LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EA weigert een enorme bug te fixen na 500+ klachten

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
BerrieSenders
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2012 19:07

EA weigert een enorme bug te fixen na 500+ klachten

Ongelezen bericht door BerrieSenders »

Hoi,
Ik ben 1 van de miljoenen mensen die vorige week donderdag FIFA13 heeft gekocht, maar ik zit met een probleem, want sinds zondagavond is de mode die ik graag speel, career mode onspeelbaar geworden doordat de PS3 steeds vastloopt als ik op verder druk, dit ligt niet aan de PS3 omdat ieder ander spel het gewoon doet, en EA weet ook van dit probleem af want ze hebben een topic erover gemaakt op hun eigen forum, met sinds zondag al ongeveer 550 replies. De starter van het topic, nota bene de comunity-manager heeft er niet meer op gereageerd, ik zou het begrijpen dat het lastig is om te fixen maar er is geen enkele communicatie naar de klanten toe, terwijl er als er ook maar 1 klein probleem is bij Ultimate Team, waar nog na de verkoop van het spel geld an verdiend kan worden, er op alle social media iets over vermeld word en het veelal binnen 24 uur is opgelost. Dit vind ik een hele slechte service en er wordt gewoon simpelweg niet op gereageerd.Ik weet niet meer wat ik moet doen..

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: EA weigert een enorme bug te fixen na 500+ klachten

Ongelezen bericht door sjohie »

Verschillende EA spellen hebben verschillende onderliggende engines, ontwikkelteams of zelfs verschillende uitgevers binnen het EA imperium. Wat bij 1 spel dus relatief snel kan, kan bij een ander spel dus wel eens wat langer duren. Beetje appels met peren, zeker omdat de ene bug de andere niet is.

Overigens zijn ~500 posts, en dat zullen niet eens 500 afzonderlijke kopers zijn lijkt me, op een forum niet echt representatief voor de miljoenen kopers/spelers natuurlijk. :wink:

Maar niks staat je in de weg om op zeg een Engelstalig forum dit kenbaar te maken, of op facebook oid. Mijn eerste keuze zou dan niet een relatief klein Nederlandstalige forum als dit zijn..

Gesloten