dergelijke.
Dat zal een rechtszaak eerder negatief beïnvloeden. Emoties winnen geen rechtszaak, alleen zakelijk kun je een rechter overtuigen.
Een goede advocaat moet je hier in kunnen sturen.
Veel succes.

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: Univé stelt uitkeren compensatie steeds uit

Ongelezen bericht door Har45 »

In het Burgerlijk Wetboek is geen wettelijke bepaling opgenomen die voorschrijft hoe lang een letselschade dossier mag lopen.
Er is dus geen maximale looptijd.
Maar kan een letselschadeclaim dan altijd maar doorlopen of zijn er wel middelen of de termijn voor de afhandeling van een letselschade claim te bespoedigen?

Een goede letselschade advocaat zal voor een correcte en tijdige voorschot procedure zorgdragen, en kent de juiste instrumenten en zal deze ook inzetten als een letselschade zaak te lang doorloopt.

Enige juiste juridische mogelijkheden die ingezet kunnen worden door uw belangenbehartiger nu er geen wettelijke termijn voor de afhandeling van een letselschade claim is:

klachtprocedure
deelgeschilprocedure
bodemprocedure
wijzen op de GBL ( Gedragscode Behandeling Letselschade)

Resume......U moet uw letselschade advocaat achter de broek aanzitten.

Plaats reactie