LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar blijven de sprintplan berichten?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
steventje701
Berichten: 33
Lid geworden op: 19 okt 2008 22:27

Waar blijven de sprintplan berichten?

Ongelezen bericht door steventje701 »

Hallo,

Inmiddels zitten we alweer in november en het blijft akelig stil omtrent het sprintplan en de rechtszaak.

Kunnen jullie mij vertellen hoe het hiermee staat?

jdejong22
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2013 18:35

Re: Waar blijven de sprintplan berichten?

Ongelezen bericht door jdejong22 »

Hallo
Helemaal mee eens .
Zal het een en ander niet duidelijk worden eind dit jaar ?? ( zie sprintplanplanclaim.nl ) ,dus we moeten nog even wachten ( die paar maanden extra kunnen we ook nog wel wachten ) :

Vind persoonlijk dat de informatie die de site van sprintplanclaim geeft altijd minimaal is .

Misschien weten ze op dit moment ook niet meer betreffende de rechtzaak maar laat het de mensen dan wel weten .

Misschien dat andere mensen meer weten hoe er nu voor staat .

Hoor het graag

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Waar blijven de sprintplan berichten?

Ongelezen bericht door peewee »

Gebruik je het ledenblad dan alleen om de piepers in te jassen ? Of lees je dit blad wel ?

Yon
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2013 16:22

Re: Waar blijven de sprintplan berichten?

Ongelezen bericht door Yon »

Ik gebruik het blad niet om piepers in te jassen, maar hoor of lees ook niets meer. Laatst stond er alleen een klein berichtje over minderjarige, ga er vanuit dat er dus niks te melden is of weet iemand wel meer te melden. Hoor het graag.


pantani66
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 dec 2013 11:40

Re: Waar blijven de sprintplan berichten?

Ongelezen bericht door pantani66 »

hoi,kan mij iemand vertellen in welke stadium sprintplan zit,ik heb ook zo polis die een jaar of 7 geleden is afgelopen met 0 rendement,daarnaast zie ik op sprintplanclaim ook maar weinig actie...heb een gevoel dat deze zaak enorm VAST zit dus ook 0 rendement,zag ook dat 4 maart weer een rechtzaak is,wat is dat voor rechtzaak?en wanneer is nou eens de definitieve uitspraak,waarom duurt dat zo lang allemaal,je ben onderhand dood en dan komt de uitspraak...wie vertel meer,gr

juwita
Berichten: 901
Lid geworden op: 01 aug 2008 13:46

Re: Waar blijven de sprintplan berichten?

Ongelezen bericht door juwita »

1 Sprintplan is GEEN polis, maar een bancair aandelenlease contract.
2 Civielrechtelijke rechtszaken die in Nederland tussen twee partijen tot en met cassatie worden uitgevochten kunnen tussen de 6 en 12 jaar vergen. Burgers verbaast dit vaak, maar rechters zijn lijdelijk (=passief) gaan zelf niet op zoek naar de waarheid en mede daarom duren dit soort civielrechtelijke rechtszaken zo lang.

In alle rechtsstaten kan een veroordeelde partij tegen een veroordeling in hoger beroep gaan en daarna nog in cassatie gaan. Verwar een civielrechtelijke schadeclaim procedure niet met een strafrecht zaak die vaak iets sneller verloopt (omdat de rechter in een strafrechtszaak NIET lijdelijk is), maar ook dan in de ogen van veel burgers nog veel te traag verloopt. Dat zijn dan vaak het type burgers die ieder verdachte van een levensdelict of ernstig vermogensdelict het liefst direct willen opknopen.

Gesloten