LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.theorie-aanvragen.nl

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
charamber

Re: www.theorie-aanvragen.nl

Ongelezen bericht door charamber »

Ik lees nu pas al de berichten over www.theorie-aanvragen.nl en dat iedereen maar moet opletten. Maar als je CBR Theorie aanvraag intoets kom je uit bij deze pagina waar op staat officiële theorie aanvraag CBR, helemaal nergens in het hele menu kom je een naam van een rijschool tegen..pas bij je inschrijf bewijs staat dat rijschool best4less voor je heeft gereserveerd??? Het is toch belachelijk dat het CBR hiervan weet en gewoon mee blijft werken... zo worden we er allebei beter van idee?? Ik ga een facebookpagina tegen www.theorie=aanvragen .nl maken om mensen hiervoor te waarschuwen, want dit kan toch niet zo door blijven gaan?!!

MH07

Re: www.theorie-aanvragen.nl

Ongelezen bericht door MH07 »

Ik heb het zelfde meegemaakt. Ik heb 49,95 betaald voor het theorie examen dat 31 euro kost, dus 18,95 euro voor een zogenaamde reservering.

De site lijkt de officiële theorie aanvraag site, maar dat is het dus niet. In het bovenste gedeelte van hun site staat: "Dit is de reserveringssite voor officiële CBR theorie examens". Deze twee gedeeltes vet gedrukt zorgen voor opties bedrog, als je snel leest lijkt het alsof het de officie reserveringswebsite is van het CBR. Ook gebruikt men de zelfde kleuren op de website als het die van het CBR.

Het gaat om deze website: https://www.mijntheorieaanvragen.nl/contact/
Op de oproepkaart van CBR staat dat het gaat om: Rijschool Best4les. BV. (9879X5)

Officieel mogen rijscholen ( het is niet mijn rijschool) reserveringskosten berekenen naar het schijnt. Maar 61 % van het bedrag van het product??
Daarnaast heb ik niet gekregen wat ik wilde namelijk 20 sept. tussen 13 - 15:40 en ik krijg een oproepkaart van het CBR van 20 sept om 11:40.

Ik vind dit gewoon diefstal en oplichting. Kan ik hier aangifte tegen doen?

Gesloten