LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Rijschool Vitaal

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
John van Drongelen
Berichten: 258
Lid geworden op: 15 sep 2014 21:27

Ervaringen met Rijschool Vitaal

Ongelezen bericht door John van Drongelen »

Ik heb bij hem 2 lesuren geboekt voor 70 euro,maar de man is nooit op komen dagen.
Ook wil hij mij het geld niet teruggeven.
Ik wil iedereen waarschuwen voor deze rijschool want je moet er toch niet aan denken,dat ik een
pakket had gekocht van honderden euro's.
Ik vermoed,dat deze man (hij noemt zichzelf "Lau") meer slachtoffers heeft gemaakt en ik raad aan om aangifte te doen bij de politie.

Heeft iemand een soortgelijke ervaring met Rijschool Vitaal?
Hij adverteert in het weekblad "De Echo" in Amsterdam.

Groeten van John
Laatst gewijzigd door Radar op 27 nov 2014 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd.

Fakkeldij
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2014 19:29

Re: Ervaringen met Rijschool Vitaal

Ongelezen bericht door Fakkeldij »

Hoi John,

Onze zoon is ook opgelicht door Rijschool Vitaal uit Koog aan de Zaan, nu gevestigd in Amsterdam.
Wij hadden het pakket voor onze zoon gekocht en onze zoon nog 10 extra lessen.
Na 4 extra lessen is rijschool niet meer gekomen en was telefonisch onbereikbaar na enige tijd telefoon volledig afgesloten toen bij zijn huis wezen kijken. Eerst niet aanwezig en later was het huis leeg.
Na ruim ander half jaar rijschool weer kunnen localiseren in Amsterdam. Contact gezocht met rijschool houder maar deze wenste ons niet te spreken, was niet waar wat wij zeiden en hij zou niet terugbetalen.
Wij probeerde aangifte te doen bij de politie maar dat heeft alleen zin als dit samen met meerdere mensen word gedaan, want anders kunnen ze niets doen.
Zou dan ook graag van je willen weten of je ook aangifte wilt doen, zodat we dit samen kunnen doen.

Hoor graag van je,

Groetjes Paula Fakkeldij

John van Drongelen
Berichten: 258
Lid geworden op: 15 sep 2014 21:27

Re: Ervaringen met Rijschool Vitaal

Ongelezen bericht door John van Drongelen »

Hallo Paula,

Bedankt voor je bericht.
Ik denk,dat deze rij-instructeur geestelijk ziek is (dement) want ik denk,dat hij zich niet bewust is van zijn fouten.
Ik heb zelf de buurtregisseur ingeschakeld,die ik ken van het bewoners-overleg van de buurt waar ik woon (Bos en Lommer in Amsterdam).
Deze politie-man [persoonsgegevens verwijderd] (te bereiken via het algemen politie-telefoonnummer in Amsterdam of via de mail).
Hij heeft de rij-instructeur persoonlijk opgebeld en gezegd,dat hij mij het geld moet teruggeven (dit heb ik ook gekregen).
Het erge vind ik,dat deze man blijft adverteren in de lokale krant "De Echo",dus ik vermoed,dat hij slachtoffers blijft maken.
Hij moet gestopt worden!

Groeten van John van Drongelen
Laatst gewijzigd door Radar op 27 nov 2014 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd.

Gesloten