LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aquleisure zwembad

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
An

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door An »

Hoi Nel

Heb je soms een virus op je nieuwe computer? Dan mag je vast wel even op die van Sjaak.
Eneeh, die mensen hebben dat zwembad kunnen ruilen voor een nieuwe geloof ik. Nu, misschien lees ik nog wel weer eens wat van èèn van jullie en als niet, dan niet, maar dan toch de groeten van An.

nickvd
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 jul 2003 22:05

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door nickvd »

Hallo persoon,

Je gebruikt wel veel verschillende namen. Maar als je nu zo nodig kletpraatjes met jezelf moet maken kun je beter ff in word wat typen.

Veel succes.

An

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door An »

Ik wou net weggaan en las dit nog even.
Ben jij eenzaam ofzo? Wil je er over praten? Daar zijn ook speciale sites voor hoor!
Nou daaaaaaaaaag. An. :lol:

Gast

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 08 Aug 2003 22:22 door Lulhannes


--------------------------------------------------------------------------------

Het zou mij niet verbazen als deze stichting dezelfde kant op gaat als die dubieuze stichting PAY-BACK.
4,1 miljoen euro is veel voor een rechtzaak die een hopeloze toekomst tegemoet gaat.
De rest van het geld zal wel verdwijnen in zakken van figuren zoals Jurgen en Schoonewille.

Enne....Pay-back had bij de laatste telling 1238 en ze zouden ons helpen als het aantal leden boven de 1000 zou komen. Je ziet hetzelf wat er gebeurd is.

Sjaan

Re: aquleisure zwembad

Ongelezen bericht door Sjaan »

Beste gast.

Wat is er dan gebeurd? Is het ernstig? Ik hoop van niet! Nu, ik lees wel weer!

Groetjes van Sjaan. :wink:

PS. Ik hoop voor die mensen dat ze met dit warme weer wel het zwembad weer in orde hebben!

Gesloten