LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spaarbeleg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
resp.0012078

spaarbeleg

Ongelezen bericht door resp.0012078 »

op 05-02-2002 heb ik eensprintplanovereenkomst afgesloten m.i.v 01-03-2002 na de overeenkosmst te hebben gelezen kwam ik tot de conclusie dat ik dit niet moet doen er was mij n.l. niet vertelt dat dit met geleent geld moest Ik heb toen spaarselect op no.0765331111 gebeld dat ik er van af wou want in de brief staat dat ik binnen de gebruikelijke bedenktijd deze zonder kosten of verplichtingen kan afzeggen daar zijden ze dat ik dit moest doen bij spaarselect in H H Waard heb toen de heer H de beer gebeld[die is inmiddels ontslagen0 en hem dit ook verteld die zij dat hij dit verder wel zou regelen echter op03-2002 haalde spaarbeleg 50euro van mijn rekening dit heb ik er meteen weerterug laten storten Dit ging zo door tot 07-2002 toen kreeg ik een brief van spaarbeleg op 26 -10-2002dat ik een betalingsacherstand van 400euro toen heb ik spaarselect in hhwaard gebeld en gesprofen met de h Gellman deze zij dat hij dit wel even zou regelen samen met Johan vrone later nog veel gebeld en geschreven echer nooit meer iets gehoord toen kreeg ik weer een rekening van 950 euro Nu is spaarselect in HHwaard door omstandigheden gesloten en dit nu spaarselect Leeuwarden geworden
op een September kreeg ik een brief van ze met de mededeling dat spaarselect in hhwaard faillissement is te komen verkeren en is over genomen door leeuwarden die vragen mij vriendelijk een brief te onder tekenen hier mee moet ik uitdrukkelijk afstand doen van alle aanspraken die ik uit hoofde van de acticiteiten van spaarselect hhwaard jegens spaarselect leeuwarden en spaarselect b.v, moch te menen te hebben eventuele vorderingen jegens spaarselect hhwaard kunnen bij de curator i.n.c.verweel-stokman in gedient worden
heb de curator geschreven en die melde dat dat zij een brief aan spaarselect leeuwarden heefd geschreven met het dringende verzoek de brief in behandeling te nemen dit was op 09-10-2002 maar van die hoor ik nooit wat van ook niet na herhaaldelijke telefoontjes
nu weet ik niet meer wat ik moet doen WIE HELPT MIJ

ad
Berichten: 194
Lid geworden op: 05 jul 2003 22:11

Re: spaarbeleg

Ongelezen bericht door ad »

Ik vrees dat de heer de Beer "vergeten" is om aan Spaarbeleg door te geven dat u van het Sprintplan af wilde.
Het klachtenburo van Spaar Select zit tegenwoordig in Tilburg en is te bereiken onder nummer 013 4669292.
Succes.

Groet,

Gesloten