LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
kaatje5
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2011 21:04

brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door kaatje5 »

Hierbij een waarschuwing voor een ieder die iets wil gaan kopen bij brickshop.nl

Vorige week kocht ik een NDS Spel bij brickshop.nl voor het rapport van onze oudste zoon.
Nog extra nagevraagd bij brickshop of het echt om de NDS versie ging en niet de 3DS versie, volgens hun was het echt de NDS versie .

Toen het pakketje arriveerde bleek het toch om de 3DS versie te gaan en blijkt de NDS versie uitverkocht, kortom: brickshop heeft een flinke fout gemaakt.

brickshop stelde dat ik het spel via de brievenbuspost moest sturen en dat ik dan mijn geld terug zou krijgen + porto van de brievenbuszending. Over de Pakket Porto van de originele bestelling hebben ze het niet eens, maar ik had dus helemaal geen bestelling geplaatst als ik wist dat dit om de 3DS versie ging.
Nu is het zo dat ik hele slechte ervaringen met brievenbuspost heb (zoekraken van poststukken) en dat ik het aldus via een aangetekende brief heb verstuurd.
De eigenaren van brickshop.nl waren op de dag van aflevering niet thuis, dus het ligt nu op een voor hun bekende TNT locatie.

Ze houden me niet op de hoogte van de situatie en als ze al reageren is het uit boosheid omdat ik navraag bij hun doe. Mijn account bij hun is geblokkeerd en nu reageren ze helemaal niet meer, lekker klantvriendelijk wel.

Ze stellen ook dat ik volgens de wet zelf de kosten dien te dragen voor retourneren en dat TERWIJL BRICKSHOP ZELF DE FOUT HEEFT GEMAAKT EN NIET IK!

Ik ben echt bang dat ik mijn geld kwijt ben en dat ik ook kan fluiten naar de gemaakt portokosten van 2x 6,75 euro = 13,50 euro

Het meest trieste van al is dat onze zoon hierdoor is gedupeerd, ik stond met lege handen voor zijn rapport. :?

Ik ben jarenlang een goede klant van brickshop geweest, totdat ze me gedelete hebben, tjonge wat is deze webshop me gigantisch tegengevallen!! :x

LuckyLuke84
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jul 2011 18:40

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door LuckyLuke84 »

Heb even op die site gekeken en ik zie dat bij de games overal bij staat voor welke spelcomputer het is.
Is dat sinds kort of was dat altijd al? Anders had je zelf kunnen zien welke versie je bestelde.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door alfatrion »

In het recht gaat het om wat je aannemelijk kunt maken. Ik neem aan dat je kort na de koop geklaagd hebt, maar heb je dat schriftelijk gedaan?

Als jij aannemelijk kunt maken dat zij een fout hebben gemaakt dan heb je recht op een schadevergoeding in de vorm van de portokosten.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door bianca82 »

tja mijn partner koopt elke week wel wat bij brickshop (helaas want ik zou t geld ergens anders voor willen gebruiken maar ja ieder zijn hobby)

nooit problemen mee gehad.. dus heel spijtig dat ts wel problemen heeft met ze

ik heb de zelfde vragen als diegene boven
mij

kaatje5
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2011 21:04

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door kaatje5 »

Er stond duidelijk bij het artikel dat het om de NDS variant ging, voor iedere versie is inderdaad een andere artikel met bestelknop aanwezig. Voor de zekerheid heb ik het voordat ik ging betalen nog wel extra gevraagd (ik heb daarom gekozen voor betalen vooraf ipv betalen met Ideal).

Bij aankomst van het spel zag ik tot mijn schrik gelijk dat het om de 3DS versie ging, er werd heel lauw gereageerd via de mail met een slap excuusje en wat betreft de portokosten reageerden ze helemaal niet meer. Daarom heb ik ze een aantal keer gemaild (en geprobeerd te bellen) want ik was lichtelijk in paniek en wist niet hoe ik het nou moest retourneren.
Op advies van het postkantoor via aangetekend schrijven teruggestuurd en uiteraard duidelijk neergelegd dat ik deze portokosten wel vergoedt wil krijgen. Zou ik het via brievenbuspost hebben geretourneerd zoals brickshop wilde en het zou zijn zoekgeraakt dan stond ik helemaal met lege handen.

Ik heb jarenlang besteld bij brickshop, maar nu ze zelf een fikse fout maken laten ze me in de kou staan én hebben ze me als klant verwijderd omdat ze zich aan mij irriteerden.
Maar wat zou ieder ander hebben gedaan die hierdoor met lege handen staat voor het rapport van hun kind?!!

Ik ben zo ontzettend teleurgesteld in brickshop!! :shock:

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door alfatrion »

kaatje5 schreef:Zou ik het via brievenbuspost hebben geretourneerd zoals brickshop wilde en het zou zijn zoekgeraakt dan stond ik helemaal met lege handen.
Daarom moet je het ook verzekerd en aangetekend versturen. De kosten zijn voor de verkoper.

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

De trace van het web adres gaat alle kanten van de wereld op, als het daadwerkelijk in Nederland zou zitten en het een eerlijk bedrijf zou wezen, zou dit niet gebeuren. De tracer is nu al 5 minuten bezig en nog is er geen eind aan het spoor. Ik kan zover voornamelijk Amerikaanse IPs vinden en maar enkele Nederlandse, op Amsterdam heeft hij ook een probleem gevonden (als enige locatie)

"Http error:Unix.Unix_error(_, "check_connect", "www.brickshop.nl:80:Connection timed out")"

Ik zie dat de meesten (al dan niet alle) website hosting websites zijn, maar wat mij nogal onduidelijk is, is waarom er zoveel in directe verbinding staan met deze website. Ik wil niet zomaar conclusies hieruit trekken, maar misschien wel goed om even in gedachten te hebben.

Dan het KvK nummer dat op de website niet is weer gegeven (of niet op een duidelijke locatie staat), deze heb ik nagetrokken en het blijkt dat deze dus 2 hits krijgt. Wat dus ook apart is.

BRICKshop Holland B.V.
KVK 11064182Vestigingsnr. 000017832314Jip en Janneke 224207VJGorinchemHoofdvestiging
11064182 0000 000017832314 BRICKshop Holland BV. BRICKshop Holland BV, Legoshop.nl, Legoshopholland.nl, Legoservice ...

BRICKshop Holland B.V.
KVK 11064182Rechtspersoon
11064182. BRICKshop Holland BV. BRICKshop Holland BV. Besloten vennootschap met gewone structuur. 11064182

Nu weet ik dat beide NIET officieel van LEGO zelf zijn, ook klopt het adres in de eerste al niet, van de tweede durf ik echter niets te zeggen. De link van LEGO en haar Officiele website & webshop voor Nederland is:

http://www.lego.com/nl-nl/default.aspx
http://shop.lego.com/en-NL/

Dit bedrijf, brickshop, is dus mogelijk niet wat het lijkt te wezen. Misschien iets om verder uit te zoeken @ Tros Radar. Ik vermoed dat er iets meer aan de hand is dan een webshop.

brickshop
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2011 12:35

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door brickshop »

Allereerst een reactie op de onterechte oorspronkelijke klacht van kaatje5.

BRICKshop doet enorm haar best om haar klanten zo snel mogelijk te voorzien van de door de klant bestelde items. Nu kan dit wel eens misgaan. Er werken hier namelijk ook mensen!
Kaatje5 heeft gelijk dat zij het verkeerde item heeft ontvangen. Kaatje5 heeft dit gemeld aan ons en wij hebben hiervoor onze excuses aangeboden. Omdat wij het juiste artikel niet voorradig hadden, hebben wij Kaatje5 direct aangeboden het artikel te retourneren. Na ontvangst en controle van het product is het bedrag inclusief de kosten voor de retourzending aan Kaatje5 terug overgemaakt. De kanttekening die ik hier bij wil maken dat Kaatje5 zich niet erg vriendelijk en zeer onredelijk opstelde. Begrip en geduld konden door Kaatje5 niet worden opgebracht!

BRICKshop probeert alle klanten tevreden te houden, maar dit lukt natuurlijk niet bij een ieder.... BRICKshop doet zeker wel haar best!

Ten tweede een reactie op de reactie van Mechwarrior94. Het is werkelijk schandalig dat Radar dit toelaat op haar website. Het is te gek voor worden dat iemand dit zo maar kan schrijven!

BRICKshop Holland B.V. is een Nederlandse onderneming, ingeschreven bij de KvK, onderdeel van een Nederlandse holding.
Onze websites wordt gehost bij Byte (byte.nl), één van de toonaangevende hostingbedrijven van Nederland.
BRICKshop Holland B.V. is officieel LEGO dealer en verkoopt voor 99,9% alles van het merk LEGO. LEGO is onder geen beding eigenaar van BRICKshop Holland B.V..

Mocht u die dit leest nog vragen hebben, dan verwijzen wij u naar de leukste en grootste LEGO winkel van Nederland, www.brickshop.nl!

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door Dirkie »

Dan het KvK nummer dat op de website niet is weer gegeven (of niet op een duidelijke locatie staat)
Ik zou niet weten hoe het eenvoudiger kan dan klikken op Informatie --> Bedrijfsgegevens. Daar staat het gewoon. Niet verborgen, maar op de meest logische locatie.
De tracer is nu al 5 minuten bezig en nog is er geen eind aan het spoor
Lijkt wel een aflevering van Peter R. de Vries, zo spannend. Maar wat is een tracer en duurt het soms zo lang omdat je computer traag is.
Ik wil niet zomaar conclusies hieruit trekken, maar misschien wel goed om even in gedachten te hebben
het blijkt dat deze dus 2 hits krijgt. Wat dus ook apart is
Nu weet ik dat beide NIET officieel van LEGO zelf zijn
Mechwarrior94 doet allerlei vage test en beweringen, maar trekt zogenaamd nergens conclusies. En dat het niet de officiele Lego site is, dat staat ook duidelijk te lezen op de site (Officieel Lego en Duplo dealer). Kortom een lachwekkende maar verder niet echt nuttige bijdrage lijkt me.
En nee, ik werk niet bij BrickShop of Lego

bvvdb
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 okt 2011 13:55

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door bvvdb »

Beste forumleden,

ik schrik van de verhalen rondom Brickshop.nl: ik ben namelijk ook in een dispuut met deze webwinkel over een gemaakte fout die men niet wil herstellen. Vanaf de eerste mail op mijn vraag over de bestelling kreeg ik mailtjes met een zeer afhoudende toon die je niet gewend bent van een klantgericht bedrijf.
Ik zal via dit forum berichten over het verloop en details, zodra ik hier meer over kan vermelden.

kaatje5
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2011 21:04

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door kaatje5 »

bvvdb:
Die zeer afhoudende toon waar je het over hebt, die herken ik. Zo ging brickshop ook om met mijn klacht.
En dat terwijl ze wisten dat ze door hun fout onze zoon hebben gedupeerd!

Tot mijn verbijstering interesseerde hun dit NIETS. Vandaar dat ik ook weinig geduld meer met ze op kon brengen. Ik was razend om hun laconieke houding en toen werd ik ook nog eens gedelete als klant.
Ze hebben zeker klanten genoeg.

Brickshop.nl heeft hiermee voor mij bewezen dat ze super klantonvriendelijk zijn, zelfs als de fout bij hun ligt.Een mager excuusje, daar konden mijn zoon en ik het mee doen en verder konden we het bekijken. :twisted:

Wat een vreselijke webwinkel blijkt brickshop.nl te zijn, de medemenselijkheid is er ver te zoeken. Een ieder die dit leest: wees gewaarschuwd!!

immadoezel
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2011 16:08

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door immadoezel »

"Na ontvangst en controle van het product is het bedrag inclusief de kosten voor de retourzending aan Kaatje5 terug overgemaakt."

Dus Brickshop heeft alle kosten die je hebt gemaakt betaald?

Zelf heb ik wel goede ervaringen met Brickshop. Jammer dat het zo uit de hand is gelopen.

bvvdb
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 okt 2011 13:55

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door bvvdb »

Mijn vermoedens zijn nu bevestigd:

Brickshop is geen betrouwbaar bedrijf die zijn klanten optimaal wil bedienen.

Nadat ik een verkeerd produkt heb besteld (omdat dit fout op de website stond aangegeven; heb een screendump als bewijs overhandigd) heeft het bedrijf de website aangepast en mij bedankt voor de tip. Het omruilen van het produkt was niet mogelijk omdat ik "de verpakking had opengemaakt". Het ging hier niet om een dichtgeplakte of ingesealde doos, maar gewoon een wit doosje met een klepje.
Na wat mailtjes heen en weer over wat nu te doen, mocht ik na enig aandringen het produkt terugsturen. Netjes ingepakt (foto's van gemaakt) en wat blijkt: het produkt is beschadigd aangekomen en kan niet meer teruggenomen worden. Ik mag het terugontvangen als ik de verzendkosten per direct overmaak.
Omdat ik graag mensen in de ogen kijk heb ik de afhaalbalie in Gorkum bezocht en kon daar de eigenaar (André de Goeij?) van de winkel niet overtuigen, sterker nog: hij ging na onze discussie de politie bellen. Bij nader inzien deed hij dat toch maar niet en heeft mij, terwijl ik met mijn vrouw telefonisch aan het overleggen was, met harde hand zijn zaak uitgezet. Eenmaal op straat kwam hij mij achterna omdat ik mijn auto op zijn bedrijfsterrein had geparkeerd en die onmiddellijk moest verwijderen. Bij navraag bij de politie van Gorkum of dit zomaar mag, blijkt dat iemand mensen uit zijn gebouw mag verwijderen met "gepast" geweld. Ik heb wel een melding op laten nemen van de situatie ter plaatse.

De winkeleigenaar is dus niet van plan bij een foute levering deze fout recht te zetten, ook niet als de gekochte adapter iets van €29,00 euro kost en de adapter die ik nodig had rond de €22,00 kost. Ik heb aangegeven dat ik dat wel zo wilde ruilen.
Omdat ik vanuit Zeeland nu toch het land in was getrokken heb ik gelijk de telefoon gepakt om bij een andere webshop met winkel in Delft te vragen of zij wellicht de adapter beschikbaar hadden. De man ga door de telefoon gelijk aan dat er twee typen zijn en dat als deze niet zou passen ik deze zonder problemen zou kunnen terugsturen. Bij aankomst in Delft heeft de eigenaar tot mijn aangename verrassing de verkeerde adapter (niet door hem geleverd) teruggenomen en te koop gezet als tweedehands produkt. Wat een service...!

Eindconclusie: google eerst het bedrijf waar je aankopen doet op deze website of die van Tros Radar; dan ben je gewaarschuwd.

Mijn waarschuwing is dan ook: doe geen aankopen bij Brickshop.nl

p.s. Ik lees in reacties dat als je bij Brickshop.nl niet tevreden bent over een levering, je uit het klantenbestand geschrapt wordt. Ik weet niet of dat in mijn geval ook gebeurd is, maar dat maakt niet zoveel meer uit: ik zal er nooit meer iets kopen. Wel jammer dat ik nog steeds reclamemailtjes van ze krijg (waaruit een heel ander beeld naar voren komt dan bovenstaand grimmig bedrijf).

bvvdb
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 okt 2011 13:55

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door bvvdb »

toepasselijke tips die ik zojuist van mijn rechtsbijstandsverzekering kreeg toegemaild:

1. Let op het keurmerk van de webwinkel
Controleer of een webwinkel is aangesloten bij een keurmerk. Dit moet op de website van de webwinkel vermeld worden. Het is belangrijk dat u het logo van een keurmerk kunt aanklikken en wordt doorgelinkt naar de website van het keurmerk. Bij twijfel kunt u ook altijd op de website van een keurmerk nakijken of een webwinkel lid is. Let op: het hebben van een keurmerk wil helaas niet altijd zeggen dat u met een betrouwbare webwinkel te maken heeft. Een betrouwbaar keurmerk is in ieder geval Thuiswinkel Waarborg. Leden van dit keurmerk hebben regels opgesteld om u als consument te beschermen.

2. Check de gegevens op de website
Controleer altijd de vermelding van persoonsgegevens op een website. De verkoper is verplicht u de volgende informatie te geven.

De contactgegevens van het bedrijf: de naam of het nummer van de Kamer van Koophandel. Controleer ook het adres als er om (gedeeltelijke) vooruitbetaling wordt gevraagd. Probeer desnoods of de webwinkel telefonisch bereikbaar is.
De belangrijkste kenmerken van het aangeboden product of de dienst.
De prijs, inclusief belastingen en eventuele bezorgkosten.
Hoe de betaling, levering en uitvoering van de overeenkomst plaatsvindt.
Of u de mogelijkheid heeft om de overeenkomst te ontbinden, dus dat u binnen 7 werkdagen uw bestelling nog kunt retourneren.
Hoe lang de prijs of aanbieding geldig is.
Als het gaat om een voortdurende of periodiek terugkerende dienst of een serielevering: de minimumlooptijd van het contract.
Ontbreken de persoonsgegevens of is de website op dit punt onduidelijk? Laat u dan niet verleiden tot het kopen van producten! U heeft in zo’n situatie vaak geen grip op de verkopende partij, omdat de persoon achter een website onvindbaar blijkt. Juist verkopers in het buitenland laten het nogal eens afweten bij een internetkoop. En die zijn dan moeilijk op te sporen.\

3. Aangesloten bij brancheorganisatie?
Het is een pre als een webwinkel is aangesloten bij een brancheorganisatie die het mogelijk maakt een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Komt u er namelijk met de webwinkel zelf niet uit, dan kunt u de zaak voorleggen aan deze geschillencommissie.


4. Ervaringen van andere consumenten
Heeft u een webwinkel op het oog, maar twijfelt u nog over de betrouwbaarheid? Raadpleeg dan vergelijkingssites of andere bronnen (www.trosradar.nl) om te zien of andere consumenten hun ervaringen met de betreffende webwinkel hebben gedeeld. Zo komt u er achter of er veel klachten over de webwinkel bekend zijn.

kaatje5
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2011 21:04

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door kaatje5 »

immadoezel:
brickshop heeft me niet helemaal schadeloos gesteld!! :x
De verzendkosten (6,75 euro) van de aankoop heb ik niet teruggestort gekregen. Ik heb alleen de verzendkosten voor het retoursturen teruggekregen.

Maar als ik wist dat het spel niet voorradig was had ik natuurlijk helemaal niet besteld en had ik die 6,75 euro kunnen besparen.

Ik vind echt dat ik schofterig door ze ben behandeld en al helemaal omdat ze op alle fronten in gebreke zijn gebleven!!
Laatst gewijzigd door kaatje5 op 28 nov 2011 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.

kaatje5
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2011 21:04

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door kaatje5 »

bvvdb
Ongelooflijk, ik weet niet wat ik lees! Die eigenaar van brickshop is echt zwaar gestoort! Hij is ook degene die via de mail zo lelijk tegen mij deed en me als klant verwijderd heeft. Dat ze onze zoon benadeeld hebben interesseerde hem niets.
Wat een vreselijke vent is dit!! :evil:

Goed dat je naar de Politie bent gegaan, ik hoop dat ze er toch iets mee zullen doen!

Ook ik kan en wil niets meer kopen bij brickshop.nl
Maar weet je: er zijn tal van goede webshops die ook bijzonder Lego etc. verkopen met lagere prijzen én een goede klantenservice.

Want brickshop.nl hanteert forse prijzen hoor, ze zijn duur!!

bvvdb
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 okt 2011 13:55

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door bvvdb »

Nog even een update van bovenstaande:

Na mijn ontgoocheling bij Brickshop.nl reed ik terug naar huis en belde met A-Tembo in Delft. Via de telefoon bleek dat zij gelijk wisten welke adapter ik nodig had en stelden voor mijn huidige (verkeerde) adapter in de vitrinekast te zetten voor klanten die nog zo'n adapter zochten. Bij verkoop zou ik 75% van de verkoopprijs ontvangen...
De adapter is van de week verkocht, ik kreeg 100% van het bedrag (zonder de BTW) retour van A-tembo.

Om kort te gaan: die laatste webwinkel (met een fysieke winkel in Delft) heeft twee klanten blij gemaakt met een positieve invullen van het begrip "klantvriendelijkheid": ik zal voor dit bedrijf reclame blijven maken en mijn spullen alleen daar nog bestellen. A-Tembo losten het probleem van een andere webshop zonder problemen en dat geeft mij op deze zonnige dag een extra glimlach.

matuertom
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jul 2012 02:33

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door matuertom »

Heb even op die site gekeken en ik zie dat bij de games overal bij staat voor welke spelcomputer het is.
Is dat sinds kort of was dat altijd al? Anders had je zelf kunnen zien welke versie je bestelde.

kaatje5
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jul 2011 21:04

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door kaatje5 »

Als je even naar boven scrolt zie je dat ik dit in mijn 2e reactie al heb beschreven begin juli 2011:

"Er stond duidelijk bij het artikel dat het om de NDS variant ging, voor iedere versie is inderdaad een andere artikel met bestelknop aanwezig. Voor de zekerheid heb ik het voordat ik ging betalen nog wel extra gevraagd (ik heb daarom gekozen voor betalen vooraf ipv betalen met Ideal)."

eti
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 okt 2011 11:55

Re: brickshop.nl maakt fout, maar herstelt niet!

Ongelezen bericht door eti »

Ik ben zelf Legohobbyist en ken Brickshop.nl dus wel. Niet persoonlijk hoor, maar ik heb wel eens iets bij ze besteld.

Het zijn geen onbetrouwbare oplichters, maar in mijn ervaring is de klantvriendelijkheid vaak ver te zoeken. Een paar keer heb ik snel en correct gekregen wat ik bestelde, maar ik heb ook een paar keer onenigheid met ze gehad. Zeker sinds ze ongevraagd mijn foto als reclamemateriaal op hun site gebruikt hebben (en vervolgens weigerden deze te verwijderen) heb ik geen zin meer om zaken met ze te doen. Ik had privé te veel aan mijn hoofd om hier werk van te maken, maar ze zijn er natuurlijk een klant mee kwijtgeraakt.

En ja, ze zijn nogal duur, maar daar staat wel een uitgebreid assortiment en doorgaans een snelle levering tegenover. Het staat natuurlijk eenieder vrij om een goedkopere winkel te vinden, dat is vaak niet zo heel erg moeilijk...

Gesloten