LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rij Gigant Zaandam, zeer Onprofessionele instructeurs

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
Klaprozen
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2013 12:21

Rij Gigant Zaandam, zeer Onprofessionele instructeurs

Ongelezen bericht door Klaprozen »

Ik heb twee instructeurs van deze rijscholl lessen gehad: ene is altijd negatief en ongeconcentreerd tijdens het rijden, telefoneren of zeuren de heletijd, dan zegt ineens dat je niet heb de spiegels goed gekeken. Ik heb al jaren buitenlands rijbewijs en kan goed rijden. Maar ik heb het gevoel dat deze instructeurs juist je negatief beinvloed en probeerde jou zelfvertrouwen af te wekken.

Tijdens het eerste afrijden zat hem vanaf begin met de examinator negatief te kletsen. Later kreeg ik voor de herexamen een andere instructeur, maar die was na de eerste intake binnen 6 maanden niet te bereiken! Ik heb in die 6 maanden maar een keer net voor de examen een kleine uurtje gereden, maar toch heb ik vol vertrouwen in mijn rij techniek en stijl, en geslaagd.

Ik zal nooit iemand aanraden [/b]om bij deze rijschool te beginnen, omdat ze:
1, altijd in de auto roken, ook tijdens rijlessen:
2, elker les koffie of pis pauze nemen,
3, niet serieus en niet duidelijk met jou vragen,
4, nooit optijd je ophalen maar toch optijd stoppen, nog erger,
5, probeer doubele betaling te vragen (ze zeggen dat je vorige keer niet betaald heeft terwijl dat hij je altijd de geld vraagd dan de auto verlaat).

stofzuigertje

Re: Rij Gigant Zaandam, zeer Onprofessionele instructeurs

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je eerst op www.cbr.nl had gekeken hoe de resultaten waren van deze rijschool.....

Je moet nooit zomaar iemand nemen maar eerst zoeken en de CBR site is betrouwbaar.
Verder nog vrienden of collega' s vragen naar ervaringen en dan vind je overal wel een redelijke tot goede...

Gesloten