LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Papet Rijschool Zoetermeetr

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
Theo Valk
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2013 13:06

Papet Rijschool Zoetermeetr

Ongelezen bericht door Theo Valk »

Rijshool Papet uit Zoetermeer heeft verleden jaar een interessante aanbieding gedaan voor een aantal lespakketten met als kado een i-Pad. Tot op heden heeft niemand een les gehad en wel betaald. Om nu actie te ondernemen zoek ik mede-gedupeerden van deze acties. Ik heb al 15 mensen die gedupeerd zijn maar met meer is meer macht.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Papet Rijschool Zoetermeetr

Ongelezen bericht door tenormin »

Theo Valk schreef:Rijshool Papet uit Zoetermeer heeft verleden jaar een interessante aanbieding gedaan voor een aantal lespakketten met als kado een i-Pad. Tot op heden heeft niemand een les gehad en wel betaald. Om nu actie te ondernemen zoek ik mede-gedupeerden van deze acties. Ik heb al 15 mensen die gedupeerd zijn maar met meer is meer macht.
Misschien kan je, omdat het lokaal is, beter de redactie een mail sturen van Dichtbij. Misschien behandelen ze je mail, als je dat vraagt, als ingezonden brief en heb je meer kans op mede-gedupeerden, als die er zijn.
[email protected]

mmstout
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2013 11:23

Re: Papet Rijschool Zoetermeetr

Ongelezen bericht door mmstout »

Hoi Theo,

Hier nog iemand...ik heb je een berichtje gestuurd! :)

theoverdonschot
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2013 09:32

Re: Papet Rijschool Zoetermeetr

Ongelezen bericht door theoverdonschot »

Hallo Theo,
met mij is hetzelfde gebeurd, 10 maanden aan het lijntje gehouden met veel beloftes anders geld terug.
heb € 1000, betaald voor 40 lessen. vandaag ga ik er een advocaat op zetten.
een paar maanden eerder had ik al bij de Bovag geïnformeerd omdat ik het niet vertrouwde, die zeiden deze school staat bij ons ingeschreven ze hadden nog niets vreemd gehoord en ik hoefde me geen zorgen te maken want hun stonden garant met een of andere geschillen commissie. waar ze volgens mij ook al weer op terug zijn gekomen.
laat even wat weten als je advies voor ons hebt.

groetjes,

Theo Verdonschot

De betere
Berichten: 75
Lid geworden op: 09 okt 2008 22:53

Re: Papet Rijschool Zoetermeetr

Ongelezen bericht door De betere »

Ik vind het een en ander niet logisch,

Wie denkt dat hij 40 lessen voor €1000,- kan krijgen is niet realistisch!
Maar worden hier niet 2 partijen door elkaar gehaald?
Op hun website kost een pakket van 40 uur €2174,- wat wel redelijk is.
Het slagingspercentage is 61-65 % (voor een rijschool met 200 examens is dat zeer goed)

maar ik vond ook dit!
http://review.bovag.nl/beoordelingen/au ... papet/9073
Waarom heeft deze rijschool een review systeem aangemaakt? geen enkele positieve review.

Ik kan hier echt geen logica in zien

marcel-x
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2013 20:18

Re: Papet Rijschool Zoetermeetr

Ongelezen bericht door marcel-x »

Zet mij er ook maar bij. Ik schakel morgen mijn advocaat in.

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: Papet Rijschool Zoetermeetr

Ongelezen bericht door Regggy »

Lessen voor €25,- per uur, én een iPad? Ik heb 3 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald en betaalde toen al zo'n €40,- per uur. En daar kreeg ik niet eens een tablet bij!

Als het te mooi lijkt om waar te zijn, gewoon niet doen :)

Instructeur 69
Berichten: 188
Lid geworden op: 16 aug 2011 18:50

Re: Papet Rijschool Zoetermeetr

Ongelezen bericht door Instructeur 69 »

Inmiddels is Papet als Bovag lid geroyeerd. Zie Deze link Slachtoffers doen er verstandig aan zich bij de Bovag te melden. Zie artikel.

felicelavin
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2013 13:21

Re: Papet Rijschool Zoetermeetr

Ongelezen bericht door felicelavin »

zo hier ook een gedupeerde van rijschool papet.
een pakket gekocht via groupon. van 40 lessen voor 800 ongv geloof ik.

wel mijn rijbewijs gehaald maar door een andere rijschool.
doordat ik ruim 2 maanden gewacht heb tot ik eindelijk aan de bak kon bij hun, 5 maanden zwanger
ben ik uiteindelijk met 8.5 maand afgereden dankzij een andere rijschool, ik heb bij papet gelest maar vraag niet hoe.

mijn eerste instucteur was heel erg onbeleefd en leerde mij eingelijk niks ik heb 22 lessen lang alleen maar rond gereden niks aan andere technieken geleerd. vervolgens heb ik gevraagd om een andere instructeur die heeft mij iets meer bijgebracht maar ook daar heb ik de rest van mijn lessen rondgereden.

niks geleerd dus 800 euro zo de lucht in. uiteindelijk heb ik nog een nieuw paket bij die andere rijschool moeten kopen van 10 lessen en zij heeft mij in die 10 lessen klaargestoomd voor mijn praktijkexamen.

de examinator van papet kwam mij niet eens ophalen van huis en thuis brengen na het examen terwijl ik op het eind van mijn zwangerschap liep. ik ben erg teleurgesteld hierover nogsteeds. ik zocht al meerdere malen een forum waar ik een klacht kon indienen maar tot nu dat ik dit heb gehoord had ik niks gevonden waar ik iets erover kwijt kon.

ook ik hoop dat het opgelost nog kan worden het is toch weggegooid geld en vind dit heel erg.

kan iemand mij vertellen waar je de klacht kunt indienen?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Papet Rijschool Zoetermeetr

Ongelezen bericht door tenormin »

@felicefavin, lees even de link van Instructeur, misschien kan je daar wat mee doen. Zo te lezen niet te lang wachten. Of je je geld er mee terug krijgt? Ben bang van niet maar niks proberen is ook geen oplossing. Verder succes met alles, hoor.

irm0763
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2013 11:51

Re: Papet Rijschool Zoetermeetr

Ongelezen bericht door irm0763 »

Ha allen,

Ook wij hadden twee pakketten. Ik heb drie/vier weken geleden een digitaal dossier bij de Geschillencommissie aangemaakt (€ 73,--) en vandaag een bericht terug: de BOVAG is bereid naar een oplossing te zoeken, wat zoveel zal betekenen dat het geld wordt geretourneerd, danwel vervangende lessen worden aangeboden. Moet nog wel voorkomen in de commissie maar de verwachting is dat het advies wordt opgevolgd. De aanmelding bij de geschillencommissie wordt niet vergoed.
Snel naar de BOVAG danwel naar de geschillencommissie dus. Succes allemaal!

mgloudemans
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2014 16:12

Re: Papet Rijschool Zoetermeetr

Ongelezen bericht door mgloudemans »

Theo Valk schreef:Rijshool Papet uit Zoetermeer heeft verleden jaar een interessante aanbieding gedaan voor een aantal lespakketten met als kado een i-Pad. Tot op heden heeft niemand een les gehad en wel betaald. Om nu actie te ondernemen zoek ik mede-gedupeerden van deze acties. Ik heb al 15 mensen die gedupeerd zijn maar met meer is meer macht.
Ik ben een van die gedupeerde, ik heb maar 1 lesje gehad en verder een halve omdat hij ineens weg moest. ik wil hier graag aan mee werken.

Gesloten