LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rijbewijs concurrent

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
kwispel3
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 okt 2007 18:14

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door kwispel3 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door kwispel3 op 11 apr 2008 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Grolsch27
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2007 12:16

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Grolsch27 »

:? Jammer dat er zoveel negatieve reacties over Rijbewijsconcurrent geplaatst worden. Begrijp niet echt waar dat vandaan komt.
Ik woon zelf in de omgeving van Hengelo (ov) en heb hier zelf goede ervaringen met Rijbewijsconcurrent. Ook vrienden van mij hebben daar met plezier rijles gehad en gewoon op een prima wijze hun rijbewijs gehaald. Er zitten misschien (blijkbaar) wat mindere instructeurs tussen, maar ze moeten niet allen over één kam worden geschoren denk ik...

nikkis
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2007 16:40

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door nikkis »

tjah, jij hebt wel makkelijk praten en bent niet voor 1500 euro opgelicht!

inemoems
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2007 14:37

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door inemoems »

Op 26-10-2005 ben ik begonnen met rijles te nemen bij de rijbewijsconcurrent onder naam van XXX
Daarvoor had ik een basispakket gekocht van €2000,-

Op 18-09-2006 heb ik mijn theorie-examen gehaald en ik mocht in Januari 2007 afrijden.
Helaas had ik dat examen niet gehaald en moest ik een pluspakket van €264,- aanschaffen.
Dat had ik gedaan en mijn rijinstructeur beloofde me dat ik dan weer zo snel mogelijk kon afrijden.
De maanden verstreken en ik kon maar nooit voor de tweede keer afrijden, mijn rijinstructeur zei steeds dat er een wachtlijst was van een half jaar.

In Juni zei mijn rijinstructeur dat hij een examen voor me had kunnen regelen op woensdag 29-08-2007 of donderdag 30-08-2007.

In Juli ben ik even op vakantie geweest en toen ik weer thuis was op 20-08-2007 probeerde ik mijn rijinstructeur te bellen om weer een afspraak te maken voor een rijles, omdat ik die week daarna zou afrijden.
Tot mijn verbazing bleek zijn telefoonnummer niet meer te bestaan en via de e-mail kreeg ik geen reacties terug.

Op dinsdag 21-08-2007 heb ik het huistelefoonnummer van de heer XXX te pakken kunnen krijgen en heb die opgebeld.
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat XXX langdurig ziek was geworden en dat ik maar een andere rijschool moest gaan zoeken omdat mijn pakket toch al afgelopen was.

Ik heb van alles geprobeerd om het hoofdkantoor te pakken te krijgen maar helaas niet gelukt.
Ook heb ik XXX gevraagd om het nummer van het hoofdkantoor.
Meneer beweerde dat hij het nummer niet had en na enig aandringen van mij zei hij ineens dat hij het nummer wel had en dat hij het me zou sms’en, wat overigens niet gebeurt is.

Ook heb ik het CBR gebeld om te vragen wat ik moest doen omdat er een examen voor me klaar lag en ik geen auto meer had.
Het CBR heeft alles onderzocht en het bleek dat meneer XXX nooit een examen voor me ingekocht had.
Ook zei het CBR dat een wachttijd van een halfjaar in Friesland niet aan de orde was en dat de wachttijd voor een examen minstens 10 tot 12 weken zou zijn.

Al met al voel ik me behoorlijk bedrogen door de XXX, ook omdat hij me heeft gezegd dat als ik geen examen kon doen voor 18 september dat hij dan mijn theorie zou betalen.

Daarna heb ik de bond ingeschakeld, en die heeft geprobeerd om XXX de extra kosten voor de 2de theorie te betalen en hierop heeft hij nooit gereageerd.

Ronaldo de Souza Faria
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 sep 2007 20:56

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Ronaldo de Souza Faria »

betalingsproblemen bij RC
naar verluidt heeft de XXX van de roemruchtige organisatie RC ernstige betalingsproblemen met div.leveranciers en de lease maatschappij.In de hoop dat het salaris wel betaald wordt ,iedereen toch een goede jaarwisseling

Gelezen op www.instructeursonline.nl

teonacatl
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2008 22:39

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door teonacatl »

Misschien komt mijn reactie wat laat maar ik heb ook rijles gehad bij XXX in Lelystad. Ik heb precies dezelfde ervaring als kwispel3. In drie maanden tijd met rijbewijsgarantie heb ik slechts 14 lesuren gehad. Toen ik mijn beklag hierover deed werd de sfeer er niet beter op. Hij dreigde mij zelfs dat ik de kosten zou moeten betalen als er iets aan zijn auto beschadigd zou raken! Deze rijleraar stelt zich intimiderend op tegenover zijn leerlingen en probeert op die manier kritiek in de kiem te smoren over de weinige uren les (in mijn geval minder dan twee uur per week) die hij tegen de contractuele afspraken in geeft. Ik heb de indruk dat hij puur uit is op geld door zoveel mogelijk leerlingen aan te nemen.
XXX had tijdens de rijlessen ook regelmatig commentaar dat ik slecht reed. Volgens hem was ik nog lang niet klaar voor mijn examen en had het geen zin om meer lessen te nemen. Ik had het ermee gehad en heb de betalingen stopgezet en mij bij een andere rijschool aangemeld waar ik binnen twee maanden mijn rijbewijs haalde.
Ik heb hem per brief in gebreke gesteld en hem verzocht volgens het contract de 14 rijlessen te verrekenen met de betalingen die ik al had gedaan.
Zoals je al zult raden heb ik daar geen reactie op gehad. Ik ben er 800 euro bij ingeschoten maar was uiteindelijk toch goedkoper uit omdat ik in 20 rijlessen bij een andere rijschool mijn rijexamen behaalde. Als hij dit leest: zielig dat je op zo'n manier aan je geld moet komen.
Wees gewaarschuwd! Dit is er weer een van de rijbewijsconcurrent die niet deugt en bovendien totaal niet geschikt is voor dit vak.

Major
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 sep 2007 09:21

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Major »

Ook ik ben rij-instructeur en JA ook een Rijbewijsconcurrent geweest, en het doet mij echt zeer, dit soort berichten te lezen en vind het dan ook triest dat iedere keer nietsvermoedende betalende mensen er iedere keer weer ingelegd worden. Daarom wil ik iedereen toch succes wensen met het maken van een verstandige keuze met het zoeken van een rijschool, ga op goede ervaringen af van vrienden kennissen, veelal scheelt dat een hoop ellende.

malika
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2008 19:58

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door malika »

Ik heb ook bij rijbewijsconcurrent XXX gelesd. Ik heb juist goede ervaringen met hem als rij-instructeur en herken het o.a. intimiderende helemaal niet. Als ik iets niet goed beheerste dan zei hij dat ook en gingen we eraan werken, maar dat gebeurde helemaal niet op een nare manier. Ik heb inmiddels ook mijn rijbewijs gehaald dankzij hem. Een vriend van mij rijdt nu ook bij hem en ook hij heeft alleen goede ervaringen.

gayane
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 feb 2008 00:09

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door gayane »

Geplaatst op 23 Mrt 2007 11:29 door VloedMFV


--------------------------------------------------------------------------------

Graag wil ik in contact komen met mensen die via de Rijbewijsconcurrent(amersfoort) in contact zijn gekomen met XXX oor deze rijinstructeur zijn opgelicht.

benader mij via de email [email protected]

plukddag
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 feb 2008 17:16

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door plukddag »

Ook ik heb gelest bij de rijbewijsconcurrent ik zou gister een tussentijdse toets hebben na 14 lessen maar deze ging ineens niet door!! CBR gebeld was helemaal niks over bekend!! Vandaag aangifte gedaan en hoe nu verder? Geen idee!! 1060 betaald!!

kwispel3
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 okt 2007 18:14

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door kwispel3 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door kwispel3 op 11 apr 2008 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.

klaas79
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2008 17:22

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door klaas79 »

Zoals het er nu naar uit ziet is de rijbewijsconcurrent failliet! DOor alle berichten ben ik gaan snuffelen bij de Kvk. Per 9 maart is er een nieuwe bestuurder aangesteld: (gegevens kvk 10 maart 2008:
Bestuurder(s):
Naam :XXX
Adres :XXX
Inschrijving handelsregister
Verder zijn de gegevenns over de cijfers uit de kvk m.b.t. de reservers:
overige reserves (jaar 2006): -431.134 euro ( jaar 2005)- 253.425 euro (jaar 2004) - 72.092 euro

Al met al behoorlijk negatief. Dus het verbaasd me niet dat er een nieuwe bestuurder aangesteld is (intrem???)! Mensen die nog lesgeld hebben uitstaan bij de RC...let goed op je geld!

Verder verbaasd het mij dat een jaar geleden de rijbewijsconcurrent zo veel zendtijd bij radar gekregen hebben. Toen was volgens de cijfers van de kvk toch al duidelijk dat het schip zinkend is!!

Hoop dat tros radar nog eens wat zendtijd aan meesteroplichter XXX gaat wijden.....denk dat het leuke beelden kan opleveren met zo'n gladde praatjesmaker in beeld! En wie weet kan tros radar nog iets voor al die mensen betekenen die hun lesgeld uit gegeven hebben aan een in hun ogen degelijk bedrijf.

SUc6 iedereen met het terughalen van je lesgeld. (en hopenlijk kan de nieuwe intrem(?) bestuurder nog iets voor jullie betekenen

ocb
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mar 2008 23:52

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door ocb »

XXX zat vroeger in Swifterbant. Als je kunt raden wie een bestuurder daarvan is (of misschien was) en daar woonde dan is het voor de "XXX". :twisted:

Janie-89
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2008 14:38

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Janie-89 »

Ik heb gelest bij XXX in Amersfoort. Dat was echt een ramp. Iedereen die ook klachten over haar heeft, neem alsjeblieft contact met mij op via [email protected]

D&=e
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2008 18:09

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door D&=e »

Heey Kwispel3 heb je `t over van xxx?

ocb
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mar 2008 23:52

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door ocb »

Dit kwam ik tegen jongens en meiden !!

Naam: DE RIJBEWIJS CONCURRENT B.V.
Vestigingsadres: IJsselmeerstraat 14 1271AA Huizen
KvK-nummer: 39084239

Handelend onder de naam: DE RIJWIJZER

[Meer]



Handelend onder de naam: DE RIJBEWIJSCONCURRENT

Handelend onder de naam: ROYAAL RIJDEN

Handelend onder de naam: DE RIJLES WAARDEBON

Handelend onder de naam: RIJBEWIJSKREDIET

Handelend onder de naam: RIJLESKREDIET
[Minder]



publicatiedatum publicatiekenmerk publicatieomschrijving
17-04-2008 utr.08.3.S.3300.1.08 verlening voorlopige surseance op 10 april 2008 crediteurenvergadering op 03 juni 2008 om 11:00 - Locatie: Vrouwe Justitiaplein 1 Utrecht


Bewindvoerder: mr. A.S.K. Terng
Adres: Postbus 60194 1320AE Almere
Telefoon: 036-5460040


Rechtbank: Utrecht
Rechter-commissaris: mr. A.C. Schroten
Insolventienummer: S.08/3

GJ123
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2006 14:06

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door GJ123 »

Beste lezers,

Ik vraag mij werkelijk af of de tros wel mee leest met dit forum!! Er is al zoveel geroepen over deze club!!

Zou het dan toch komen doordat HB de redactie en andere mensen van Rader zo bij de ballen had dat ze al ruim 2 jaar niet meer reageren?

Bij deze roep ik de Tros op om de propoganda praat van HB destijds te volgende uitzending aan het licht te stellen!

Ik wacht nog even met het opzeggen van mijn lidmaatschap

king69
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2008 12:08

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door king69 »

Volgens betrouwbare bron is de rijbewijsconcurrent failliet!

Directeur H.B. liep altijd hard te schreeuwen hoe slecht het was gesteld met de ondernemers in de rijschoolwereld, maar blijkbaar kon hij zelf ook niet het hoofd boven water houden!!

Tros, kunnen jullie mij vertellen hoe ik de rijbewijsconcurrent op de site foute rijscholen kan krijgen? Nee? goh.....die wordt beheerd door de rijbewijsconcurrent!

Niet te geloven dat tros radar een uitzending besteed aan de rijbewijsconcurrent en er vervolgens niet op toe ziet of de germaakte afspraken in de uitzending nagekomen wordt.

blijkbaar draait het toch alleen maar om kijkcijfers!!

ik stap over op een andere omroep...sorry tros

ocb
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mar 2008 23:52

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door ocb »

En heel veel zaten hier op te wachten:

Naam: DE RIJBEWIJS CONCURRENT B.V.
Vestigingsadres: IJsselmeerstraat 14 1271AA Huizen
KvK-nummer: 39084239

Handelend onder de naam: DE RIJWIJZER




Handelend onder de naam: DE RIJBEWIJSCONCURRENT

Handelend onder de naam: ROYAAL RIJDEN

Handelend onder de naam: DE RIJLES WAARDEBON

Handelend onder de naam: RIJBEWIJSKREDIET

Handelend onder de naam: RIJLESKREDIET



publicatiedatum publicatiekenmerk publicatieomschrijving
24-04-2008 utr.08.180.F.1306.1.08 Uitspraak faillissement na beëindiging surseance op 22 april 2008


Niet alle publicaties met betrekking tot deze insolventie zijn in deze databank opgenomen. U kunt eerdere publicaties in deze zaak zoeken in het oude zoeksysteem.


Curator: mr. A.S.K. Terng
Adres: Postbus 60194 1320AE Almere
Telefoon: 036-5460040


Rechtbank: Utrecht
Rechter-commissaris: mr. A.C. Schroten
Insolventienummer: F.08/180
Vorig insolventienummer: S.08/349

Shirley78
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 apr 2008 10:30

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door Shirley78 »

Hallo

Ik hoop dat radar er iets mee doet want ik begin het nu best wel beu te woden ben al anderhalf jaar bezig om ook maar les te krijgen! dit kan toch niet??
Ik wil graag dat radar dan contact met me zoekt!

Groet Shirley

Gesloten