LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] misleiding Sprintplan

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
marcel pagrach

misleiding Sprintplan

Ongelezen bericht door marcel pagrach »

:twisted:

Ook ik en mijn vrouw zijn er in 1999 ingetuind, de persoon in kwestie is met de noorderzon verdwenen, zijn functie is nu waargenomen door nog zo'n slijmerd van spaarbeleg.
Gelukkig voor ons loopt dit contract in november 2004 voor ons af!!!
Maar we houden er vrijwel niets van over, onze inleg was destijds nu in euro's 10.890,73 ( 23.959,06).
Ong. 3 maanden geleden kreeg ik nog een brief van ze of ik interesse had om mee te doen aan een vernieuwd Sprintplan concept, zoals zij het verwoorde omdat de koers en de economie niet het resultaat opleverde waar wij ooit voor getekent hadden, ook stond er in vermeld dat bij einde contract wij niets hoeven bij te betalen als daar sprake van zou zijn, dat hebben ze middels de brief GEGARANDEERD!!
Enfin,wij zijn dus niet gek, we willen na november niks meer met ze te maken hebben!!
wij betalen nu al sinds 1999 euro 72.60 dat geld hadden we achteraf bekeken wel beter kunnen besteden.
We hebben onze les wel gehad, nu maar hopen dat ze zich houden aan de belofte in November. m.vr.gr. marcel

Gesloten