LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstandbestuurbare PicooZ Tandem helikopter

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
daisli
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2008 21:07

Afstandbestuurbare PicooZ Tandem helikopter

Ongelezen bericht door daisli »

Hallo
Ik wil vragen of er nog andere mensen problemen hebben gehad met de Afstandbestuurbare PicooZ Tandem helikopter
Ik had deze besteld bij silverlitwinkel via internet
De Afstandbestuurbare PicooZ Tandem helikopter is na gebruik van drie dagen al kapot gegaan.
we hadden de helicopter opgeladen en daarna was één motot kapot
Wij moesten de helicopter terug sturen
Nu zeggen ze bij silverlit dat de helicopter door veel vuldig gebruik is kapot is gegaan
We hadden het volgens hun teveel laten vallen.
We moeten nu ook nog de verzendkosten terug betalen om de kapotte helicopter terug te krijgen.
Oja deze helicopter is het speelgoed van het jaar geworden.

Met vriendelijke groeten
de jong

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Afstandbestuurbare PicooZ Tandem helikopter

Ongelezen bericht door antonh »

Wat wil je verwachten van dat speelgoed.
Een goede heli met afstand bediening die goed is kost toch snel tegen de € 300 a € 400 en dan heb je wel iets wat oke is.
De prijs is bij de modelbouw ook verbonden vaak aan de kwaliteit.

Bluebird59
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2008 19:10

Re: Afstandbestuurbare PicooZ Tandem helikopter

Ongelezen bericht door Bluebird59 »

Die Picooz helitjes zijn grappig en goedkoop maar de elektronica is erg kwetsbaar. Ze zijn bovendien van piepschuim wat snel lelijk wordt. Alle waar is naar zijn geld en hier kun je dan ook niet al te veel van verwachten. Mijn advies: laten liggen, een paar euro erbij doen en je kunt via i-net al snel iets veel beters en duurzamers op de kop tikken. Zelf heb ik een 3- kanaals Syma Apache van onbreekbare kunstof en daar heb ik nog geen minuut spijt van gehad. Ook de tandem heli's zijn in een veel sterkere uitvoering te koop.

brett6579
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2012 12:35

Re: Afstandbestuurbare PicooZ Tandem helikopter

Ongelezen bericht door brett6579 »

Een goede rc helicopter met afstandsbediening die goed is kost nog snel tegen € 300 tot € 400 en dan heb je iets dat is oke hebben. De prijs is voor het model wordt ook vaak gekoppeld aan de kwaliteit. Deze kleine heli Picooz zijn grappig en goedkoop, maar de elektronica zijn erg kwetsbaar. Ze zijn gemaakt van piepschuim wat lelijk snel. Alle trouw aan zijn geld, en hier kun je dan ook niet te veel verwachten.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Afstandbestuurbare PicooZ Tandem helikopter

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

geld ook voor deze ?vliegd hij nog wel...2008?

asmit8850
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 jan 2013 12:41

Re: Afstandbestuurbare PicooZ Tandem helikopter

Ongelezen bericht door asmit8850 »

Dit soort helikopters zijn echte speelgoed helikopters. Wanneer je iets meer geld uitgeeft voor een helikopter b.v. van E-Flite dan kan je vaak reserve onderdelen kopen en na een crash je helikopter voor een paar euro repareren. Je blijft te maken hebben met vliegend speelgoed wat van een aardige hoogte kan vallen. Schade heb je dan al snel. Koop volgende keer een helikopter bij een erkende RC winkel en kijk of er reserve onderdelen voor zijn.

Gesloten