LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] acties bij Bart Smit

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
buwer
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2005 10:43

acties bij Bart Smit

Ongelezen bericht door buwer »

Ik heb onlangs een ervaring gehad met Bart Smit die ik minder aangenaam vond. Acties die nog tot 31-12 lopen en eerste week november al niet meer te leveren zijn. Hebben hier meer mensen klachten over?

Buwer

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: acties bij Bart Smit

Ongelezen bericht door kweenie »

Als de actie 'zolang de voorraad strekt' is, dan komt dat volgens mij wel vaker voor, ook bij andere winkels. Blokker schijnt dat erg vaak te doen, een mooie aanbieding in het foldertje zetten en dan per filiaal maar 1 of 2 van die dingen in voorraad hebben. 'Sorry, uitverkocht, maar we hebben wel een leuk alternatief' (voor een veel minder mooie prijs).

En, o wat toevallig, Bart Smit zit ook in het Blokker concern...

Snowman
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 dec 2006 23:26

Re: acties bij Bart Smit

Ongelezen bericht door Snowman »

Dit wil wel eens voorkomen ja. Ik werk zelf bij Bart Smit en maak dit dus ook wel eens mee. Het staat volledig los van het feit dat we deel uit maken van het Blokker concern, maar ook wij worden soms verrast door de overweldigende vraag naar een bepaald actie-product. Het is echter nooit zo dat we ergens maar 1 of 2 stuks van krijgen. Bij ons in het filiaal hebben we van de meeste actieproducten tenminste 10 a 15 stuks. Echter zijn mensen in deze dagen al vroeg aan het "hamsteren" geslagen met het og op de feestdagen. Daardoor gebeurt het wel eens dat deze producten voortijdig uitverkocht zijn. Vervelend voor jou als klant, maar het is nu eenmal niet anders. We proberen deze produkten altijd wel na te bestellen (dat kan ieder filiaal zelf aangeven) maar of je ze dan ook daadwerkelijk krijgt is altijd maar afwachten. En ja, het is wel zo dat op de folder altijd vermeld staat: "Aanbiedingen geldig zolang de voorraad strekt".

durna06
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2007 18:12

Re: acties bij Bart Smit

Ongelezen bericht door durna06 »

Dit gebeurd ook regelmatig bij Trekpleister.
Zit dan ook regelmatig in de clincj met de bedrijfsleidster.
Leuke aanbieding in de folder, na een paar uur al uitverkocht

anneke61
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 jun 2006 20:32

Re: acties bij Bart Smit

Ongelezen bericht door anneke61 »

Nou 10 a 15 stuks voor een Bart Smit filiaal vind ik ook aan de krappe kant hoor!
Naar mijn idee zijn het gewoon lokkertjes om de klant maar in de winkel te krijgen en dan inderdaad hopen dat de klant dan met een duurder alternatief de winkel uitgaat.

Snowman
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 dec 2006 23:26

Re: acties bij Bart Smit

Ongelezen bericht door Snowman »

10 a 15 stuks is voor ons filiaal normaal meer dan voldoende. We zijn tenslotte maar een relatief klein filiaal, zeker als je het vergelijkt met de Randstad. Kijk, er zijn allerlei factoren waardoor je een afweging moet maken over hoeveelheden. Zo hebben we haast geen opslagruimte dus grote (50+) aantallen zijn niet haalbaar. Nogmaals, ik praat hier dus over een filiaal in het Oosten van ons land. Voor ons is het gewoon onmogelijk om grote partijen in te slaan. Je moet ook altijd maar afwachten of een aanbieding aanslaat.

Verder heb je altijd de mogelijkheid om een artikel te reserveren, geheel zonder verplichtingen. Met een actie die tot het eind van het jaar loopt is dat ook wel de moeite waard denk ik. Komt het artikel dan alsnog binnen dan heb je een grote kans dat je het alsnog hebt.

schuiven
Berichten: 80
Lid geworden op: 29 mar 2007 05:28

Re: acties bij Bart Smit

Ongelezen bericht door schuiven »

Bij AlDI en LIDL gebeurt het regelmatig dat er artikelen die in de aanbieding zijn, er gewoon niet zijn en ook niet zijn geweest.

koningsjpc
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:29

Re: acties bij Bart Smit

Ongelezen bericht door koningsjpc »

Ik heb het volgende meegemaakt. We kregen de folder van Bart Smit bineen, waarbij een artikel stond, dat slechts 2 dagen voor een bepaalde prijs te koop was. Op beide dagen konden wij echter niet. Ik heb echter aan de verkoopster gevraagd of het betreffende artikel voor ons gereserveerd kon worden. Dit was geen enkel probleem. Naam en telefoonnummer werden genoteerd en toen wij later kwamen, lag het artikel )dus na de 2 daagse aanbieding' netjes voor ons klaar tegen deze actieprijs. Dus een goede service.
Jan Konings

companancy
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:44

Re: acties bij Bart Smit

Ongelezen bericht door companancy »

nou mij is dit ook overkomen en ben daar heel boos over allen in intertoys
in de reclame folder stond een wii te koop die je die zaterdag moest kopen want dan was de actie alleen geldig. we zijn die zaterdag dus ook gegaan maar de actie was er helemaal niet en we moesten 50 euro aan betalen en dan de 22ste terug komen om hem te komen halen want dan zou de bestelling binnen zijn.

daar dat ik slecht terbeen ben en moeilijk vervoer heb belde ik ze 21ste op om te vragen of het zeker morgen daar is omdat ik anders voor niks zoveel moeite moet doen om de stad in te kunnen
ook voor mijn gezondheid is dit moeilijk.

ja zeker vandaag is hij er niet maar morgen moet hij zeker binnen zijn
u kunt dus met een gerust hart het komen halen

eenmaal in de winkel zag ik al kinderen boos de deur uit gaan
maar nog niks in de gaten toen we aan de kassa de wii gingen halen
werd er ons gezegt dat hij niet binnen is en dat we moesten wachten tot we gebeld werden. ik was zo boos en zei er natuurlijk wat van. ze wilde zich hier weer uit praten maar ik vond het schandalig.

tot op de dag van vandaag wacht ik op een telefoontje
en zal zeker een klacht insturen naar intertoys want dit is geen goede service

Elize84
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2011 11:10

Re: acties bij Bart Smit

Ongelezen bericht door Elize84 »

Nou het probleem bij Bart Smit is dat ze de artikelen die in de sinterklaas folder staan afgebeeld in Oktober al op verdelen naar alle winkels, dat gaat volgens een verdeelsleutel. Bijvoorbeeld; Het middelmatige filiaal krijgt er 10, de Grote 15 en de kleine 6 van het zelfde artikel. Het magazijn op volendam is dus leeg en de directie kan een grote omzetsnelheid bijzetten. Om deze artikele nog aan te vullen, lukt niet omdat je de december periode dan al hebt gehad. Maar in het ene filiaal loopt het artikel minder hard als bij het andere filiaal, Bart Smit doet heel sporadisch aan interfiliaal verkeer. Dus is het vaak, dat de ene winkel het artikel hard kan gebruiken en het ander filiaal het artikel wel weg kan zien gaan, omdat er al zo weing ruimte in de winkel is voor de artikelen te plaatsen.

Gesloten